Een bierbuikje.
Niets aan doen of eraf trainen???
Wat vinden de vrouwen?
Wat doen de mannen?
Dus nog even een broodje kroket en een biertje halen zou ik zeggen
Je kan 'm eraf trainen, en als je daar te lui voor bent, gewoon opletten wat je vreet en zuipt?
Moet je zelf weten, ik ben jou niet en jij mij niet.
quote:..agree
Op maandag 16 juli 2001 20:19 schreef Vivi het volgende:
Bierbuikje=
quote:net als sinaasappel-skin, droopy swingers en kalk nagels...
Op maandag 16 juli 2001 20:19 schreef Vivi het volgende:
Bierbuikje=
Maar wel wegwerken, fatso
quote:Ben ik het helemaal mee eens.Mijn vriend heeft ook zo'n lekker zacht buikje,en dat ligt me toch lekker!!!
Op maandag 16 juli 2001 20:56 schreef Bubblegum het volgende:
Ik vind een buikje bij mannen wel lekker, niet zo'n grote ronde harde bierbuik dan. Maar wel lekker zacht, fijn om te knuffelen!!!!
quote:dunne mannen (lees: Type spijker) zijn he-le-maal niets......nee liever mannen met buik(je)
Op maandag 16 juli 2001 20:56 schreef Bubblegum het volgende:
Ik vind een buikje bij mannen wel lekker, niet zo'n grote ronde harde bierbuik dan. Maar wel lekker zacht, fijn om te knuffelen!!!!
quote:Tja, ik moet er ook aan geloven sinds een jaar of twee....ik probeer het wel, maar vind het moeilijk de discipline op te hoesten. Wat helpt is letten op je voeding, regelmatig en gezond en gevarieerd eten en duursporten, cardio! Buikspieren trainen helpt wel je buik hard te krijgen maar het vetverbrandings-effect is minimaal. Het kan zelfs in eerste instantie je buik iets in dikte laten toenemen omdat de spieren dikker worden door training (gelukkig niet veel, want de buikspier is niet de spier voor extreme groei, zoals een borstspier of een biceps). Buikspieren dus in combinatie met zwemmen, fietsen, lopen, joggen.
Op maandag 16 juli 2001 20:12 schreef Manfredje het volgende:
Het was slechts een kwestie van tijd of ik moest er ook aan geloven.Een bierbuikje.
Niets aan doen of eraf trainen???
Wat vinden de vrouwen?
Wat doen de mannen?
Bij vrouwen vind ik trouwens een licht welvend buikje bijzonder opwindend, beter dan een plat buikje of 6 van die kadetjes die je aanstaren en waar je alleen maar je hoofd pijnlijk tegen kan stoten... Maar dat is persoonlijk natuurlijk...
quote:had jij een bierbuik dan?
Tja, ik moet er ook aan geloven sinds een jaar of twee....
Volgens mij niet hoor....
quote:Dank je voor het compliment, Sjaantje, je geeft me het voordeel van de twijfel, maar toch is een beetje de waarheid dat ik vertel....
Op maandag 16 juli 2001 22:29 schreef janique het volgende:[..]
had jij een bierbuik dan?
Volgens mij niet hoor....
probleemgebied mannen, he?
quote:Compliment? constatering van feit! Dan heb ik wel heeeeel ander buiken gezien...
Dank je voor het compliment, Sjaantje, je geeft me het voordeel van de twijfel, maar toch is een beetje de waarheid dat ik vertel....probleemgebied mannen, he?
quote:[nieuwsgierig mode]
Op maandag 16 juli 2001 21:35 schreef Tha-Sweey het volgende:
klein buikje is nix mis mee
alleen niet zo'n ronde ton![]()
![]()
getrainde buik is ook wel lekker, maar zoveel werk voor de boysz he
Moet straks maar weer eens situps doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |