alleen de prijs is minderquote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:35 schreef Volano het volgende:
ow.. dat.. ik vin die van Von Dutch wel cool.. staat ook ergens op het forum.. moet je ff de 'search' gebruiken
Graag ontopicquote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:54 schreef Jay_D het volgende:
waar kopen N.E.R.D. petjes ???
En ook graag ontopicquote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:55 schreef koston het volgende:
[..]
Waar leren Nederlands ???
Loossoo ... waar heb jij 't over ontopic ....quote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:55 schreef koston het volgende:
[..]
Graag ontopic
Doos, dat is ge-edit door een moderator.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:10 schreef Jay_D het volgende:
[..]
Loossoo ... waar heb jij 't over ontopic ....![]()
ga zo door dan word je nog eens een fatsoenlijke onafhankelijke vindingrijke jongemanquote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:35 schreef Volano het volgende:
ow.. dat.. ik vin die van Von Dutch wel cool.. staat ook ergens op het forum.. moet je ff de 'search' gebruiken
Ik vouw ze wel namelijk..quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:18 schreef Darth-Vader het volgende:
Wat een gruwelijk lelijke, inferieure petjes. En vooral weigeren de klep te 'vouwen'.
Als er iets walchelijk is dan is het zon overkrulde pet...quote:Op zondag 29 februari 2004 19:32 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Ik vouw ze wel namelijk..![]()
Die dingen hoor je gewoon te vouwen.. punt uit![]()
Bedoel je misschien Urban Unit? Die zaak zit op de nieuwe binnenweg (precieze adres weet ik niet.quote:Op zondag 29 februari 2004 14:43 schreef Jay_D het volgende:
ik heb iets gehoord dat je die petjes in Urban (Export) in Rotterdam kan krijgen...
Maar waar ligt dat ergens in rotterdam ??/
ikke welquote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:58 schreef Maffioso het volgende:
Je had naar het optreden in de Melkweg moeten gaanDaar waren ze wel te koop hoorde ik, zelf was ik er helaas ook niet bij
Ehh ja, maar je post geen truckercaps..quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:48 schreef QuietGuy het volgende:
Oeeehhh leuk topic
Die tekst is minder, maar t zijn coole dingetjes.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:48 schreef QuietGuy het volgende:
?quote:Op zondag 25 april 2004 17:52 schreef Morgion het volgende:
[..]
Die tekst is minder, maar t zijn coole dingetjes.
Ah, tha famouse Got Root ...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:48 schreef QuietGuy het volgende:
Oeeehhh leuk topic
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.thinkgeek.com/apparel/hats/
Een hele betrouwbare webshop, bestel ik ook wel eens iets als echte nerd zijnde![]()
Hoeveel kost het verzenden? Ik vind die LED Binary Clock zeer cool!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:48 schreef QuietGuy het volgende:
Oeeehhh leuk topic
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.thinkgeek.com/apparel/hats/
Een hele betrouwbare webshop, bestel ik ook wel eens iets als echte nerd zijnde![]()
Ik kan alles aanpassenquote:Op maandag 26 april 2004 00:24 schreef JePevePe het volgende:
Hoe kun jij dat aanpassen? Of heb joe een dubbelleven hier (as Jay_D)....
Haar naam in blauwe koeieletters valt niet op hequote:Op maandag 26 april 2004 00:30 schreef JePevePe het volgende:
Ah, had 'moderator' ff nie achter je naam gezien... meesten hebben dat bij hun avatar...
Headers? Haar naam is gewoon blauw. Dat zie je toch meteen?:)quote:Op maandag 26 april 2004 12:55 schreef JePevePe het volgende:
Ik kijk nooit naar die 'headers' staat meestal nie zoveel spannends. Om mensen te 'identificeren' is Avatar sneller en opvallender...
Vertel mij eens effe over mijn dubbelleven ..quote:Op maandag 26 april 2004 00:24 schreef JePevePe het volgende:
Hoe kun jij dat aanpassen? Of heb joe een dubbelleven hier (as Jay_D)....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |