quote:ja ken het gevoel ,
Op vrijdag 20 juli 2001 00:32 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Ja, maar ik vind zo'n blubberbuik ook niet staan
En ik heb al een holle rug zodat het nog groterlijkt20x situps zometeen...
quote:D'r bestaat een oefening voor op www.fitness-island.com, dat doe je door plat op je rug te liggen, handen langs je zij en je benen gestrekt omhoog; je tilt je benen verder omhoog door je bekken op te stuwen ofzo. Toen ik dat zag, dacht ik; daar gaat m'n rug...
Op maandag 23 juli 2001 23:35 schreef supergirl het volgende:[..]
ja ken het gevoel ,
Ik heb ook een holle rug, en mijn buik gaat ook gewoon niet weg !! Op de plaats van mijn maag blijft het gewoon buik terwijl erboven de eerste verschijnselen van het six-pack komen .... doe namelijk en oefeningen en cardio-fitness (al 6 kilo eraf weeg nu 56 bij 1,68m)
ik weet echt niet hoe ik die onderste maag/buik weg kan krijgen hoor. Is vast weer een vrouwenkwaal
* Dr_Crouton doet nu braaf elke dag enkele situps en draaioefeningen om de middel.
Ik wil weer een stevige buik hebben
[Dit bericht is gewijzigd door DannyLeavingLasVegas op 24-07-2001 21:52]
Ikzelf ben dus ook 12 kilo zwaarder geworden in 1 - 1 1/2 jaar tijd en dat gaat dus voornamelijk in de buik zitten...en in het gezicht.....maar ze zeggen nu wel tegen me....je ziet er gezond uit.....vroeger zeiden ze dat nooit.....is het toch ergens goed voor geweest.
Ik ga wel weer trainen binnenkort...maar dat zeg ik al een paar maanden....de stap om te beginnen is gewoon erg groot...je moet dan helemaal opnieuw beginnen als je 1 jaar niets gedaan hebt.
Ik heb ook nog zo'n ding van tell sell liggen hier...dat had mijn vader een keer gekocht....dat is met electrische schokken....dan doe je dus sit ups terwijl je tv kijkt of achter de pc zit....het hielp wel alleen verbrande ik mijn buik ermee...omdat ik zoals gewoonlijk dat ding te hard deed aanzetten.
Nou...ik pak me nog een biertje...het is toch zomer en ik wil genieten ervan.
Succes met het kweken van buiken....
quote:Nee? heb ik iets gemist?? VERTEL!!!!
Op maandag 23 juli 2001 22:16 schreef Doix het volgende:[..]
Wat weet jij wat ik niet weet?
Chinees is nu het toverwoord...al is dat niet bevordelijk voor het buikkie, nietwaar?
Enne schoonheid...even off topic....heb je de nieuwe plannen van de NS al gelezen? De naam?
quote:SIXPACK SIXPACK SIXPACK !!!!!!!!
Op woensdag 25 juli 2001 00:16 schreef Tong het volgende:
ikzelf ben 14 kilo afgevallen in 4 maand
En alle meiden kijken nu wel ineens en ik heb ineens veel meer sjans dan toen ik nog met een redelijke buik rondliep.
Ik train elke dag en me vet is gewoon omgezet in spieren, en me buikspieren oefenen doe ik ook elke dag, maar me rug gaat pijn doen na een stuk of 30...
Ik heb nog steeds een zachte buik, maar geen vet meer, maar als ik me spieren span dan is het ook hard als beton.
Zal ik doortrainen tot ik een sixpack heb, of gewoon zow houden?
Maar heb je door zoveel af te vallen geen littekens/striemen gekregen ?
quote:Mag je mij eens uitleggen hoe je dat doet....vet omzetten in spieren...
Op woensdag 25 juli 2001 00:16 schreef Tong het volgende:
Ik train elke dag en me vet is gewoon omgezet in spieren, en me buikspieren oefenen doe ik ook elke dag, maar me rug gaat pijn doen na een stuk of 30...
Tot zover ik weet hebben we hier te maken met twee totaal verschillende substanties....
quote:Aha, ik hoopte al op een doorbraak in de train-wetenschap, zodat ik mijn vet kon omzetten in spieren...
Op woensdag 25 juli 2001 11:59 schreef Tong het volgende:
eeuhm.. afvallen en ik train, dus vet weg, spier erbij
Maar nee, gekheid op een stokje, inderdaad met het trainen, train je het vet weg en inderdaad train je je spieren dikker en groter. Op het oog zet je dan vetweefsel om in spiermassa, maar medisch gezien kan dat (helaas) niet...
quote:moet ik mij nu aangesproken voelen ofzo?
Op maandag 16 juli 2001 22:40 schreef janique het volgende:[..]
Compliment? constatering van feit! Dan heb ik wel heeeeel ander buiken gezien...
nee ik blijf erbij, (but you know)
quote:[gein-mode]
Op maandag 30 juli 2001 22:41 schreef Dieptriest het volgende:[..]
moet ik mij nu aangesproken voelen ofzo?
Als zij mijn buik vindt meevallen, vraag me niet waarom, en ze doelt op de jouwe, dan ben ik bang dat tie van jou echt dieptriest moet zijn....
[/gein-mode]
Maar no offence....ik ben zo als ik ben en ze nemen me maar met buikkie, anders nemen ze me toch niet?
Guus is dus al net over de 30 en krijgt een bierbuikje.
quote:Jongens jongens, geen ruziemaken!! ...Jullie hebben allebei lekkere buikjes!!
Op maandag 30 juli 2001 22:46 schreef Doix het volgende:[..]
[gein-mode]
Als zij mijn buik vindt meevallen, vraag me niet waarom, en ze doelt op de jouwe, dan ben ik bang dat tie van jou echt dieptriest moet zijn....
[/gein-mode]
Maar no offence....ik ben zo als ik ben en ze nemen me maar met buikkie, anders nemen ze me toch niet?
quote:Hola, ik maak geen ruzie..
Op dinsdag 31 juli 2001 21:59 schreef janique het volgende:[..]
Jongens jongens, geen ruziemaken!! ...Jullie hebben allebei lekkere buikjes!!
dus Dieptriest...nee je hoeft je zeker niet aangesproken te voelen.
Maar okee DT, no offence, het was humor en Janique zal de waarheid wel weten, toch
quote:Ik en ruziemaken zijn 2 dingen die niet bij elkaar horen
Op dinsdag 31 juli 2001 21:59 schreef janique het volgende:[..]
Jongens jongens, geen ruziemaken!! ...Jullie hebben allebei lekkere buikjes!!
dus Dieptriest...nee je hoeft je zeker niet aangesproken te voelen.
quote:Nee, Dieptriest vraagt of ie zich aangesproken moest voelen.
Op woensdag 01 augustus 2001 14:50 schreef Doix het volgende:[..]
Hola, ik maak geen ruzie..
Ik vind mijn buikkie niet echt meevallen en dan zegt DT dat zijn buikkie nog erger zou moeten zijn (weet trouwens niet wie DT is)...
Maar okee DT, no offence, het was humor en Janique zal de waarheid wel weten, toch
quote:Nog een keer?
Op woensdag 01 augustus 2001 22:18 schreef janique het volgende:[..]
Okee nog een keertje: (want ik heb het al eerder uit gelegd) die buik die ik bedoelde in eerdere quote was die van een ouwe buurman.
quote:Ja had Dieptriest het gisteren al uitgelegd......via icq
Op woensdag 01 augustus 2001 22:29 schreef Doix het volgende:[..]
Nog een keer?
Mis ik iets?
mannen *zucht*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |