Ik ook absoluut niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:36 schreef Prego het volgende:
ik sluit me niet aan bij de titel
is daar wat aan, de pecheur?quote:dat vind ik zooooo walgelijk. een wat te oude nicht in le pecheur noemde mij een keer prulletje. ik werd ergewoon agressief van
Ik denk dat dat voor meer mensen geldtquote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:36 schreef Prego het volgende:
Hallo?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:38 schreef Gerdo het volgende:
Hoi?.
Beaver!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:39 schreef beaverhausen het volgende:
Gerdoow!
Goeie morgen!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:40 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hallo?
geen idee. ik kom daar al heel lang niet meer. en sowieso ken ik niemand goed id edaar werkt ofzo. of het leuk is....tja als je houdt van een tent vol nichten die allemaal elkaar willen overtreffen qua flaneren, dat in combi met die eeuwige flikker-club-muziek dan ja, dan is le pecheur helemaal je tent. maar dat is heel persoonlijk natuurlijkquote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:38 schreef Cybart het volgende:
ik ook niet
[..]
werkte dat songfestival gozertje daar niet achter de bar?
Moest degene die een topic gesloten heeft...niet weer een nieuwe topic openen?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:36 schreef Prego het volgende:
dat vind ik zooooo walgelijk. een wat te oude nicht in le pecheur noemde mij een keer prulletje. ik werd er gewoon agressief van![]()
Klinkt erg aantrekkelijk ja.....quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:41 schreef Prego het volgende:
[..]
geen idee. ik kom daar al heel lang niet meer. en sowieso ken ik niemand goed id edaar werkt ofzo. of het leuk is....tja als je houdt van een tent vol nichten die allemaal elkaar willen overtreffen qua flaneren, dat in combi met die eeuwige flikker-club-muziek dan ja, dan is le pecheur helemaal je tent. maar dat is heel persoonlijk natuurlijk
dan hou ik het qua eindhoven maar op de markt en stratum inderdaadquote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:41 schreef Prego het volgende:
[..]
geen idee. ik kom daar al heel lang niet meer. en sowieso ken ik niemand goed id edaar werkt ofzo. of het leuk is....tja als je houdt van een tent vol nichten die allemaal elkaar willen overtreffen qua flaneren, dat in combi met die eeuwige flikker-club-muziek dan ja, dan is le pecheur helemaal je tent. maar dat is heel persoonlijk natuurlijk
doe mij het stratumseind maar
Hoe was de vrijdagavond metquote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:40 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Beaver!.
ho, zoiets vermoedde ik alquote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:41 schreef xman het volgende:
[..]
Moest degene die een topic gesloten heeft...niet weer een nieuwe topic openen?![]()
stratumseind sowieso, maar ik denk de bakkerij maar heel ff. we gaan naar de tipsy (sowieso, om te beginnen) maar ik denk ook dat ik een grote tijd in de thomas te vinden ben. swinguuuuuhquote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:42 schreef Cybart het volgende:
[..]
dan hou ik het qua eindhoven maar op de markt en stratum inderdaad
wat ga jij dit weekend doen trouwens? weer zuipen op stratum en hangen in de bakkerij?
Dat vond ik ook een van de leukste in Eindhoven ja, die paar keer dat ik er uitgeweest benquote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:45 schreef Prego het volgende:
[..]
maar ik denk ook dat ik een grote tijd in de thomas te vinden ben. swinguuuuuh
mocht ik op mirakuleuze (daar moet minstens 1 spelfout inzitten) wijze nog in eindhoven belanden zal ik je daar komen groeten.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:45 schreef Prego het volgende:
[..]
stratumseind sowieso, maar ik denk de bakkerij maar heel ff. we gaan naar de tipsy (sowieso, om te beginnen) maar ik denk ook dat ik een grote tijd in de thomas te vinden ben. swinguuuuuh
Zit je nogsteeds in de trein?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hoe was de vrijdagavond met?
eentje maar, dus het valt meequote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:48 schreef Cybart het volgende:
mirakuleuze (daar moet minstens 1 spelfout inzitten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |