Dat dan wel weer lekker was enzo he? Staat me wel vaag iets van bijquote:Op vrijdag 27 februari 2004 02:39 schreef BB-King het volgende:
Een topic van mij geloof ik, iets over m'n reet afvegen enzo.
Wat een toevalquote:Op vrijdag 27 februari 2004 02:42 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Echt lache, heel die thread staat vol met usernummers van onder de 20
En dat was mij dan ook niet opgevallenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 02:45 schreef Caesu het volgende:
wat ik niet begrijp:
de user risk one in dat topic postte op 24 juli 1999 terwijl hij pas op 8 mei 2000 registreerde!
behalve die risk one met z'n 3719 die kan posten voordat ie geregistreerd is.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 02:47 schreef Supaaah het volgende:
[..]
Wat een toeval :')
Ah zo. Ik vond het al vaag omdat het een FB topic was. Maar is wel grappig om te lezen!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 02:48 schreef Danny het volgende:
Hij registreerde later NOGmaals omdat vanwege een crash destijds een aantal usernames verloren zijn gegaan. De posts zijn toen WEL bewaard gebleven.
Verder is topic 1 het eerste topic dat we nog hebben. Het is nog van vóór de officiële opening van FOK! (1 oktober 1999) en van een moment dat we nog volop in de testfase zaten en nog volop aan het bouwen waren.
Er waren nog oudere topics maar naarmate er meer mensen bijkwamen werden de topics regelmatig verwijderd voor die tijd.
Aaah, gaat het nu eindelijk de goeie kant op?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 03:04 schreef Mayhem het volgende:
Sweet Girly's topics
Maar AT doet het weer hoor!
altijd open alleen een half uur topics. let maar op over een uur zijn het er nog maar een paar.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 03:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Aaah, gaat het nu eindelijk de goeie kant op?
Of is de AT ook alleen maar tussen bepaalde tijden open
Ik kom hier eigenlijk alleen 's nachts. Dus maakt mij niet uitquote:Op vrijdag 27 februari 2004 03:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Aaah, gaat het nu eindelijk de goeie kant op?
Of is de AT ook alleen maar tussen bepaalde tijden open
Dude stalk ik jou of stalk jij mijquote:Op vrijdag 27 februari 2004 03:10 schreef Caesu het volgende:
[..]
altijd open alleen een half uur topics. let maar op over een uur zijn het er nog maar een paar.
schrik niet.
waag het niet nog eens.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 03:12 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Dude stalk ik jou of stalk jij mij
Is al de 3e keer ofzo dat ik gelijk na jou in een topic post
Er komen meerdere lay-outs las ik laatst.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 03:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nou jah, zolang ze de kleur niet veranderen vind ik het maar een ouwelullen-uitstraling hebben
Maar goed, ze doen hun best...
Nou jah, het hoeft niet persé DE oude layout te zijn ofzo. Het is allemaal best strak gebouwd, maar wat vrolijker kleurtje mag welquote:Op vrijdag 27 februari 2004 03:15 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Er komen meerdere lay-outs las ik laatst.
De eerstvolgende zou of de tex-only zijn of de oude lay-out! (Zou het je graag laten lezen mijn beste Wim-Lex, maar de search doet het niet)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |