Dank je.quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:05 schreef Keon het volgende:
http://www.ikhebje.nl , http://www.voelspriet.nl/personenzoeken.htm
Goed idee om het even op een openbaar forum te vertellen, dit gaat zeker ook zo met verjaar dagen?quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:47 schreef the_Napster het volgende:
de pa van een klasgenoot van me werkt voor de aivd
hij had eens voor de grap met toestemming van mij, al de gegevens van mij uitgevist...
nu hopen dat'z'n baas er niks van merkt, anders is hij nogal de lul denk ik
quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:47 schreef the_Napster het volgende:
de pa van een klasgenoot van me werkt voor de aivd
hij had eens voor de grap met toestemming van mij, al de gegevens van mij uitgevist...
nu hopen dat'z'n baas er niks van merkt, anders is hij nogal de lul denk ik
En wat wisten ze allemaal van je - gewoon je file uit het gemeenteregister of wisten ze ook interessantere dingen?quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:47 schreef the_Napster het volgende:
Ik doe dat ook dikwijls, namen van mensen die ik in het echt ken bij google intypen in de hoop meer over hen te weten te komen. Ik ben zo al vaak interessante zaken over iemand te weten komen, dingen die hij/zij (waarschijnlijk) niet zou willen zeggen tegen mij.quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:06 schreef Vivi het volgende:
Op tv zie je vaak dat mensen personen kunnen natrekken via internet (oa via Google)
Ik ben aan het zoeken naar de manier waarop maar wordt nog niet veel wijzer..iemand een hint voor me?
Kloptquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:39 schreef jonbongoof het volgende:
Dan ken je of bijzondere mensen of gebruik je andere google dan ik. Ik ben ook op zoek naar verloren contacten en heb de genoemde sites al geprobeerd maar vind niets. Vroeger toen iedereen nog icq gebruikte was dat wel handige manier om mensen op te snorren.
vraag het ze dan gewoon ofzoquote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:56 schreef Sylvana het volgende:
ik zoek ook wel eens op google naar mensen die ik ken, maar kom nooit wat boeiends te weten ofzo![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |