abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17396068
Mijn moeder kreeg dit vandaag in haar hetnet mailbox. Ik dacht meteen aan de mailtjes die in het nieuws waren geweest van oplichters die zich voordeden als nigeriaanse zakenmannen. Ik heb meteen even op internet rondgezocht, maar kon verder niks over dit soort mailtjes vinden.
quote:
Dear naam moeder ,

I am Barrister Eric Souza, a solicitor at law, personal attorney to Mr J . B . onze achternaam , a national Of your country,who used to work as a contractor in Lome Togo. Here in after shall be referred to as my client.
On the 30th of April 2000, my client, were involved in a car accident along Kpalime express Road. All occupants of the vehicle unfortunately lost there lives. Since then I have made several enquiries here to locate any of my clients extended relatives, this has also proved unsuccessful
.After these several unsuccessful attempts,I decided to search through with his name which motivated me to contact you, to locate any member of his family hence I contacted you.I have contacted you to assist in repartrating the fund valued at US$20.5 million left behind by my client before it gets confisicated or declared unserviceable by the Security Finance Firm(bank) where this huge amount were deposited. The said Security Finance Company has issued me a notice to provide the next of kin or have his account confisicated within the next twenty one official working days Since I have been unsuccesfull in locating the relatives for over 2years now, I seek the consent to present you as the next of kin to the deceased since you have the same last names, so that the proceeds of this account can be paid to you.Therefore, on receipt of your positive response, we shall then discuss the sharing ratio and modalities for transfer.I have all necessary information and legal documents needed to back you up for claim. All I require from you is your honest cooperation to enable us see this transaction goes through. and You can call me with this telephone number : 00228 xxxxx for more details.
Kindly respond to me through my alternative email address: xxxxx_1@hotmail.com
Best regards.

barrister Eric Souza .
Het meest verdachte is nog wel het feit dat de namen nogal vreemd in de layout liggen, wat mij doet vermoeden dat dit een vast briefmodel is verder. Ik ga natuurlijk niet reageren maar ben toch wel nieuwsgierig of meer mensen hier een dergelijk mailtje hebben ontvangen of weten hoe het in elkaar steekt?
  vrijdag 27 februari 2004 @ 16:57:21 #2
36043 Inspiration
flame attraction
pi_17396090
Is dit je eerste spam mail ofzo
Negeren die hap. En ja, ze weten welke naam bij welk adres hoort.
  vrijdag 27 februari 2004 @ 16:58:27 #3
38679 PRMNS
mijn icon is dood
pi_17396110
wegtiefen die mail.
  vrijdag 27 februari 2004 @ 16:59:22 #4
2391 Jimmy
Door het bot
pi_17396131
Standaard Nigerian scam mail.

'We hebben heel veel geld om op jouw rekening te stallen, maar eerst moeten we jouw bankgegevens hebben, en moet je wat geld aan ons geven'
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  vrijdag 27 februari 2004 @ 17:08:29 #5
69872 TETSU
Von Smallhausen
pi_17396310
Een advocaat met een hotmail adres???
Just like the bunny!
pi_17396388
Buitenkansje! Aanpakken met beide handen!
pi_17396551
N.E.P

zo heb ik ook wel es emailtjes gehad van een of andere overheid van een afrikaans land, of ze men bankrekening mochten lenen om even wat geld op te zetten, en dan mocht ik zelf een aantal miljoen houden geloof ik
  vrijdag 27 februari 2004 @ 17:23:18 #8
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_17396598
419 scam. Niet op ingaan.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 27 februari 2004 @ 17:30:33 #9
79106 mynick
Wat lach je ??
pi_17396731
Heb eens een mailtje gehad van een Nigeriaan die een schat van zijn over over groot vader zou gaan opgraven vol met juwelen en weet ik veel wat. Om daar te komen had hij geld nodig.(wat ik hem dan mocht geven) Vervolgens zou ik dan 10% van de opbrengst op mijn rekening gestort krijgen...
Ik heb er nog steeds spijt van dat ik die arme jongen niet geholpen heb
Na lang nadenken tot het pakkende signature `Biertje` gekomen
  vrijdag 27 februari 2004 @ 17:42:03 #10
21484 dom_blontje
Ga weg, engerd!
pi_17396918
d'r zitten ook een aantal spelfouten in die de gemiddelde hoogopgeleide persoon niet zou maken...
pi_17397187
Gefeliciteerd je bent multimiljonair!

Ik zou lekker terug mailen en die gast aan het lijntje houden.

Was tijdje terug een topic over een website van een gast die die scammers in de zeik nam; http://www.419eater.com/index.htm
pi_17398191
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 18:00 schreef Anduril_21 het volgende:
Gefeliciteerd je bent multimiljonair!

Ik zou lekker terug mailen en die gast aan het lijntje houden.

Was tijdje terug een topic over een website van een gast die die scammers in de zeik nam; http://www.419eater.com/index.htm
Haha, geweldige site. Ik krijg gewoon zin om terug te mailen naar die figuren, helaas heb ik de tijd niet
  vrijdag 27 februari 2004 @ 19:11:24 #13
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_17398327
idd standaard HOAX.

*dicht* kost je niet eens 20 Miljoen .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: