abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 februari 2004 @ 00:22:30 #1
14281 KomMaar
I've got the power
pi_17385916
quote:
Deze track is grimmiger en kritischer dan zijn eerdere werk. Wat Riza er zelf over zegt: ‘Ik wilde een track neerleggen waardoor mensen gaan nadenken. Mensen praten veel over wat er mis is in Nederland. Laat mij dan maar de boeman zijn en het hardop zeggen. Misschien wordt er dan actie ondernomen.’
De plaatsing van de snippet komt onverwachts en onaangekondigd. De reden hiervoor is dat de track al door een aantal rappers is gehoord en Riza wil waken dat deze niet met zijn ideeën weglopen. De single komt samen met enkele veranderingen voor Riza. Zo is de voormalige dj/producer/turntablist van WhiteWolf: ‘PwB’ toegevoegd aan het team en komt ‘folie à deux’ (een samenwerkingsverband tussen de producers: ‘Decoy’ en ‘King 7’) met een nieuw geluid voor de Nederlandse Hiphop scène.
Meer info: http://www.datding.nl
  vrijdag 27 februari 2004 @ 01:25:07 #2
73350 enkay
ik ben niet aardig, nou en?
pi_17386413
Ik vind het toch best een lekker nummer
sorry dat ik besta hoor
pi_17391373
Een zekere beat en goede text
pi_17391477
Wil het niet eens luisteren, als je jezelf riza gaat noemen terwijl al jaren een bekende rapper RZA heet, vind ik het meteen al nep
pi_17395213
Was riza niet zijn naam die hij kreeg toen hij moslim werdt ofzo? Kzit niet echt in de riza-scene maar dat heb ik ergens opgepikt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')