Het verschil is dat zij wel in haar ondergoed gaat rond lopen op een feestje en de rest nietquote:Op donderdag 26 februari 2004 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Hallo, intelligente meisjes hebben ook hormonen hoor
True. Het is gewoon een geil sletje. Ja, dat heb je weleens (bedoelde ik eigenlijk met de vorige post)quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:35 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Het verschil is dat zij wel in haar ondergoed gaat rond lopen op een feestje en de rest niet
quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:35 schreef Kesh het volgende:
Kleine meisjes worden ook groot![]()
Haal onmiddelijk mijn nummerbord weg, derde auto linksquote:
True True... ik heb belgisch rijbewijs.. dat telt tegenwoordig ook he!?quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:50 schreef Lexie het volgende:
Je zou der pedofiel van worden.
quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:48 schreef guardian_angel het volgende:
[..]
Haal onmiddelijk mijn nummerbord weg, derde auto links
BEDANKT!!!
Hm dat ding heb ik van heel mijn leven nog niet gehad hoor..quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:26 schreef guardian_angel het volgende:
met wel al een citelaar
quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:28 schreef Markster het volgende:
schandalig! dat ding hoort in haar kut!
Ik vind het eerder te ver gaan dat jij nog niet eens in staat bent normaal Nederlands te schrijven.quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:29 schreef Aurelium het volgende:
Ik vindt dit voor een 2e en 3e klassers feest toch iets te ver gaan
Vinden jullie dit nou nog normaal?
Nee dat is ook niet normaalquote:Op donderdag 26 februari 2004 22:37 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ik vind het eerder te ver gaan dat jij nog niet eens in staat bent normaal Nederlands te schrijven.
Je bedoelt of ze het leuk vindt dat ze nu in dit topic staat? Vast niet, maar ja... ze had er schijnbaar ook geen problemen mee om het voor de hele school te doen.quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Stelt zij het op prijs om met haar gezicht in beeld gebracht te worden??
Ja dat snap ik dus ook niet. Normaal zijn leraren bij ons op school best streng bij dit soort dingen. Maar nou waren het wel weer de jongen populaire coole relaxte lararenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 01:32 schreef snakelady het volgende:
En de leraren vinden dit allemaal goed, dat zegt meer iets over het beleid van de school.
Ik neem aan dat er leraren aanwezig waren op dit schoolfeest?
waarvoorquote:Ik vindt dit voor een 2e en 3e klassers feest toch iets te ver gaan
ehm is dat geiler ofzoquote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:20 schreef Jinxxx het volgende:
En het is nog een gymnasium ook
Het is bijzonderder, want dit soort outfits verwacht je (ik) eerder op andere schooltypes. Moge dit een begin zijn van een nieuwe ontwikkeling op de Nederlandse gymnasia!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:48 schreef Aurelium het volgende:
ehm is dat geiler ofzo
Nee, ik mocht daar nooit rondlopen met mijn lul in mijn handquote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:10 schreef sweek het volgende:
Wow..
Dat moest je bij mij op de middelbare school niet proberen hoor.
D'r zitten toch tieten aanquote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:55 schreef Spring het volgende:
jeeez echt niet normaal meer! En iedereen die dit geil vindt, vallen jullie allemaal op kinderen ofzo? Echt sick! Bij mij op het gymnasium ging het er vroeger echt niet zo aan toe.........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |