abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 februari 2004 @ 21:06:29 #1
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_17381694
Op tv zie je vaak dat mensen personen kunnen natrekken via internet (oa via Google)

Ik ben aan het zoeken naar de manier waarop maar wordt nog niet veel wijzer..iemand een hint voor me?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_17382126
Geen Gestapo-acties hier, okee?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_17382154
Vind je me zo interessant?
Jupiler is goed
  donderdag 26 februari 2004 @ 21:29:52 #4
38679 PRMNS
mijn icon is dood
pi_17382304
Heb het voor de gein eens gedaan op school, gewoon naam ingetikt maar je krijg niet veel boeiends.
  donderdag 26 februari 2004 @ 21:35:55 #5
86190 M-tijn
[Anders nog iets?]
pi_17382429
http://www.telefoongids.nl - Naam invoeren en je hebt met een beetje geluk vaak adres en telefoonnummer(s).
http://genealogie.pagina.nl/ - Stambomen uitzoeken, en zoeken op familieleden en proberen sites te vinden met familiefoto's en gegevens.

Of naar het politiebureau gaan, je uitgeven voor politie agent en even in een computer kijken.
|| Dan geloof je het toch niet? ||
pi_17382451
is erg makkelijk
pi_17382491
www.ikhebje.nl]www.ikhebje.nl
www.gebeld.nl

dat zijn al leuke starts, en anders lid worden van interpol of europol
Official Weblog Fok Crew :)
|| Gmail || Graag, mail maar naar nospam@mailunite.com zuo 't graag willen hebben! heel graag.
pi_17382536
Dé manier om na te trekken is bij mensen navragen die de 'verdachte' kennen
The house that produces the most spice will control dune.
There are no set territories and no rules of engagement.
  donderdag 26 februari 2004 @ 22:13:34 #10
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_17383222
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 22:05 schreef Keon het volgende:
http://www.ikhebje.nl , http://www.voelspriet.nl/personenzoeken.htm
Dank je.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_17383931
de pa van een klasgenoot van me werkt voor de aivd
hij had eens voor de grap met toestemming van mij, al de gegevens van mij uitgevist...
nu hopen dat'z'n baas er niks van merkt, anders is hij nogal de lul denk ik
pi_17383985
Dat is het verraderlijke, het lijkt allemaal zo anoniem, maar als je niet voorzichtig met je gegevens omspringt is er heel wat te vinden, .
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_17384555
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 22:47 schreef the_Napster het volgende:
hij had eens voor de grap met toestemming van mij, al de gegevens van mij uitgevist...
Goed idee om het even op een openbaar forum te vertellen, dit gaat zeker ook zo met verjaar dagen?
pi_17384622
quote:

Die gozer mag eigenlijk niet eens vertellen dat ze pa bij de AIVD werkt.......
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  donderdag 26 februari 2004 @ 23:21:41 #15
72528 Hephaistos
Oempaloempa's Unite!
pi_17384693
Tuurlijk wel, het zijn daar niet allemaal geheim agenten hoor. Ik ken ook iemand bij de AIVD, die zit gewoon van 9 tot 5 achter zn bureautje en vertelt gewoon waar ie werkt...
If men define things as real, they are real in their consequences
pi_17384807
Een paar gegevens en wat tijd, dan kom je via internet veel te weten.
Wie moet jij hebben .
なんだっけ
pi_17385073
quote:
En wat wisten ze allemaal van je - gewoon je file uit het gemeenteregister of wisten ze ook interessantere dingen?
pi_17385126
was gewoon gemeente register en nog wat bijzonderheden bijv. dat ik ooit m'n paspoort heb verloren verder niks bijzonders.
hij doet daar alleen maar dossiers tot zover ik dat weet
pi_19263210
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 21:06 schreef Vivi het volgende:
Op tv zie je vaak dat mensen personen kunnen natrekken via internet (oa via Google)

Ik ben aan het zoeken naar de manier waarop maar wordt nog niet veel wijzer..iemand een hint voor me?
Ik doe dat ook dikwijls, namen van mensen die ik in het echt ken bij google intypen in de hoop meer over hen te weten te komen. Ik ben zo al vaak interessante zaken over iemand te weten komen, dingen die hij/zij (waarschijnlijk) niet zou willen zeggen tegen mij.
Al zegt IEDEREEN dat iets zo of zo is, toch kan het fout zijn. Vóór Galileo Galilei zei iedereen: de zon draait rond de aarde. Tegenwoordig weten we wel beter. En iedereen verklaarde hem gek, oerdom, enz. Toch had hij gelijk.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 00:39:30 #20
95001 jonbongoof
Wie heeft mijn naam gejat?
pi_19282642
Dan ken je of bijzondere mensen of gebruik je andere google dan ik. Ik ben ook op zoek naar verloren contacten en heb de genoemde sites al geprobeerd maar vind niets. Vroeger toen iedereen nog icq gebruikte was dat wel handige manier om mensen op te snorren.
Wanneer een vrouw tegen u praat, glimlach haar dan toe,maar luister niet.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 08:56:37 #21
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_19286480
Hint: de white pages van hotmail
Ik heb al een boek.
pi_19291659
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 00:39 schreef jonbongoof het volgende:
Dan ken je of bijzondere mensen of gebruik je andere google dan ik. Ik ben ook op zoek naar verloren contacten en heb de genoemde sites al geprobeerd maar vind niets. Vroeger toen iedereen nog icq gebruikte was dat wel handige manier om mensen op te snorren.
Klopt
Als mensen niet willen dat dingen bekend worden, dan achterhaal je die echt niet met google of iets dergelijks.

Zelf controleer ik regelmatig of er wat over mij/familie te vinden is op internet.
Als ik dan wat tegen kom (www.ikhebje.nl, voelspriet, genealogie, etc...) dan is het een kwestie van een mailtje/brief sturen, en dan ze halen die gegevens uit hun database.

Alleen bij ikhebje.nl daar bleven m'n gegevens er aanvankelijk op staan, tot dat ik de hostingprovider, technisch contact, etc... van de site een kopie stuurde van m'n verzoek tot het verwijderen van m'n gegevens, toen waren ze binnen een paar dagen weg....
pi_19291859
ik zoek ook wel eens op google naar mensen die ik ken, maar kom nooit wat boeiends te weten ofzo
  vrijdag 21 mei 2004 @ 13:59:26 #24
49296 ds_polleke
Apostel Paulus de boskabouter
pi_19291912
waarom zo vaag doen? de gegevens die bij ikhebje.nl te vinden zijn zijn al openbaar...
If my answers scare you.. stop asking scary questions.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 14:03:41 #25
67670 Skv
Cynist.
pi_19292025
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 13:56 schreef Sylvana het volgende:
ik zoek ook wel eens op google naar mensen die ik ken, maar kom nooit wat boeiends te weten ofzo
vraag het ze dan gewoon ofzo
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')