abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 februari 2004 @ 13:17:11 #1
66519 Hilje23
JUST NOT A SHIT GIVER I GUESS
pi_17392051
Voor een ieder die altijd zo lief meeleefde met het feit dat ik al zolang op zoek was naar werk....

Ik heb werk!!!!! ik ben vorige week begonnen en hoorde eergisteren dat ik tot de zomer kon blijven, in eerste instantie was het maar voor twee weken, maar ze waren dik tevreden (klop klop klop op de borst hihihihi) en wilden me graag langer houden.

Ik werk via Randstad bij de Woningstichting hier. Ik doe de receptie en administratief werk en de telefoon.
Erg leuk en makkelijk...ik kom niet gestresst thuis en de werktijden zijn ook fijn. van half 9 tot half 5 en een half uurtje pauze tussen de middag, vrijdagmiddag vrij vanaf 12 uur!
Ik werk dus 33.5 uur in de week!
En het verdiend GOED!!!! Als je kijkt naar wat ik doe en naar wat ik verdien, dat is gewoon lachen! Bij het Notariskantoor waar ik eerder werkte was je voor dat salaris zo'n beetje notarisklerk voor 40 uur in de week! hihihihih!

Ja ja, bij die woningbouwcooperatie's zit wel geld hoor! hihiih!

Mij allang best! De sfeer is er goed, leuke collega's en fijn sfeertje! Mijn eigen plekkie aan de balie, met mooi tft (plat) schermpie en alles voor handen! hihihi!
het gebouw is net verbouwd, dus alles is hartstikke nieuw!

Oke...al met al is Hilje dik tevreden! Ik kan dus tot juni/juli blijven! Wie weet dat ik daarna wel voor vast kan blijven?! Je weet maar nooit he?
En anders dan vinden we wel weer wat anders he?

Het uitzendbureau was ook happy natuurlijk! na nog geen week werken al te horen krijgen dat alles zo goed gaat en dat ze zo tevreden zijn dat je gewoon nog maanden blijven mag...dat is voor hun ook goede reclame he?!
Mijn ego heeft natuurlijk weer een dikke boost gehad he?!
Ik weet ik ook wel van mezelf dat ik gewoon mijn werk goed doe, maar om na een paar dagen al te horen dat ze het echt goed vinden (spontaan, heel natuurlijk naar de klanten toe, net alsof ik er al jaren werk, makkelijk alles oppakken, etc.) is wel leuk he!?

Nou...dat wou ik even vertellen!

Groetjes Hilje
- "If you don't live for something - you'll die for nothing" -
- "There is no greater mistake then he who did nothing because he could only do a little" -
- Me...Just like you ... Only better -
  vrijdag 27 februari 2004 @ 13:29:31 #2
45726 bravo
Proud Odery player!
pi_17392235
Woei! Gefeliciteerd!!!!!
There's no point in living if you can't feel alive
  vrijdag 27 februari 2004 @ 13:31:40 #3
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_17392261
Gefeliciteerd met je nieuwe baan.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 27 februari 2004 @ 13:35:49 #4
38679 PRMNS
mijn icon is dood
pi_17392342
gefeliciteerd!
pi_17392439
Fijn, hiihihih.
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')