ik zie nooit dag licht, ik slaap en ga uit om bier te halen, en uit om chix without dix te scoren thats where my life is all aboutquote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:44 schreef n00fer het volgende:
pff, ligt het in een dorp.. Fiets er eens heen, zo kom je nog eens achter die PC vandaan
8 uur of de eerder genoemde half negen?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:48 schreef Pleun het volgende:
8 uur
Hier tot 8 uur.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:49 schreef Apekoek het volgende:
[..]
8 uur of de eerder genoemde half negen?
Ik denk dat meneer Aldi z'n neus ophaalt voor die 2 kratjes van jou....quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:48 schreef Apekoek het volgende:
op de site zie ik geen tijden....en ik ga niet met 2 kratjes op de fiets als ik niet zeker weet tot hoe laat ie open is
Leer eens normaal schrijven.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:02 schreef layd-dd het volgende:
wowie dat vroeg ik me dus vanavond ook af he...wat toevalligik had ineens hele erge trek in chocolade:P dus d8 aldi !!! hihi maardacht toen hmm zzoutie nog open zijn ? dus euhmmm is er al iemand wezen kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |