Ben ik blij dat ík je vriendje niet benquote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:01 schreef miss_bleu het volgende:
Hmm ik vind wit mooier staanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vriendje?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:02 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ík je vriendje niet benom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is dat een verzoek?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:02 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Vriendje?
tijdelijk geslotenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:04 schreef Lucille het volgende:
Oh jee, hier bloeit wat mooisom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Veel sterkte met de verbouwingquote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:05 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
tijdelijk geslotenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die gaat wel een tijdje durenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:06 schreef Lucille het volgende:
[..]
Veel sterkte met de verbouwingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mja geneens 202?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:08 schreef miss_bleu het volgende:
Heb je nog een paar van die 403 tjes voor me?
Zo een vriendin bedoel ik hequote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:04 schreef Mischa_NL het volgende:
Zo 1 wil ik ook welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee ik zei toch tijdelijk gesloten dus ook geen 202 wees blij dat het geen 400 is wil je!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:11 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Mja geneens 202?
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:12 schreef QuietGuy het volgende:
Ik doe het netjes met een 305 zonder 409 voor een 100
101 is anders wel kinkie hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:16 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Nee ik zei toch tijdelijk gesloten dus ook geen 202 wees blij dat het geen 400 is wil je!
[..]
[afbeelding] met condoom zonder conflict om door te gaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wees trouwens blij dat ik geen 101 doeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maar met een 300 kan je een 502 krijgenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:18 schreef QuietGuy het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op vrijdag 27 februari 2004 00:16 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Nee ik zei toch tijdelijk gesloten dus ook geen 202 wees blij dat het geen 400 is wil je!
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/redface.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>] met condoom zonder conflict om door te gaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wees trouwens blij dat ik geen 101 doeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.</div></blockquote>101 is anders wel kinkie hoorJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., en bij jou is duidelijk 204 niet het geval. En ik hou wel van 300Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mja ik neem aan dat jij niet 304 bent hequote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:19 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
maar met een 300 kan je een 502 krijgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:23 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Mja ik neem aan dat jij niet 304 bent heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.anders moet ik écht 303...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
enneuh geen 402 hoop ik?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop