Ik ook absoluut niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:36 schreef Prego het volgende:
ik sluit me niet aan bij de titel
is daar wat aan, de pecheur?quote:dat vind ik zooooo walgelijk. een wat te oude nicht in le pecheur noemde mij een keer prulletje. ik werd ergewoon agressief van
Ik denk dat dat voor meer mensen geldtquote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:36 schreef Prego het volgende:
Hallo?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:38 schreef Gerdo het volgende:
Hoi?.
Beaver!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:39 schreef beaverhausen het volgende:
Gerdoow!
Goeie morgen!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:40 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hallo?
geen idee. ik kom daar al heel lang niet meer. en sowieso ken ik niemand goed id edaar werkt ofzo. of het leuk is....tja als je houdt van een tent vol nichten die allemaal elkaar willen overtreffen qua flaneren, dat in combi met die eeuwige flikker-club-muziek dan ja, dan is le pecheur helemaal je tent. maar dat is heel persoonlijk natuurlijkquote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:38 schreef Cybart het volgende:
ik ook niet
[..]
werkte dat songfestival gozertje daar niet achter de bar?
Moest degene die een topic gesloten heeft...niet weer een nieuwe topic openen?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:36 schreef Prego het volgende:
dat vind ik zooooo walgelijk. een wat te oude nicht in le pecheur noemde mij een keer prulletje. ik werd er gewoon agressief van![]()
Klinkt erg aantrekkelijk ja.....quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:41 schreef Prego het volgende:
[..]
geen idee. ik kom daar al heel lang niet meer. en sowieso ken ik niemand goed id edaar werkt ofzo. of het leuk is....tja als je houdt van een tent vol nichten die allemaal elkaar willen overtreffen qua flaneren, dat in combi met die eeuwige flikker-club-muziek dan ja, dan is le pecheur helemaal je tent. maar dat is heel persoonlijk natuurlijk
dan hou ik het qua eindhoven maar op de markt en stratum inderdaadquote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:41 schreef Prego het volgende:
[..]
geen idee. ik kom daar al heel lang niet meer. en sowieso ken ik niemand goed id edaar werkt ofzo. of het leuk is....tja als je houdt van een tent vol nichten die allemaal elkaar willen overtreffen qua flaneren, dat in combi met die eeuwige flikker-club-muziek dan ja, dan is le pecheur helemaal je tent. maar dat is heel persoonlijk natuurlijk
doe mij het stratumseind maar
Hoe was de vrijdagavond metquote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:40 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Beaver!.
ho, zoiets vermoedde ik alquote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:41 schreef xman het volgende:
[..]
Moest degene die een topic gesloten heeft...niet weer een nieuwe topic openen?![]()
stratumseind sowieso, maar ik denk de bakkerij maar heel ff. we gaan naar de tipsy (sowieso, om te beginnen) maar ik denk ook dat ik een grote tijd in de thomas te vinden ben. swinguuuuuhquote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:42 schreef Cybart het volgende:
[..]
dan hou ik het qua eindhoven maar op de markt en stratum inderdaad
wat ga jij dit weekend doen trouwens? weer zuipen op stratum en hangen in de bakkerij?
Dat vond ik ook een van de leukste in Eindhoven ja, die paar keer dat ik er uitgeweest benquote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:45 schreef Prego het volgende:
[..]
maar ik denk ook dat ik een grote tijd in de thomas te vinden ben. swinguuuuuh
mocht ik op mirakuleuze (daar moet minstens 1 spelfout inzitten) wijze nog in eindhoven belanden zal ik je daar komen groeten.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:45 schreef Prego het volgende:
[..]
stratumseind sowieso, maar ik denk de bakkerij maar heel ff. we gaan naar de tipsy (sowieso, om te beginnen) maar ik denk ook dat ik een grote tijd in de thomas te vinden ben. swinguuuuuh
Zit je nogsteeds in de trein?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hoe was de vrijdagavond met?
eentje maar, dus het valt meequote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:48 schreef Cybart het volgende:
mirakuleuze (daar moet minstens 1 spelfout inzitten)
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeokeejquote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:50 schreef Markie-Mark het volgende:
Er is visite visite wat zullen we genieten
Enniewee ik ben er dus vandoor
Tot later
ja, k=c zoiets?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:51 schreef NathaN het volgende:
[..]
eentje maar, dus het valt mee
Je haalt de woorden uit m'n mond!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:52 schreef Waxxer het volgende:
Goed, wat zal ik nu gaan doen...
-Geen zin in huiswerk
-Geen zin om naar de stad te gaan want het is koud
-Te weinig meegemaakt om fok te vullen
-Wel een 'ik moet wat doen' onrustig gevoel
dat is goed. kijk de lucht in want ik ben wat groter dan gemiddeld. en mocht dat problemen geven dan zoek er een dame bij met rod/rose haar en een stevige kontquote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
mocht ik op mirakuleuze (daar moet minstens 1 spelfout inzitten) wijze nog in eindhoven belanden zal ik je daar komen groeten.
houdt het trouwens ook nog ooit met sneeuwen
wat moet jij met mona van Big Brother??????quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:53 schreef Prego het volgende:
[..]
dat is goed. kijk de lucht in want ik ben wat groter dan gemiddeld. en mocht dat problemen geven dan zoek er een dame bij met rod/rose haar en een stevige kont
ja met dit weer schiet het natuurlijk niet op hèquote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:51 schreef xman het volgende:
[..]
Zit je nogsteeds in de trein?![]()
ehm ja, het is alleen maar voor het geld hoor, als dat op iskap ik ermeequote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:55 schreef Cybart het volgende:
[..]
wat moet jij met mona van Big Brother??????
ik denk je doet het voor de seksquote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:58 schreef Prego het volgende:
[..]
ehm ja, het is alleen maar voor het geld hoor, als dat op iskap ik ermee
3:47 treinstation maastrichtquote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ja met dit weer schiet het natuurlijk niet op hè
ssssssst, dat hoeft niet iedereen te weten!!!!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik denk je doet het voor de seks
teringweer, ik heb zin in een peuk
maar hier is dus nog geen rookhok
Aaaah, de vertouwde vier over half/heel op spoor 4a/b.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:03 schreef xman het volgende:
amsterdam
spoor 4a/b 16:34 intercity
okay sorry, ik zal je homo image zogoed mogelijk in stand proberen te houdenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:04 schreef Prego het volgende:
[..]
ssssssst, dat hoeft niet iedereen te weten!!!!
geen rookhok? die hadden wij ook niet, we konden fijn buiten gaan staan
Vertelquote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Aaaah, de vertouwde vier over half/heel op spoor 4a/b..
euhm...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:03 schreef xman het volgende:
[..]
3:47 treinstation maastricht
maastricht
spoor 4a treinstation
sittard
spoor 3b 14:08 stoptrein
ns
richting roermond
14:16 treinstation
sittard
spoor 2b treinstation centraal
amsterdam
spoor 4a/b 16:34 intercity
Dus ik moe tje rond half 5 op komen halen
haha ondanks dat ik twee linkerhanden heb vind ik het een topidee.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:07 schreef Prego het volgende:
waarom begin je zelf daar niet nu mee?
Ik ruik een smoesje.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
euhm...
ja, anders ga jij maar alvast, ik vind het wel
Nee joh het is helemaal geen moeite..ik wacht wel!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
euhm...
ja, anders ga jij maar alvast, ik vind het wel
ik zal je wel helpen. wanneer we dan een team onder ons hebben die alles uit moeten voeren gaat het helemaal goed komen denk ik!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:10 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha ondanks dat ik twee linkerhanden heb vind ik het een topidee.
ff afzuiginstalatie kopen. vrije ruimte zoeken, stuk MDF halen.
gat uithalen. raam openzetten en daar die plaat tegen aan, en dan de slag van de afzuiginstalatie daaraaan...
klaar
helaas kan ik de uitvoer dus nooit zo realiseren zoals hety in mijn kop zit
Ga jij eens kewl hip en trendy naar de kapperquote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ruik een smoesje..
Hoe kom je daar nou weer bij!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ruik een smoesje..
die komt vast meehelpenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:13 schreef Prego het volgende:
[..]
ik zal je wel helpen. wanneer we dan een team onder ons hebben die alles uit moeten voeren gaat het helemaal goed komen denk ik!
de actie noemen we: help bart ana een rookruimte.
wat zou wendy van dijk ervan vinden?!
wendy moet eerst dat kind naar de crech doen...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:20 schreef Prego het volgende:
ik heb angela even gebelt, ze is komende tijd verhinderd, zeheeft vanmiddag afspraak in de botox-kliniek...
wat nu?
Sneeuw in de ghetto!!quote:
white powderquote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Sneeuw in de ghetto!!
ja, dat klinkt wat ghetto-rigerquote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:34 schreef ajuu het volgende:
[..]
white powder![]()
eeeehh.. biertje?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:26 schreef Cybart het volgende:
hoe denk je dat ooit goed te maken?
is goedquote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:42 schreef Prego het volgende:
[..]
eeeehh.. biertje?
Zoooo, het is weer je maandelijkse dag om te koken?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:29 schreef beaverhausen het volgende:
*pruttelpruttelpruttel*
Die was echt super! En de zaterdagavond was ook super! En de zondagmorgen ook! De gesprekken die we over de telefoon/sms voerden toen ik weer thuis was waren minder....quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hoe was de vrijdagavond met?
zaterdagavond en zondagmorgen! He shoots, he scores!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:40 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Die was echt super! En de zaterdagavond was ook super! En de zondagmorgen ook!
Weet je zeker dat zij het net zo leuk vond?quote:De gesprekken die we over de telefoon/sms voerden toen ik weer thuis was waren minder.....
G_E loopt met een te nauwe zwembroek op z'n gezicht?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:40 schreef Great_Expectations het volgende:
Mijn nieuwe bril zat te losjes dus ben ik met gevaar voor eigen leven door de grote sneeuw naar de stad geschuifeld. De brilmeneer heeft toen heel lang aan de pootjes van de bril zitten friemelen en in de winkel dacht ik dat-ie veel beter zat maar nu ben ik thuis en zit-ie toch weer te scheef en te strak. Beetje als een te nauwe zwembroek, maar dan op je gezicht.
Nou heb ik ook nog een nieuwe broek gekocht, dus het was niet helemaal voor niets, maar toch. Alleen moet ik morgen dus weer terug naar die opticien, maaaar dan kan ik meteen nog die ene schattige twijfeltrui kopen die ik vanmiddag heb laten liggen..
Hell yeah! Vrijdagavond was ze hier, en is toen gewoon naar haar eigen huis terug gegaan. Zaterdagmiddag ben ik die kant op gegaan en ik vertrok pas zondagmiddag weer naar huis!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
zaterdagavond en zondagmorgen! He shoots, he scores!
[..]
Mja, dat dacht ik dus wel eigenlijk.... Ze zei ook een superleuk weekend gehad te hebben, vond me erg leuk, blablabla, maar dacht niet dat we supergoed bij elkaar pasten. Mja, dan houdt het voor mij ook op natuurlijk!quote:Weet je zeker dat zij het net zo leuk vond?
Een stationwagon? Een volvo? Met z'n golden retriever erbij?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:49 schreef Waxxer het volgende:
Ik wil ook afgestudeerd zijn en geld hebben om dingen te kopen, bijv een rode stationwagon ofzoMaarja.... *zucht*
Ik ga vanavond gewoon eten bestellen hoorvette hap en alles
ik moet ook weer achter de bar, dus als jullie zin hebben...
kom me redden!
Het nummertjestrekding was leeg, terwijl er wel veel wachtenden voor me waren, dus toen ben ik maar weggegaan. Maar haar kan nog wel een weekje mee, zeker nu wat langer haar Hip is. En ik heb nog niet echt een matje ofzoquote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
G_E loopt met een te nauwe zwembroek op z'n gezicht?
Ik hoor trouwens nergens iets over je bezoek aan de kapper
aaaawwwww arme Gerdoow! *aai*quote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:49 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Hell yeah! Vrijdagavond was ze hier, en is toen gewoon naar haar eigen huis terug gegaan. Zaterdagmiddag ben ik die kant op gegaan en ik vertrok pas zondagmiddag weer naar huis!.
[..]
Mja, dat dacht ik dus wel eigenlijk.... Ze zei ook een superleuk weekend gehad te hebben, vond me erg leuk, blablabla, maar dacht niet dat we supergoed bij elkaar pasten. Mja, dan houdt het voor mij ook op natuurlijk!.
Ik ben gebruikt!.
Daar ging m'n DNA?!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:51 schreef Waxxer het volgende:
Goh, dat meisjes ook zo snel willen.... dacht dat die altijd veel gevoeliger waren wat dat betreft.... daar ging je DNA, Gerdo.....
we zullen DaBoaz alvast je kant op sturenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:49 schreef Waxxer het volgende:
Ik wil ook afgestudeerd zijn en geld hebben om dingen te kopen, bijv een rode stationwagon ofzoMaarja.... *zucht*
Ik ga vanavond gewoon eten bestellen hoorvette hap en alles
ik moet ook weer achter de bar, dus als jullie zin hebben...
kom me redden!
Ze is geen slet, wel een lief meisje daarentegen!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
aaaawwwww arme Gerdoow! *aai*
De slet! Zomaar onze huisheteroow gebruiken!
Nouhou...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het nummertjestrekding was leeg, terwijl er wel veel wachtenden voor me waren, dus toen ben ik maar weggegaan. Maar haar kan nog wel een weekje mee, zeker nu wat langer haar Hip is. En ik heb nog niet echt een matje ofzo
Een gebruikte Gerdoow... wie had dat ooit kunnen denken...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:55 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ze is geen slet, wel een lief meisje daarentegen!.
.
Ook al heeft ze me gebruikt, nu weet ik ook eens hoe dat voelt....
Op zich heb ik tegen gebruikt worden geen bezwaar, maar dan liever niet door iemand waarvoor ik voor het eerst sinds god weet hoe lang meer voel dan alleen lust!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Een gebruikte Gerdoow... wie had dat ooit kunnen denken...
En ook nog een Gerdoow die meer voelt dan lust?!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:58 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Op zich heb ik tegen gebruikt worden geen bezwaar, maar dan liever niet door iemand waarvoor ik voor het eerst sinds god weet hoe lang meer voel dan alleen lust!.
Ik stond er zelf ook van te kijken hoor, had het in eerste instantie niet eens door!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En ook nog een Gerdoow die meer voelt dan lust?!
BENG!
*van stoel valt*
Ik val vandaag van de ene verbazing in de andere!
Jij snapt het niet!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:00 schreef Great_Expectations het volgende:
Vrouwen.. Homo's hebben het dan toch maar een stuk makkelijker.
Gelukkig!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:01 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ik stond er zelf ook van te kijken hoor, had het in eerste instantie niet eens door!.
Maar zo is maar weer eens gebleken dat liefde kut is, en ik maar weer gewoon door moet gaan op oude voet!.
Ik heb me eroverheen gezet, ik ben tot de conclusie gekomen dat ze zonder uniform geiler was!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:04 schreef beaverhausen het volgende:
Wel zonde van dat geile uniform
Ik kan soms ook best de gevoelige charmante jongen zijn hoor, maar ervaring heeft geleerd dat dat lang niet altijd even goed uitpakt. Ik ben gewoon mezelf, lomp, tactloos, Gerdoow!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gelukkig!
Ik begon me al zorgen te maken dat we opeens een nieuwe en gevoelige Gerdoow kregen nu..
Ik zat al helemaal van: m'n Gerdoow! Wat doe je?!
Maar nu heb je geen van beiden meer!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:05 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ik heb me eroverheen gezet, ik ben tot de conclusie gekomen dat ze zonder uniform geiler was!.
en zie daar, je nieuwe sig!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:06 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ik ben gewoon mezelf, lomp, tactloos, Gerdoow!.
Ik heb wel een leuk weekend gehad, met een hele lieve mooie meid. We gaan binnenkort vast nog wel eens een keer stappen enzo, je kunt nu eenmaal niet altijd alles hebben wat je wilt!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar nu heb je geen van beiden meer!
Ach ja, ze had toch al geen lekkere broer in uniform...
Goed idee!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
en zie daar, je nieuwe sig!
Ik doelde niet op een onschuldig padvindertjes uniform..quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:09 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat is er nou sexy aan een uniform?.
Het enige uniform dat ik ook gedragen heb is een padvindertjes uniform, toen G_E nog een klein puberend G_E-tje was.
Een mooie, blonde, lange vrouw, blauwe ogen, stralende lach, in een luchtmacht uniform.... Ok, ik ben heteroow en jij niet maar je kunt je er toch wel een klein beetje een voorstelling van maken van wat dat met een man doet!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:09 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat is er nou sexy aan een uniform?.
Het enige uniform dat ik ook gedragen heb is een padvindertjes uniform, toen G_E nog een klein puberend G_E-tje was.
tsja, een zusje....en dan ook nog zonder uniform... dan zou ik net zo goed heteroow kunnen wordenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:09 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ik heb wel een leuk weekend gehad, met een hele lieve mooie meid. We gaan binnenkort vast nog wel eens een keer stappen enzo, je kunt nu eenmaal niet altijd alles hebben wat je wilt!.
Wel een lekker zusje, die ik ook nog gezien heb van het weekend... Danwel geen uniform, maar ze werkt wel in een kroeg!.
The Man, The Myth, The Gerdoow!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:10 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Goed idee!.
Wat houdt je tegen? Weet je hoe leuk vrouwenborsten zijn?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
tsja, een zusje....en dan ook nog zonder uniform... dan zou ik net zo goed heteroow kunnen worden
wat moet ik nou met twee van die bulten?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:13 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen? Weet je hoe leuk vrouwenborsten zijn?.
En ik geloof dat ik al eerder heb gezegd dat ik daar met m'n hoofd niet bij kan! Maar dat verklaart waarschijnlijk ook waarom ik op vrouwen val en jij op mannen!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
wat moet ik nou met twee van die bulten?
Zoals ik je al eens eerder heb uitgelegd, ze hebben iets waar ik best wel zonder kan maar er ontbreekt iets dat ik er toch wel bij wil hebben
Yaerrúúúúúúúúúúúhhh!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:16 schreef Jerruh het volgende:
gerdoooooooooooooooooooooooooow
goeienmiddag iedreen.
And that works both waysquote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:15 schreef Gerdo het volgende:
[..]
En natuurlijk alleen maar positief dat er nu een concurrent minder op de markt actief is!.
hey vent!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:17 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Yaerrúúúúúúúúúúúhhh!.
Hoi!
Ga je vanavond nog achter de mannen aan? Ik namelijk wel achter de vrouwen... Al iets op het oog?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
And that works both ways
Laat ik het bewaren voor morgenavond... dat maakt de zondagochtend ook weer wat leukerquote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:18 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ga je vanavond nog achter de mannen aan? Ik namelijk wel achter de vrouwen... Al iets op het oog?.
Down, down... Een enigzins neerslachtig gevoel, veroorzaakt door een lichte teleurstelling welke ik onlangs te verduren heb gehad. Maar ze was iig wel eerlijk, dat apprecieer ik ernstig!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hey vent!
toch nie nog steeds down with love huh??.
hoe issie?
zomaar een frikadel op het station...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:19 schreef Waxxer het volgende:
Over lust gesproken.... ik heb net zomaar toen ik pinde een frikadel gegeten op het station![]()
Naja, hij was lekker
Ik heb trouwens geen bezwaar tegen achter de bar werken, maar ik moet vanavond samen met iemand anders, met wie niemand samen kan werken, hij is langzaam, weet nog steeds niks na tig maanden en ik kan er geen fatsoenlijk gesprek mee voeren. Niet omdat ik dichtklap, zoals bij sommige anderen, maar het is een grote kale domme lompe logge nicht die qua persoonlijkheid alle vooroordelen bevestigt die zijn uiterlijk bij je oproept.
Je kunt natuurlijk ook net als ik vanavond én morgenavond gaan!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Laat ik het bewaren voor morgenavond... dat maakt de zondagochtend ook weer wat leuker
yeah!!!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:20 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Down, down... Een enigzins neerslachtig gevoel, veroorzaakt door een lichte teleurstelling welke ik onlangs te verduren heb gehad. Maar ze was iig wel eerlijk, dat apprecieer ik ernstig!.
Weekend, vanavond lekker stappen, het komt wel weel goed met mij!.
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:23 schreef Waxxer het volgende:
Een frikadel nodig vanavond?![]()
![]()
![]()
Die kerel ziet zelf maar hoe hij aan warm vlees komt
doe eens niet zo vies Waxje!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:23 schreef Waxxer het volgende:
Een frikadel nodig vanavond?![]()
![]()
![]()
Die kerel ziet zelf maar hoe hij aan warm vlees komt
74 is nog steeds niet zo veel, of ben je niet zo heel erg lang?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
yeah!!!
ik ben 4 kilo aangekomen, ik zit nu rond de 74..
maar ja, dinsdag presentatie van het ontwerp van mijn gemeentehuis en daar ben ik zenuwachtig voor dus das ff klote...
En daar heb je vast een reden voor?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:28 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb zin om Lego in Zuid-Holland te kopen...
ik ben redelijk lang, en ja, tis net binnen het gewicht voor mijn lengte geloof ik, maar ik heb dna ook lichte botten en een retesnelle metabolisme (ja serieus haha)quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:26 schreef Gerdo het volgende:
[..]
74 is nog steeds niet zo veel, of ben je niet zo heel erg lang?
Presentatie van je gemeentehuis? Huh? Vertel vertel!.
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:28 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb zin om Lego in Zuid-Holland te kopen...
Is het heel dom als ik vraag wat metabolisme is?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ben redelijk lang, en ja, tis net binnen het gewicht voor mijn lengte geloof ik, maar ik heb dna ook lichte botten en een retesnelle metabolisme (ja serieus haha)
Tof! En aan wie moet je dat presenteren dan? B&W? Iemand van school? Gaan ze dat dan ook echt uitvoeren?quote:gemeentehuis was de opdracht om te ontwerpen voor school. een gemeentekantoor voor vucht van meer dan 5000 m2 (4x oppervlak van wat er nu is)
best pittig
De broembroemquote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:36 schreef Waxxer het volgende:
Waaaarrrr staat de broem broem van GE?En als je naar de AH XL gaat, moet je daar dan links?
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:34 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
nog ff geduld , ik zit nog thuis![]()
energieverbranding of zoiets, k weet het ook nie allemaal presies. ik verbrand veel energie in mijn lichaam, en heel snel, dus voedingsmiddelen enzovoorts wordt ook sneller verwerkt. (is onderzoekje naar gedaan enzo)quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:36 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Is het heel dom als ik vraag wat metabolisme is?.
[..]
Tof! En aan wie moet je dat presenteren dan? B&W? Iemand van school? Gaan ze dat dan ook echt uitvoeren?
Ik denk dat je voor de AH XL inderdaad naar links moet jaquote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:36 schreef Waxxer het volgende:
Waaaarrrr staat de broem broem van GE?En als je naar de AH XL gaat, moet je daar dan links?
G_E's nieuwe wattus?!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:42 schreef Waxxer het volgende:
Nou ik denk GE wil zijn nieuwe Volvo XC90 D5 tonen aan zijn medefokkers, moet ik hem NOG op Internet zoeken...
Au-too. Vroem vroem!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
G_E's nieuwe wattus?!
ow...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:44 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Au-too. Vroem vroem!![]()
jij begint over darmen enzoquote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:52 schreef Waxxer het volgende:
Zo, IK heb nu eten besteld, dus geen vieze onderwerpen meer graag
sinds wanneer is dat hetero?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ow...
ja, dat stukje heteroows heb ik nog niet echt onder de knie... maar Gerdoow heeft het ook nooit over auto's
ik was even aan het generaliseren, sorryquote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:58 schreef Prego het volgende:
[..]
sinds wanneer is dat hetero?
Ik heb geen idee waar je het nu over hebt Waxjequote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:03 schreef Waxxer het volgende:
ja want biefjes wagen met zeker 250 pk heeft een flinke koppel zodat'ie in een vlug tempo kan accellereren
*burp*
3 of 4?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:08 schreef Great_Expectations het volgende:
Mijn auto heeft wielen!
Gerdoow rijdt dan ook een Peugeot 205 met 1.1 motor, niet echt een auto waarmee je big pimpin' stoer kunt doen...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ow...
ja, dat stukje heteroows heb ik nog niet echt onder de knie... maar Gerdoow heeft het ook nooit over auto's
Lekker!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:13 schreef Great_Expectations het volgende:
Sex?.
ja, wat Gerdoow zegt.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:13 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Gerdoow rijdt dan ook een Peugeot 205 met 1.1 motor, niet echt een auto waarmee je big pimpin' stoer kunt doen....
Gerdoow had een Corolla 1.6 GTSI op het oog, 114 pk'tjes schoon aan de haak, maar Gerdoow heeft ook nog niemand zo gek gevonden zijn Peug over te nemen...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ja, wat Gerdoow zegt.
ofzo
Stoerder dan met een fiets!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:13 schreef Gerdo het volgende:
Gerdoow rijdt dan ook een Peugeot 205 met 1.1 motor, niet echt een auto waarmee je big pimpin' stoer kunt doen....
Dan heb jij mijn fietsen nog nooit gezien!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:16 schreef NathaN het volgende:
[..]
Stoerder dan met een fiets!
Oehhh.... vertel... waarquote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:13 schreef Great_Expectations het volgende:
Sex?.
Originele chat-up line: Wil je m'n fietsen zien?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:17 schreef Gerdo het volgende:
Dan heb jij mijn fietsen nog nooit gezien!.
Euh...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:18 schreef Waxxer het volgende:
G_E! Waar knap jij nou echt to-taaaalll op af, echt dat je zegt ieuw ik knap af?
Mag de rest die vraag ook beantwoorden?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oehhh.... vertel... waar
Hee das nog echt wel wat ook!
G_E! Waar knap jij nou echt to-taaaalll op af, echt dat je zegt ieuw ik knap af?
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:19 schreef NathaN het volgende:
[..]
Originele chat-up line: Wil je m'n fietsen zien?
"Die ene daar, da's de ouwe. Als je wil, wil ik het je daar wel op leren"
Stinkende mensen kunnen fris ruiken na een douche.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:22 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Mag de rest die vraag ook beantwoorden?Hele domme vrouwen. Ok, niet iedereen kan even intelligent zijn, maar imo is intelligent iets anders dan slim. Dus echt zo'n domme vrouw waarmee geen fatsoenlijk gesprek te voeren is. Stinkende mensen! Echt dat je zegt "ieuw jij stinkt!" ...
"gaot oe mee brommers kiek'n?" maar dan met fietsen...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:19 schreef NathaN het volgende:
[..]
Originele chat-up line: Wil je m'n fietsen zien?
"Die ene daar, da's de ouwe. Als je wil, wil ik het je daar wel op leren"
Ik ga volgende week stappen in de achterhoek, dat wordt tof! Alleen ga ik niet op de fiets...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
"gaot oe mee brommers kiek'n?" maar dan met fietsen...
Crossfiets voor een vluggertje?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:23 schreef Gerdo het volgende:
[afbeelding]!
Op die ene fiets ga ik altijd rustig en teder, op die andere altijd hard en wild!.
Ja, maar iedereen gaat wel stinken op den duur. Maar als je bedoelt vieze mensen die niet inzien dat het noodzakelijk is je braaf iedere dag te wassen, ook daar beneden, mjah, dan snap ik wel wat je bedoelt, alleen hangt dat meestal weer samen met domheid.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:26 schreef Gerdo het volgende:
Dat zal best wel G_E, maar de kans dat diegene na verloop va tijd weer gaat stinken is best aanwezig denk ik...
Ga je wel op de brommer? Ach, boeit ook niet, gewoon vragen of ze mee gaat brommers kiek'n...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:26 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ik ga volgende week stappen in de achterhoek, dat wordt tof! Alleen ga ik niet op de fiets....
Ga je naar het Bölke?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:26 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ik ga volgende week stappen in de achterhoek, dat wordt tof! Alleen ga ik niet op de fiets....
Ik doelde dus op die laatste groep mensen. Een vrouw met een licht zweetluchtje door het fanatieke sporten of de geile sex kan ik op zich nog wel apprecieren. Iemand die structureel niet inziet dat wassen noodzakelijk is roepen bij mij een "ieuw" gevoel op!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, maar iedereen gaat wel stinken op den duur. Maar als je bedoelt vieze mensen die niet inzien dat het noodzakelijk is je braaf iedere dag te wassen, ook daar beneden, mjah, dan snap ik wel wat je bedoelt, alleen hangt dat meestal weer samen met domheid.
Dieka, in Markelo.... Das toch de achterhoek? Toch?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:29 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ga je naar het Bölke?
Mountainbike voor natuur-sex!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:27 schreef NathaN het volgende:
Crossfiets voor een vluggertje?
Achterhoek, niet Twente. Pas maar op, anders knapt GE afquote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:29 schreef Andyvie het volgende:
Ga je naar het Bölke?
Ik vraag wel gewoon of ze de bekleding van mijn coole Peugeot aan een nader onderzoek willen onderwerpen met hun mooie billen!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ga je wel op de brommer? Ach, boeit ook niet, gewoon vragen of ze mee gaat brommers kiek'n...
Of doen ze dat tegenwoordig niet meer, Waxje?
Ja, nou weet ik niet hoe dat bij vrouwen psies allemaal ruikt daar beneden, maar als een man zich niet braaf wast...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:29 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ik doelde dus op die laatste groep mensen. Een vrouw met een licht zweetluchtje door het fanatieke sporten of de geile sex kan ik op zich nog wel apprecieren. Iemand die structureel niet inziet dat wassen noodzakelijk is roepen bij mij een "ieuw" gevoel op!.
O ja, sorryquote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:33 schreef NathaN het volgende:
[..]
Achterhoek, niet Twente. Pas maar op, anders knapt GE af
Ik vermoed dat je dan "de jongens" bedoelt je aantreft in zo'n specifieke uitgaansgelegenheid waar jij nog wel eens naar toe gaat?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:30 schreef NathaN het volgende:
Waarom heeft de BBC erg leuke presentatoren, maar vallen de jongens giga tegen als je eens in Engeland bent?
Ik ontdekte laatst dat de Achterhoek en Twente geen provincies zijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:33 schreef NathaN het volgende:
[..]
Achterhoek, niet Twente. Pas maar op, anders knapt GE af
Rotte vis G_E, rotte vis!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, nou weet ik niet hoe dat bij vrouwen psies allemaal ruikt daar beneden, maar als een man zich niet braaf wast....
Nee, ik bedoel Britten in het algemeen. Dus ook op straat enzow.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:36 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik vermoed dat je dan "de jongens" bedoelt je aantreft in zo'n specifieke uitgaansgelegenheid waar jij nog wel eens naar toe gaat?.
huh, wat leerde jij dan op de basisschool?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ontdekte laatst dat de Achterhoek en Twente geen provincies zijn..
Ik kom niet bepaald uit die regio, excuses voor mijn domheid!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:37 schreef Waxxer het volgende:
Markelo is Twente!!!!!!
Achterhoek is tot Haaksbergen!!!!!!![]()
Het ligt allemaal voorbij de lijn Utrecht - Nijmegen, dus dat duid ik gemakshalve aan met "Boerenland". Eventueel Oost-Boerenland, ter onderscheid van Noord-Boerenland (Friesland, Groningen, Drenthe etc).quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:37 schreef Waxxer het volgende:
Markelo is Twente!!!!!!
Achterhoek is tot Haaksbergen!!!!!!![]()
psies, Engelse jongens in generalquote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:38 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel Britten in het algemeen. Dus ook op straat enzow.
Dat ze dan ook zeldzaam zijn in gayclubs spreekt dan enigszins voor zich...
Uit Groningen komen de mooiste meisjes!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het ligt allemaal voorbij de lijn Utrecht - Nijmegen, dus dat duid ik gemakshalve aan met "Boerenland". Eventueel Oost-Boerenland, ter onderscheid van Noord-Boerenland (Friesland, Groningen, Drenthe etc)..
Mijn basisschool is afgebrand toen ik de topografie van Nederland zou krijgen.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:38 schreef Prego het volgende:
[..]
huh, wat leerde jij dan op de basisschool?
Oh ja, jij wil haar.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
psies, Engelse jongens in general
doe mij maar Italianen ofzo
ik heb ene half jaar in italie gewerkt. en nee doe mij aub geen italiaan. het gros snapt het woord 'nee' niet. volgens mij kun je hem rotschoppen en een mes in z'n rug parkeren en nog probeert ie je te versierenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
doe mij maar Italianen ofzo
o.a. en schoenen zonder sokken enzoquote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh ja, jij wil haar..
Ode aan de verwijfde nichtquote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:43 schreef tech het volgende:
Die 'Ode' uit het topic is nog steeds niet geweest... Of bedoelde iemand 'hulde' of zo? Voor mij mag het allemaal gestolen worden, maar je schept wel verwachtingen, natuurlijk....
Goedenavond, trouwens!(files
)
Zo da's leuk binnenkomenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ode aan de verwijfde nicht
<i>Ooh verwijfde nicht,
Voor u is dit gedicht,
Zo vals en zo geil,
Ooh geef me een teil.</i>
Volgens mij kan wax dit veel beter..
Dat valt toch nog mee? Ik ben wel eens valser geweest, geloof ik.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:57 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Zo da's leuk binnenkomen
Goeienavond trouwens
G_E in een pittige bui geloof ik; wat een harde woorden vloeiden hier uit uw toets en bord...![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:03 schreef Vlarp het volgende:
Vanavond naar NextDance of niet?
Die's dan wel weer humorquote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:00 schreef Great_Expectations het volgende:
Ode Haiku
Hand klef en pols slap
Huppelend door de gay-scene
Greetz verwijfde nicht
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:10 schreef Ang3l het volgende:
Haaj
Zoals in " een valse verwijfde nicht"?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat valt toch nog mee? Ik ben wel eens valser geweest, geloof ik..
G_E heeft gisteren Twoflower in z'n billen gebetenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:14 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Zoals in " een valse verwijfde nicht"?
dacht toch dat jij altijd lief was![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:14 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Zoals in " een valse verwijfde nicht"?
quote:dacht toch dat jij altijd lief was![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
G_E heeft gisteren Twoflower in z'n billen gebeten
Omdat ik thuiskom en zie dat er een muis met kabel op mijn 2 dali schilderij reproducties ligt waardoor die ingedeukt zijn en waardoor er nu 1 een kras heeft en de ander zelfs een scheur.... en die muis is van de pc waar Pup mee aan het klussen is. Maar als ik 'm er op aanspreek weet ie niet hoe die muis daar komt.quote:
een verwijfde nicht die wraak wou nemenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:21 schreef Ang3l het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op vrijdag 27 februari 2004 19:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/bye.gif" width="28" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]
Hoezo?</div></blockquote>Omdat ik thuiskom en zie dat er een muis met kabel op mijn 2 dali schilderij reproducties ligt waardoor die ingedeukt zijn en waardoor er nu 1 een kras heeft en de ander zelfs een scheur.... en die muis is van de pc waar Pup mee aan het klussen is. Maar als ik 'm er op aanspreek weet ie niet hoe die muis daar komt.
A. Ik ben de hele dag op werk geweest
B. Pup is met de pc bezig waaraan de muis zat, en waaraan ie nu niet zit
C. Die pc waarop ie aan het klussen is staat PAL naat de 2 schilderij reproducties
Goh.... geen idee wie die muis aan de kant heeft geslingerd op mijn schidlerijen!!!VAST KABOUTERTJES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Baaaad pup! Very very baaad pup!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:21 schreef Ang3l het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op vrijdag 27 februari 2004 19:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/bye.gif" width="28" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]
Hoezo?</div></blockquote>Omdat ik thuiskom en zie dat er een muis met kabel op mijn 2 dali schilderij reproducties ligt waardoor die ingedeukt zijn en waardoor er nu 1 een kras heeft en de ander zelfs een scheur.... en die muis is van de pc waar Pup mee aan het klussen is. Maar als ik 'm er op aanspreek weet ie niet hoe die muis daar komt.
A. Ik ben de hele dag op werk geweest
B. Pup is met de pc bezig waaraan de muis zat, en waaraan ie nu niet zit
C. Die pc waarop ie aan het klussen is staat PAL naat de 2 schilderij reproducties
Goh.... geen idee wie die muis aan de kant heeft geslingerd op mijn schidlerijen!!!VAST KABOUTERTJES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik EIS 2 nieuwe reproducties ja. En het gaat niet om die kras, ok, pech, nieuwe dan maar. Het gaat er om dat ie zegt dat hij niet weet hoe die muis daar komt. En dat soort dingen zijn dus altijd het geval. Flinke cola vlek onder zijn stoel, maar nee, HIJ heeft niet geknoeid. Sleutels van ZIJN auto kwijt, maar HIJ heeft ze op tafel gelegd en daar liggen ze niet dus heeft iemand ze verlegd (en dan vindt ie ze in een broek of zo).quote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:24 schreef Waxxer het volgende:
scheuren in Dali repro's.....![]()
![]()
Nou ja, liever de liefde dan materiele zaken, moet je maar denkenHij is iig handig met apparaten enzo en dan krijg jij twee nieuwe repro's van pupjedupelupjesupje
Het kan natuurlijk dat jullie echt kabouters hebben. Ik bedoel, het is tenslotte een oude boerderij, en volgens het Grote Kabouterboek van Rien Poortvliet kunnen daar best kabouters in wonen.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik EIS 2 nieuwe reproducties ja. En het gaat niet om die kras, ok, pech, nieuwe dan maar. Het gaat er om dat ie zegt dat hij niet weet hoe die muis daar komt. En dat soort dingen zijn dus altijd het geval. Flinke cola vlek onder zijn stoel, maar nee, HIJ heeft niet geknoeid. Sleutels van ZIJN auto kwijt, maar HIJ heeft ze op tafel gelegd en daar liggen ze niet dus heeft iemand ze verlegd (en dan vindt ie ze in een broek of zo).
Misschien waren het muizen?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:36 schreef Great_Expectations het volgende:
Het kan natuurlijk dat jullie echt kabouters hebben. Ik bedoel, het is tenslotte een oude boerderij, en volgens het Grote Kabouterboek van Rien Poortvliet kunnen daar best kabouters in wonen..
Ik vroeg net ook al aan Tim of ie dacht dat kabouters euro's hadden, omdat ik van de kabouters 2 nieuwe posters wilde. Kon ie niet helemaal waarderenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk dat jullie echt kabouters hebben. Ik bedoel, het is tenslotte een oude boerderij, en volgens het Grote Kabouterboek van Rien Poortvliet kunnen daar best kabouters in wonen..
Hebben we niet. Alleen spinnen. Maar Sandra, Charlotte en Suzie die zijn te licht om deuken in posters te makenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:37 schreef NathaN het volgende:
[..]
Misschien waren het muizen?
Dat zijn die langpoten toch? Anders moet ik nu even "Sterf, sterf!!" gillen.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hebben we niet. Alleen spinnen. Maar Sandra, Charlotte en Suzie die zijn te licht om deuken in posters te maken
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:39 schreef Ang3l het volgende:
Hebben we niet. Alleen spinnen. Maar Sandra, Charlotte en Suzie die zijn te licht om deuken in posters te maken
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat zijn die langpoten toch? Anders moet ik nu even "Sterf, sterf!!" gillen.
Nee, want die langpootmuggen moeten dus echt wel geconfronteerd worden met een opgerolde krant!!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hooiwagens
Niet te verwarren met langpootmuggen
Mijn kabouter, wat doe je!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vroeg net ook al aan Tim of ie dacht dat kabouters euro's hadden, omdat ik van de kabouters 2 nieuwe posters wilde. Kon ie niet helemaal waarderen
Ja, dat is wel Tori Amosquote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee, want die langpootmuggen moeten dus echt wel geconfronteerd worden met een opgerolde krant!!
Is dat trouwens niet Tori Amos als je icon?
M'n Dali reprodukties wat doe je?!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mijn kabouter, wat doe je!![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Het lijkt me trouwens reuze interessant als Waxxer eens Pup zou interviewen, want ik ben langzamerhand wel erg nieuwsgierig geworden..
Let's not and say we did.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:58 schreef beaverhausen het volgende:
En daarna komt Waxje G_L interviewen want ik ben langzamerhand ook erg nieuwsgierig geworden!
we kijken Smallvillequote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:44 schreef Great_Expectations het volgende:
En tsjeee, dat het hier meteen helemaal stil valt als ik even ga eten..
Oh.. Nou, dan ehm..quote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
we kijken Smallville
What he said.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:57 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga me zo douchen en me dan klaar maken voor NextDance
Maar als ik het goed begrijp dan is die kale met dat paarse overhemd dus helemaal verliefd opquote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
we kijken Smallville
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp dan is die kale met dat paarse overhemd dus helemaal verliefd op [afbeelding]-Clark?.
Als ik dat wil... Zag je 'm niet kijken, in die laatste 2 minuten.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[afbeelding]
euhm...als jij dat wil, dan ja hoor
Officieel is dat een ander soort blik dan jij in gedachten hebt. Maar Lexie heeft wel iets sexy's, eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:33 schreef Great_Expectations het volgende:
Als ik dat wil... Zag je 'm niet kijken, in die laatste 2 minuten..
Ooh.. Ik kijk dus weer met een helemaal verkeerde insteek, ik hoor het al.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:35 schreef NathaN het volgende:
[..]
Officieel is dat een ander soort blik dan jij in gedachten hebt.
Maar natuurlijk!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:41 schreef Vlarp het volgende:
advies!??
Kan een witte longsleeve onder een oranje shirt?
dus dat ligt niet alleen aan mij?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:35 schreef NathaN het volgende:
[..]
Officieel is dat een ander soort blik dan jij in gedachten hebt. Maar Lexie heeft wel iets sexy's, eigenlijk.
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:35 schreef NathaN het volgende:
[..]
Officieel is dat een ander soort blik dan jij in gedachten hebt. Maar Lexie heeft wel iets sexy's, eigenlijk.
TOM WELLING EN LEX-ACTEUR-PERSOON!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Dus dit zie ik dan waarschijnlijk ook helemaal verkeerd?.
Ja, het is een schattig stel, samen.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:07 schreef LeBeau het volgende:
[..]
TOM WELLING EN LEX-ACTEUR-PERSOON! Michael Rosenbaum
Ik kwijl zo erg, man.
Z'n tanden zijn alleen zo overdreven wit... Hij moet echt niet te dicht in de buurt van een blacklight komen.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:10 schreef Cybart het volgende:
Tom Welling vond ik in het begin niet zoveel
maar mijn beste vriendin heeft helemaal gelijk gekregen en dat hij steeds leuker wordt
Tuurlijk niet gekkiequote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:58 schreef Xiance het volgende:
eigenlijk ben ik best wel uit gefok!'t
mischien moet ik uit de grote H
Hoi!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:03 schreef Idril-2 het volgende:Hai !
Zo'n prachtige film gezien(Cloaca) en hoe dom kunnen mensen zijn![]()
Even vluchten hoor.
*meldt*quote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:33 schreef XMN8R het volgende:
Nog 12 tot de volgende post?
yepz!!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:34 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
*meldt*
Of bedoelde je dat niet?
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:35 schreef XMN8R het volgende:
yepz!!
GMTA !!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:36 schreef Twaalfje het volgende:
![]()
ow ja dat hebben we ook nogquote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:46 schreef Great_Expectations het volgende:
En #homo is ook al niks..
Dat kun jij best hoor!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:53 schreef Great_Expectations het volgende:
En de Belgjes zijn kennelijk al slapen ofzo.. Of Heftig aan het Uitgaan, ik weet niet hoe Belgjes zijn, wat dat betreft.
En nou zeg ik niets meer, anders moet ik een nieuw topic aanmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |