abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 februari 2004 @ 10:41:44 #51
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_17422442
Geen heimwee nee. Ik hoorde laatst dat sinds ik weg ben ze echt schrikbarend beleid daar uitvoeren op die school, wat dat betreft blij dat ik er niet meer mee te maken heb.

Bovendien is de uni ook reteleuk, het is maar hoe leuk je het zelf maakt.
pi_17423289
Dacht ook altijd toen ik op school zat "nog effe en dan hoef ik nooit meer in dat duffe lokaal te zitten en te luisteren naar de monotome leraren". Maar ik merk nu dat het toch wel een hele lekkere makkelijke tijd was. Je kwam na school thuis en het eten stond klaar, je wasje gedaan en rekeningen?? die kende je niet. Dus inderdaad nu ik ouder ben kijk ik wel eens met heimwee terug naar mijn schooljaren. Maar goed dat zijn dingen die je nu toch niet aan het hoofd kan brengen aan mensen die nu nog op school zitten. Maar ook voor hun, later denk je net als deze oude muts met weemoed terug aan je schooljaren.
Als je gaat door filosoferen over iets, kom je altijd uit tot niets....probeer het maar, klopt altijd!
  zondag 29 februari 2004 @ 15:50:39 #53
83702 Jay_D
We Will Bring The Uk-Scene Bac
pi_17427402
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 12:29 schreef Toet het volgende:
Middelbare school

En dan is het voor mij pas iets meer dan een half jaar geleden
Ook heimwee ???

ikke wel .. Midderbare School was een tijd zonder zorgen !!!
  zondag 29 februari 2004 @ 17:57:48 #54
54144 Boschjesman
Fade to Black.
pi_17429627
quote:
Op zondag 29 februari 2004 15:50 schreef Jay_D het volgende:

[..]

Ook heimwee ???

ikke wel .. Midderbare School was een tijd zonder zorgen !!!
ik heb maar 1 zorg, de zorg dat de nederlandsleraar me wilt uitsluiten van het examen....
gelukkig vond de coördinator dat niet echt kunnen, en moest ik voor 3 weken geleden een werk inhalen, alleen dat heb ik nog steeds niet gedaan.

maar k vind het nog steeds geweldig
pi_17436385
quote:
Je kwam na school thuis en het eten stond klaar, je wasje gedaan en rekeningen?? die kende je niet. Dus inderdaad nu ik ouder ben kijk ik wel eens met heimwee terug naar mijn schooljaren.
wat je hier omschrijft is het fenomeen "thuis bij je ouders wonen". praktisch gezien heeft dat geen hol te maken met het feit dat je iedere dag terug moet naar school

het is natuurlijk wel zo... geen rekeningen enzow... maar de vrijheid en het feit dat je niet meer naar school hoeft is het toch echt wel waard
pi_17437462
ik zit op de middelbare school...
heb heimwee naar de basisschool:

het relaxte leventje wat je daar hebt...geen Huiswerk en dergelijken, btje de hele dag spelen
verdediger in Jong AC Fok! United !!
  dinsdag 2 maart 2004 @ 01:32:03 #57
81601 Jikpunth
glow in the dark condoms...?
pi_17455656
Ik moet zeggen dat als ik niet ouder was geworden ik ook zo weer terug zou gaan naar de middelbare school. Eten wordt voor je gemaakt, hoeft geen boodschappen te doen, hoeft geen was te doen. Lekker chillen, het ergste wat je kon gebeuren was je huiswerk niet af hebben. Maar ja ook de uni heeft zijn voordelen, hetgeen wat ik het meest mis zijn de korte dagen en het feit dat je zo'n beetje de hele dag met je beste vrienden om je heen bent
how can you misplace your penis so badly that you need it to glow?
  dinsdag 2 maart 2004 @ 01:42:48 #58
22693 kohinoor
Stil in mij
pi_17455711
Herkenbaar hier
Ik mis mijn middelbare school ook ontzettend nu ik HBO doe... (Ik woon nogsteeds thuis, dus alleen school veranderd)
Heb het altijd wel naar mijn zin gehad op mijn MBschool, maar begin het nu pas echt te waarderen Als ik kijk wat ik nu doe voor mijn studie en da vergelijk met mijn HAVO tijd, dan had ik toen echt zeeen van tijd. En lekker kletsen tijdens de lessen met leraren en vriendinnen. Is er nu allemaal niet meer bij. Ze weten niet eens mijn studentennummer
Maarjah ach, ik ga afentoe nog eens langs op mijn MBschool en dat is altijd erg gezellig
JA, IK BEN EEN POEMA MENEER!
pi_17455728
quote:
Op zondag 29 februari 2004 07:39 schreef Megumi het volgende:
Heimwee. Ben blij dat ik van school af ben.
Is ook vaak te zien aan jouw reacties. Kortzichtig en dom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')