Bullshit, het waren er misschien 3 of 4 uit de 40 ofzoquote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:40 schreef DePresident het volgende:
Ik had een bericht gepost op de klaagbaak: ''de klas uit gegooid'' en daar kreeg ik heel veel reacties op van mensen die heimwee zeggen te hebben naar de middelbare school.
Is het echt waar dat de meeste mensen hier heimwee naar hebben? Ik heb gehoord dat je altijd de dingen uit het verleden 'rooskleuriger' ziet, maar dit is echt vreemd. Denk aan het huiswerk, proefwerken, leraren. We hebben nu wel tweede fase, maar kom op.........HEIMWEE?
Van mij, geen dank, geen dankquote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zie 2e post in het topic
Kun je voorstellen dat Tim en ik ons helemaal nergens zorgen over hoefde te maken omdat we die 5.6 toch wel zouden halenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:34 schreef blieblie het volgende:
De laatst 2 jaar van Havo waren geniaal.
Lekker relext, thuis komen en niet hoeven denken wat je vanavond gaat koken, int weekend uit, lekker zonder zorgen.... Het enige waar je rekening mee moest houden was dat je toch wel overal een 5.6 voor moest staan aan het einde van het jaar.
Ja, ik merk de laatste tijd regelmatig dat ik weemoedig terug denk aan vroegah, toen ik nog Havo deed. En dat is pas 3 jaar geleden!![]()
.
ik ben 14 jaar geleden geslaagd voor de middelbare school en nu weer aan het leren maar merk dat ik het niet gemist hebquote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:40 schreef DePresident het volgende:
Ik had een bericht gepost op de klaagbaak: ''de klas uit gegooid'' en daar kreeg ik heel veel reacties op van mensen die heimwee zeggen te hebben naar de middelbare school.
Is het echt waar dat de meeste mensen hier heimwee naar hebben? Ik heb gehoord dat je altijd de dingen uit het verleden 'rooskleuriger' ziet, maar dit is echt vreemd. Denk aan het huiswerk, proefwerken, leraren. We hebben nu wel tweede fase, maar kom op.........HEIMWEE?
Cker niet, meer geld wel jaquote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:50 schreef paella het volgende:
Het ECHTE LEVEN is veel leuker! Minder zorgen, veel meer geld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |