bij dure producten wel.. als ik iets voor 100¤ koop, wil ik best 5¤ extra betalen voor extra zekerheid dat het product hier heel aankomt... bij iets van 10¤ is die garantie natuurlijk ook heel prettig, het blijft tenslotte 10¤ die je besteed aan iets wat je graag wil, maar daar ga je natuurlijk niet 100en euro's extra bij betalen voor een gegarandeerde transactiequote:Vraag 2: Zou je hier dan een redelijke vergoeding voor over hebben?
quote:Op maandag 1 maart 2004 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk nou wat gaaf! Daar hebben we een heel forum voor! >> V&A
erg jammer want in V&A werd er tenminste gestemd, logisch daar zitten de fokkers die dit wat aangaat (toen ie in V&A werd gezet werd nl. er 3 keer meer gestemd dan in GC).quote:Op dinsdag 2 maart 2004 07:40 schreef Magneet het volgende:
Je krijgt hem toch echt terug flash, niks voor v&a gooi hem maar dicht als hij ook niet in gc mag.
het leek ons ook beterquote:Op dinsdag 2 maart 2004 10:32 schreef ShelbyMustang het volgende:
[..]
erg jammer want in V&A werd er tenminste gestemd, logisch daar zitten de fokkers die dit wat aangaat (toen ie in V&A werd gezet werd nl. er 3 keer meer gestemd dan in GC).
klasse bedankt!!!quote:Op woensdag 3 maart 2004 21:02 schreef Darkhacker het volgende:
mag niet meer stemmen, anders nog wel ff door gegaan, heb de moed erin morge op school nog ff voor je doen
Waarom is er een verschil in aantal stemmen bij de vragen? Schiet wederom niet echt op zo...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:32 schreef ShelbyMustang het volgende:
Hallo,
Voor een schoolonderzoek (project) moet ik gegevens verzamelen over transacties op marktplaatsen. Zouden jullie mij hiermee willen helpen en ff deze 2 vragen te beantwoorden?
Dit zijn de 2 korte vragen mbt de afhandeling van de (ver)koop van 2ehandse goederen via het internet (de vragen waren te lang, dus maar even zo):
Vraag 1: Zou het wenselijk zijn als er een nagenoeg waterdichte garantie voor deze transacties bestaat?Ja Hoeft niet
Tussenstand:
[afbeelding]
Vraag 2: Zou je hier dan een redelijke vergoeding voor over hebben?Ja Nee
Tussenstand:
[afbeelding]
Alvast bedankt!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |