abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17393861
Weet niet of dit hier hoort maar dit leek me wel een logische plek

oke het zit namelijk zo. Als fan van Shania Twain was het mij na veel wikken en wegen gelukt om een kaartje te bemachttigen op zo'n doorverkoopticket site die ver boven de normale prijs zitten

achteraf had ik misschien beter op marktplaats kunnen kijken maar dat kwam gek genoeg toen niet eens in me op.

om een lang verhaal kort te maken ik heb sinds een paar weken mijn toegangskaartje waar ik erg content mee ben, alleen er is 1 maar het blijkt om een zitplaats te gaan en ik ben zo iemand die bij het horen van opzwepende muziek last van ADHD verschijnselen krijgt.

ben ik nu verplicht om ruim 2 uur op dezelfde plaats te vertoeven? of valt er nog een beetje te switchen.

Bassie wat is er? Bassie wat heb je? Bassie ik versta je niet
pi_17393906
Je kunt wel van je stoeltje opstaan. Maar de kans dat er mensen links, rechts, naast, voor en achter je zitten is zeer groot.

Dus als je veel bewegingsruimte wil, moet je misschien ergens anders gaan staan ofzo.
pi_17393986
Was ook wel iets voor MUZ geweest, dit topic.
Je kan in Ahoy ook wel op de trap gaan staan, of bovenaan de tribune tegen het muurtje aan. Er is geen bewaking die controleert of je wel twee uur lang op je stoel zit
pi_17394573
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 15:08 schreef bruut het volgende:
Was ook wel iets voor MUZ geweest, dit topic.
Je kan in Ahoy ook wel op de trap gaan staan, of bovenaan de tribune tegen het muurtje aan. Er is geen bewaking die controleert of je wel twee uur lang op je stoel zit
Mee eens
Maar erg lekker vind ik het niet op de tribunes in ahoy
  FOK!fotograaf vrijdag 27 februari 2004 @ 15:37:49 #5
18921 freud
Who's John Galt?
pi_17394618
Echt staan bij je stoel en uit je pan gaan kan niet echt op de ring. Je dondert zo naar beneden, dus je moet echt op de trap gaan staan. Je kan altijd proberen om vanaf ring 1 naar beneden te springen (is best mogelijk). Hangt een beetje af van de bewaking, maar bij de proms ging het prima .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_17394803
ik had ooit ook eens een zitplaat daar terwijl al mijn vrienden met wie ik daar was een staanplaats hadden. ik heb gevraagd of ik ook naar het staangedeelte kon gaan maar dat ging in eerste instantie niet. toen er zo'n oudere uitsmijter bijkwam mocht ik toch naar binnen samen met de rest. misschien moet je je proberen aan te sluiten bij een grote groep met staanplaats kaartjes en een beetje zielig doen, misschien heb je ook geluk
pi_17470771
Natuurlijk kun je op de eerste ring staan en dansen..ware het niet dat die k**-stoeltjes dan in je knieholtes/kuiten snijden. Daar is vast over nagedacht..
Je kunt beter in de arena staan.
  dinsdag 2 maart 2004 @ 22:42:47 #8
72528 Hephaistos
Oempaloempa's Unite!
pi_17471341
Weet nog wel dat bij de RHCP al die debielen om me heen constant "zittuhhhhh" riepen . Gelukkig kan je bij Ahoy' gewoon achter een hekje staan bij alle ingangen naar het zitgedeelte toe. In totaal zijn er iets van 15 ingangen per ring schat ik. Zorg wel dat je daar op tijd bij bent, want vaak zijn er meer die willen staan... (en terecht)
If men define things as real, they are real in their consequences
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')