dat was die dag zo goed als verplichtquote:Overhemdstropdas
Ik vind het vooral een wat foutig overhemd & das.quote:Op donderdag 26 februari 2004 20:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat was die dag zo goed als verplicht
het was presentatie jaarcijfers & diner dansant (5 gangen)
normaal loop ik ook in mijn normale kloffie daar hoor
Ik vond het ook al niks voor jouquote:Op donderdag 26 februari 2004 20:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat was die dag zo goed als verplicht
het was presentatie jaarcijfers & diner dansant (5 gangen)
normaal loop ik ook in mijn normale kloffie daar hoor
rode kruisjes zijn vrij lastig ja!quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:06 schreef Great_Expectations het volgende:
Of zoiets:
[afbeelding]
Maar ja, dan moet ik nog een kapper in E. vinden die instaat is mij zo'n kapsel te schenken..
nee dat is het ook niet, zag van de week ook een oud klasgenoot helemaal in pak, dat was ook geen gezicht. hij ziet er nog jonger uit dan mij...quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vond het ook al niks voor jou
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 26 februari 2004 20:53 schreef Idril-2 het volgende:
Hai, goeienavond samen!![]()
Het was me het dagje wel, pfff <sub>
Mijn jongenskind is vandaag 10 geworden</sub>
rijmeneer!!quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:12 schreef XMN8R het volgende:
Goeiesmorregeeeees !
(echt keimegasuperhandig zeg, die nieuwe snel-invoer!)
Yep, zo beetje bij beetje komen ze allemaal weer terugquote:Op donderdag 26 februari 2004 21:21 schreef XMN8R het volgende:
Hoest hier nu? Is iedereen alweer terug op ons nieuwe ouwe stekkie?
Sinkel komen de mensen niet die ik wil zienquote:Niet zo geweldige tent
Winkel van Sinkel is dan leuker
ja, maar ik ga er zo weer vandoor. Socializen met mensen van vlees en bloed. En van alcohol, vermoed ik...quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:23 schreef Markie-Mark het volgende:
Yep, zo beetje bij beetje komen ze allemaal weer terug![]()
Het leukste in Utrecht vind ik Tivoli, maar ja ik heb ook een zwak voor hetero jongensquote:Op donderdag 26 februari 2004 21:23 schreef NathaN het volgende:
[..]
Sinkel komen de mensen niet die ik wil zien
Jij dronk toch niet?quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:24 schreef NathaN het volgende:
[..]
ja, maar ik ga er zo weer vandoor. Socializen met mensen van vlees en bloed. En van alcohol, vermoed ik...
dat was ik vanavond ook van plan....alleen jammer dat die mensen van vlees en bloed niet echt meewerken. Ach ja dan vermaak ik me maar met mn digitale vrienden onder het genot van een biertjequote:Op donderdag 26 februari 2004 21:24 schreef NathaN het volgende:
[..]
Socializen met mensen van vlees en bloed.
*hetero doe*quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:25 schreef Markie-Mark het volgende:
Het leukste in Utrecht vind ik Tivoli, maar ja ik heb ook een zwak voor hetero jongens
*notitie maak*quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:25 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Het leukste in Utrecht vind ik Tivoli, maar ja ik heb ook een zwak voor hetero jongens
IK niet, neequote:Op donderdag 26 februari 2004 21:26 schreef Andyvie het volgende:
Jij dronk toch niet?
Niet zeuren, ik heb je onsubtiel genoeg uitgenodigdquote:Op donderdag 26 februari 2004 21:26 schreef Markie-Mark het volgende:
dat was ik vanavond ook van plan....alleen jammer dat die mensen van vlees en bloed niet echt meewerken. Ach ja dan vermaak ik me maar met mn digitale vrienden onder het genot van een biertje
Ja maar.......... ja maar.........quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:29 schreef NathaN het volgende:
[..]
Niet zeuren, ik heb je onsubtiel genoeg uitgenodigd
Ja?quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:31 schreef Markie-Mark het volgende:
Ja maar.......... ja maar.........![]()
Als je je verveeld, gewoon gaan.quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:31 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
*Markie-Mark richting NathaN duw*quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:31 schreef Markie-Mark het volgende:
koppelnichtquote:Op donderdag 26 februari 2004 21:40 schreef XMN8R het volgende:
[..]
*Markie-Mark richting NathaN duw*
doe maar gezellig samen op stap gaan
Nee hoor, maar de hele avond vervelen is ook niet leuk. Dat doe ik wel voor jequote:Op donderdag 26 februari 2004 21:41 schreef Markie-Mark het volgende:
Goh jullie willen wel van me af he
Geen bedtime story vannacht??quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:32 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ja?
Dat vind ik eng.quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:44 schreef Markie-Mark het volgende:
gewoon die foto uitprinten en meenemen G_E lijkt me wel zo makkelijk. Aan kappers uitleggen wat je precies wil is namelijk onmogelijk, ik kan het weten.
Dan krijg je een eng kapselquote:Op donderdag 26 februari 2004 21:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]Dat vind ik eng..
gelukkig toch nog iemand met het ware donderdagavond gevoelquote:Op donderdag 26 februari 2004 22:21 schreef Ang3l het volgende:
Only you, only you can stop this, stop this from pulling us under. baby no one can do this but you!!
*spring in de rondte*
Mjah...quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:21 schreef Markie-Mark het volgende:
Het is hier wel weer bruisend vanavond zeg.....
Anouk??quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:24 schreef Cybart het volgende:
anouk !
ik dacht dat angel dat aan het citeren was?quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:24 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Anouk??
Waar??
ow, dat ene biertje is blijkbaar al weer teveel van het goede vanavondquote:Op donderdag 26 februari 2004 22:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik dacht dat angel dat aan het citeren was?
degene die je zeker moet hebben is natuurlijk Xandee - One Lifequote:Op donderdag 26 februari 2004 22:25 schreef Markie-Mark het volgende:
Wat irritant dat je niet meer op iemands naam kan klikken en zijn topicposts kan bekijken. Nu kan ik niet meer zo zien of Cybart nog ergens leuke liedjes tipt ofzo
:Y Yeahquote:Op donderdag 26 februari 2004 22:24 schreef Cybart het volgende:
anouk !
Jij moest toch Threesome kijken nu?quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:21 schreef Ang3l het volgende:
Only you, only you can stop this, stop this from pulling us under. baby no one can do this but you!!
*spring in de rondte*
Nog 3 minutenquote:Op donderdag 26 februari 2004 22:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij moest toch Threesome kijken nu?
heb jij die digitaalquote:Op donderdag 26 februari 2004 22:29 schreef Markie-Mark het volgende:
missippi miss oooooh mississippi miss
Dat heeft m'n beste vriendin gezongen voor de auditie van Idols en in d'r toneelstuk. Erg mooi nr ja.quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:30 schreef Markie-Mark het volgende:
Break Down The Wall is mijn favo Anouk nummertje
Nee, dat ik had ik eigenlijk wel van jou verwacht maar helaasquote:Op donderdag 26 februari 2004 22:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
heb jij die digitaal
zal zo nog eens kijkenquote:Op donderdag 26 februari 2004 22:31 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Nee, dat ik had ik eigenlijk wel van jou verwacht maar helaas![]()
_O_quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:33 schreef Markie-Mark het volgende:
To Do List:
Atomic Kitten - Someone Like Me
Emma Bunton - I’ll Be There
Marco Borsato En Do - Voorbij
Suzy 'N' The Hi-Rollers - Mississippi Miss
Xandee - 1 Life
Ik kan weer ff vooruit
Feestje! was echt de grootste baggerfilm die ik in tijden gezien heb, en ik zie best veel. Wat er aan mankeerde? Wat vind je hiervan:quote:Recensies van Feestje waren wisselvallig, maar net wat prominente recensenten vonden het niks. Maar ja, een recensent van in de 50 heeft natuurlijk ook weinig op met een film die voor 15-30jarigen is bedoeld.
Publiek is over het algemeen vrij enthousiast. Voorstellingen waar ik bij aanwezig was, werd er goed gelachen en volgens enquetes vind de overgrote meerderheid het een goeie film.
Als je een beetje van het genre houdt (romantische comedy) kan ik hem zeker aanraden...
Dat neem ik maar voor kennisgeving aan. Smaken verschillen, zogezegdquote:En dat zeg ik niet alleen omdat ik er aan meegewerkt heb.
Het is wel stiller geworden, geloof ik, nu zo met dit nieuwe fok enzo.quote:Op donderdag 26 februari 2004 23:34 schreef Waxxer het volgende:
terug van de thuisbios.... en weer in een... verlaten topic?
Ja he..... ja het stomme is, fokken wordt imo minder leuk met deze lay-out, het doet veel killer aan enzo, het voelt veel afstandelijker aan op de een of andere manierquote:Op donderdag 26 februari 2004 23:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het is wel stiller geworden, geloof ik, nu zo met dit nieuwe fok enzo..
Is dat zo??? Is er meer commentaar op dan?? Behalve de kleurtjeshomo's?quote:Op donderdag 26 februari 2004 23:49 schreef Great_Expectations het volgende:
Mjah... Nou ja, nog even geduld, als het goed is krijgen we straks weer de oude lay-out terug. Maar ja, de vraag is of er dan hier nog iemand over is..
Jaja, ik dit is een soort tijdelijke lay-out, het is niet de bedoeling dat dit definitief is. ZIe het maar als de tijdelijke klapstoeltjes die je neer zet als je aan het verhuizen bent. Ofzo.quote:Op donderdag 26 februari 2004 23:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Is dat zo??? Is er meer commentaar op dan?? Behalve de kleurtjeshomo's?
ooohhhh dan zit er dus meer waarheidsgehalte in mijn "grondverf" opmerking dan ik zelf had gedachtquote:Op donderdag 26 februari 2004 23:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jaja, ik dit is een soort tijdelijke lay-out, het is niet de bedoeling dat dit definitief is. ZIe het maar als de tijdelijke klapstoeltjes die je neer zet als je aan het verhuizen bent. Ofzo..
Hai!quote:Op donderdag 26 februari 2004 23:51 schreef ikbengeweldig het volgende:
*sinds lange tijd (enige dagen) maar weer eens rondkijkt en (m)AT en zoek ernstig mist*
Hee, het bestaat nog!
Ik heb me de pleuris gewerkt aan mij studie (vanmiddag verslag ingeleverd), daarvoor kwam die downtime en aanverwante troebels wel van pasquote:Op donderdag 26 februari 2004 23:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hai!En wat heb JIJ gedaan in de tussentijd? Of hoe je dat zegt...
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:01 schreef beaverhausen het volgende:
Waxje heeft iets te veel naar Benicio del Toro gekeken geloof ik
Siquote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:04 schreef Great_Expectations het volgende:
Supongo que la Cera trata de hablar algún calor en este tema.
(Ik denk dat Wax wat warmte in dit topic probeert te kwebbelen)
IBG!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:04 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
*terugzwaait*
hmmz..ik heb het nooit langer dan 20 minuten kunnen volhoudenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ruim twee uur, om precies te zijn![]()
Nou, ik heb naar Traffic gekeken vandaagquote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:04 schreef Great_Expectations het volgende:
Supongo que la Cera trata de hablar algún calor en este tema.
(Ik denk dat Wax wat warmte in dit topic probeert te kwebbelen)
Ik zou maar uitkijken Waxje, die mexicanen houden nogal van een schijfje citroen bij hun tequilaquote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik heb naar Traffic gekeken vandaagEn ik krijg weer een ik-wil-naar-mexico-manie of iets anders in midden-amerika.... die sfeer, oehhhh.... maar geen drugs aan mijn lijf bij de weg....
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:07 schreef beaverhausen het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op vrijdag 27 februari 2004 00:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/biggrin.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]
Ruim twee uur, om precies te zijn</div></blockquote>hmmz..ik heb het nooit langer dan 20 minuten kunnen volhouden
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:10 schreef Ang3l het volgende:
En toch blijft Threesome een ENORME deja-vu film voor me
Jah heb idd een periode gehad met een "hetero" jongen en z'n vriendin, die dus ook alleen op janken en ellende uitliep
Ik vond The Wedding Planner stiekem, heel stiekem, best wel leukquote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jamaar dit is ook heel andere kost dan The Weddingplanner, of The Grinch!![]()
![]()
En ja, ze zijn inmiddels uit elkaar. Hem zie ik nog iedere week en haar amper nog. Maar het was echt een hele hele vreemde (en voor mijn gevoel) lange periode in m'n leven die helaas uitliep op heel veel tranen en ellendequote:
Ik word wel vaker uitgeknepen door de lokale bevolking als ik op vakantie gaquote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zou maar uitkijken Waxje, die mexicanen houden nogal van een schijfje citroen bij hun tequila
aawwww *aai*quote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:13 schreef Ang3l het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op vrijdag 27 februari 2004 00:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/redface.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]</div></blockquote>En ja, ze zijn inmiddels uit elkaar. Hem zie ik nog iedere week en haar amper nog. Maar het was echt een hele hele vreemde (en voor mijn gevoel) lange periode in m'n leven die helaas uitliep op heel veel tranen en ellende
Yeah, well, thanx. Ik ga maar eens slapenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
aawwww *aai*
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik word wel vaker uitgeknepen door de lokale bevolking als ik op vakantie ga
aaawwww sorry ik was een beetje down deze week, maar ik vul hem morgen weer aanquote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:10 schreef Great_Expectations het volgende:
En ik maar denken, Waxxer zal tijdens het ontbreken van Fok wel heel actief zijn weblog bijhouden, maar neej hoor..
Weet je al wanneer we naar Milaan gaan met de credit card van Becks?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:13 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Beavke!![]()
je hebt geen idee hoe we uitkijken naar, nee smachtend wachten op nieuws uit Waxjelandquote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
aaawwww sorry ik was een beetje down deze week, maar ik vul hem morgen weer aan![]()
Moet je er zelfs om huilen?Zo bijzonder is het toch niet?
ik ging tijdens mijn eerste afspraakje met mijn oortje-ex naar de sneak preview en toen draaide die filmquote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:12 schreef beaverhausen het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op vrijdag 27 februari 2004 00:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/redface.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]
Jamaar dit is ook heel andere kost dan The Weddingplanner, of The Grinch!![]()
</div></blockquote>Ik vond The Wedding Planner stiekem, heel stiekem, best wel leuk
Ja morgen!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Weet je al wanneer we naar Milaan gaan met de credit card van Becks?
Als een verslaafde junk op zoek naar een shot heb ik het hele internet afgeslobberd opzoek naar een surrogaat voor Fok!. En dan is het nogal een tegenvaller als iemand z'n weblogje niet braaf up-to-date houdt.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
aaawwww sorry ik was een beetje down deze week, maar ik vul hem morgen weer aan![]()
Moet je er zelfs om huilen?Zo bijzonder is het toch niet?
en twee stokjes erbijquote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gelukkig neem je dit keer flinke skis mee
;oquote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:18 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ja morgen!
Schiphol, morgenochtendquote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
;o
*koffers pakt*
mag het ook morgenmiddag?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:31 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Schiphol, morgenochtend
oh, ok,quote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
mag het ook morgenmiddag?
ik doe niet echt ochtenden
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:35 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
oh, ok,
*sectetariemiep DB belt*
Met wat?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 01:00 schreef ikbengeweldig het volgende:
*slaapt nog niet hoor, is alleen ff druk*
MNS, IRC, bellen, smssen, tickets voor beav om laten zetten.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 01:03 schreef xman het volgende:
[..]
Met wat?
Jij studeert net als Beav ook communicatie?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 01:07 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
MNS, IRC, bellen, smssen, tickets voor beav om laten zetten.
Neequote:Op vrijdag 27 februari 2004 01:19 schreef beaverhausen het volgende:
hoorde ik daar mijn naam?
Communicatie, dat ben ik, studeer ik niet. Ik zit in de sterren.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 01:10 schreef xman het volgende:
[..]
Jij studeert net als Beav ook communicatie?
In België natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 01:27 schreef beaverhausen het volgende:
waar?!
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 01:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
In België natuurlijk..
Oh laat dan maar...dat zjijn net Maastrichtersquote:Op vrijdag 27 februari 2004 01:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
In België natuurlijk..
Of Maastrichtenaren...ahemm het is net hoe je er tegenaan kijktquote:Op vrijdag 27 februari 2004 01:36 schreef xman het volgende:
[..]
Oh laat dan maar...dat zjijn net Maastrichters![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 01:35 schreef Great_Expectations het volgende:
'k ga al... *snif*
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 01:36 schreef xman het volgende:
Oh laat dan maar...dat zjijn net Maastrichters![]()
eej!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 01:37 schreef xman het volgende:
Of Maastrichtenaren...ahemm het is net hoe je er tegenaan kijkt![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 01:40 schreef xman het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 01:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[afbeelding]
nou voor deze keer dan
trusten iksmenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 01:51 schreef xman het volgende:
Ok ik ga lekker slapuh!
Trusteh Biever..trusten mogelijke lurkers!
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 07:06 schreef Cybart het volgende:
WAKKER WORRUH!
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 07:16 schreef Cybart het volgende:
lol, dat jochie ligt er inderdaad wel heel "onschuldig" bij
Dat is het ook. Op 1 maart begint de lente pas volgens het KNMI en rond 21 maart begint de lente volgens de stand van de zon.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 08:32 schreef LeBeau het volgende:
Zou bijna gaan denken dat het winter was.
Sneeuw? Like where? Zie niets hiero hoor...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 08:32 schreef LeBeau het volgende:
Goedemorgen.
Kan iemand mij misschien vertellen waarom er nu meer sneeuw ligt dan gisterenochtend? Zou bijna gaan denken dat het winter was.
You lucky bastard!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 08:54 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Sneeuw? Like where? Zie niets hiero hoor...
Mogguh SJ!quote:Oh wacht: Mogguh gij allen bijelkaar![]()
Oh man, I'm so damn lucky...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 08:58 schreef Twoflower het volgende:
[..]
You lucky bastard!
[..]
Mogguh SJ!
Ik hoop dat ik dat ook ga zijn, bij het vinden van woonruimte...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 08:59 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Oh man, I'm so damn lucky...
Tja, een kartonnen doos is natuurlijk ook geen optie he...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 09:10 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dat ook ga zijn, bij het vinden van woonruimte...
Nee, inderdaad.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 09:19 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Tja, een kartonnen doos is natuurlijk ook geen optie he...
Jammer, het had je gesierdquote:Op vrijdag 27 februari 2004 09:22 schreef Twoflower het volgende:
Nee, inderdaad.
Ik vind een kartonnen doos niet echt flatteus hoor...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 09:47 schreef Doffy het volgende:
[..]
Jammer, het had je gesierd
Niet eens? Ook geen design kartonnen doosch?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 09:52 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik vind een kartonnen doos niet echt flatteus hoor...
Niet?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 10:07 schreef NathaN het volgende:
Ik hou sowieso niet echt van dozen...
't Was iets met dozen en vis ofzo...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 10:07 schreef NathaN het volgende:
Ik hou sowieso niet echt van dozen...
Zelfs dat niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 09:57 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Niet eens? Ook geen design kartonnen doosch?
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 10:09 schreef Doffy het volgende:
Niet?
en ik maar denken dat soort soort zoekt!
Jij bent ook niet snel tevreden zegquote:Op vrijdag 27 februari 2004 10:16 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Zelfs dat niet.
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 10:29 schreef Doffy het volgende:
Niet als het om wonen in kartonnen dozen gaat, nee.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 10:31 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Jij bent ook niet snel tevreden zeg![]()
Liever rubber?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 10:41 schreef Twoflower het volgende:
Niet als het om wonen in kartonnen dozen gaat, nee.
Rubberen dozen? Daar heb ik nou nog nooit van gehoord. En ik denk niet dat ik wil weten waar jij de kennis vandaan haalt...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 10:45 schreef NathaN het volgende:
[..]
Liever rubber?
www.rubberendozen.nlquote:Op vrijdag 27 februari 2004 10:48 schreef Twoflower het volgende:
Rubberen dozen? Daar heb ik nou nog nooit van gehoord. En ik denk niet dat ik wil weten waar jij de kennis vandaan haalt...
Ja, lijkt me ook beter te isoleren dan karton en is veel beter bestand tegen de regenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 10:45 schreef NathaN het volgende:
[..]
Liever rubber?
Daarom werkt die link ook nietquote:Op vrijdag 27 februari 2004 10:58 schreef Twoflower het volgende:
Ik zei dus "ik denk niet dat ik wil weten..."
Wat een kans om de domeinnaam te registrerenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:08 schreef NathaN het volgende:
[..]
Daarom werkt die link ook niet
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:18 schreef Markie-Mark het volgende:
Zo ook goeiemorgen
College valt onverwacht uit, docent is ziek, dus een heerlijk onverwacht dagje vrij
Ah, jij bent dus niet geweest?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:28 schreef Markie-Mark het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op vrijdag 27 februari 2004 11:23 schreef NathaN het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/bye.gif" width="28" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]
lucky bastard</div></blockquote>Nathan!!!!
Hoe was t gisteravond?
Marky!!!!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:28 schreef Markie-Mark het volgende:
Nathan!!!!
Hoe was t gisteravond?
Slave To The Musicquote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:46 schreef Cybart het volgende:
oh neh nah nah neeh nah, nah nah neeyah
wederom goedemorgen!
:Dquote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:48 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Slave To The Music
Morgen Bart
Waar haal je toch altijd dat soort typische ajuu-foto's vandaan.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 07:11 schreef ajuu het volgende:
[..]
[afbeelding]
oh, I thought I had a few moments to my self![]()
In de juiste volgorde:quote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
goedzo, ik ben weer trots op u
en wat gaat Markie op zijn vrije dag uitspoken?
dat haal je ook anders nog maar netquote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:55 schreef Waxxer het volgende:
Nou deze week ben ik volgens mij alleen maar na twaalven uit bed gegaan, nu is het nog geen twaalf uur, vandaar dat ik goedemorgen kan zeggen
Ik zie nu pas dat je die zin ook heel depressief kan opvattenwas niet de bedoeling!!
Nou ja, dan nogmaals: Goeiemorgen iedereen!
wat een goede alternatieve bezigheidstherapie zegquote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:57 schreef Cybart het volgende:
dan ga ik hopenlijk bier drinken in mn stamkroeg
kom het weekend wel door. heb ook nog een stuk of 30 albums waar een hoesje omheen moet, dus dat kan ik ook nog gaan doen
het blijft belangrijk om dat vol te houden hequote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:59 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
wat een goede alternatieve bezigheidstherapie zeg![]()
Maar verders klinkt het weer als een behoorlijk alcoholisch weekendje, zelfde als bij mij dus !!!
Goeiemiddag intussen, ookquote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:55 schreef Waxxer het volgende:
Goeiemorgen iedereen!
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:00 schreef Waxxer het volgende:
Zoooo biefje, talking about! Jij bent iemand die weinig slaap nodig heeft??
Ja we hebben sinds een paar weken een hondje ( ruwharige tekkel puppy) die altijd naar mn opa en oma gaat als er niemand thuis is bij ons, maar aangezien ik vandaag alsnog vrij ben ga ik hem zo ff ophalenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:58 schreef Waxxer het volgende:![]()
hond ophalen??
![]()
En is het![]()
koopavond
![]()
, Marqui-Marque?
Ooohhhh ja als je in m'tricht woont moet je daarvan genieten hequote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[afbeelding]
ja, ik heb aan een paar uurtjes slaap genoeg
Dat heb jij heel goed gezien Bartquote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:04 schreef Cybart het volgende:
het lijkt alsof Markie geen zin heeft in schreeuwende kinderen die een playstation willen
behalve als je provisie zou krijgen natuurlijkquote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:04 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Dat heb jij heel goed gezien Bart
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:03 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja we hebben sinds een paar weken een hondje ( ruwharige tekkel puppy) die altijd naar mn opa en oma gaat als er niemand thuis is bij ons, maar aangezien ik vandaag alsnog vrij ben ga ik hem zo ff ophalen
En ja vanavond is het idd koopavond![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:05 schreef Markie-Mark het volgende:
Iemand trouwens gisteravond 'Threesome' gezien?? Dat was echt een mooie film!!!!
Oke ik voel me nu echt ineens een enorm watje nu jij het zo verwoordquote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik blijf het gewoon leuk vinden, 9 vd 10 kerels van onze leeftijd hebben van die stoere enge bijbaantjes en jij in een speelgoedwinkel
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:08 schreef Waxxer het volgende:
Ik blijf het gewoon leuk vinden, 9 vd 10 kerels van onze leeftijd hebben van die stoere enge bijbaantjes en jij in een speelgoedwinkel
Ik heb het drie minuten vol gehouden.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:05 schreef Markie-Mark het volgende:
Iemand trouwens gisteravond 'Threesome' gezien?? Dat was echt een mooie film!!!!
Ik ben niet zo'n gluurderquote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:11 schreef Waxxer het volgende:
Gezien Nathan, niet gedaan![]()
Neeeeequote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:10 schreef Markie-Mark het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op vrijdag 27 februari 2004 12:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/biggrin.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]
Ik blijf het gewoon leuk vinden, 9 vd 10 kerels van onze leeftijd hebben van die stoere enge bijbaantjes en jij in een speelgoedwinkel</div></blockquote>Oke ik voel me nu echt ineens een enorm watje nu jij het zo verwoord
![]()
Ik had 'm al eens eerder gezien, en aangezien ik niet de behoefte had om 'm nog een keer te zien kun je wel uitrekenen wat ik van de film vond... En trouwens, ik had wat anders te kijkenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:05 schreef Markie-Mark het volgende:
Omdat je niet in een echte stad woont?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:12 schreef beaverhausen het volgende:
Waarom ligt er buiten eigenlijk best wel veel sneeuw, net nu ik heb besloten allemaal nuttige dingen te gaan doen enzo..
oh well "Tomorrow is another day"
Fiddledeedee
Ik vond ze wel lief zo met z'n drieen. Alleen die ene die acteur die die heterojongen speelde is engquote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb het drie minuten vol gehouden..
Threesome is leuk!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb het drie minuten vol gehouden..
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:13 schreef NathaN het volgende:
[..]
Omdat je niet in een echte stad woont?
Traffic heb ik ook op dvd, die is idd echt top!!!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:17 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben blij dat ik Traffic op dvd hebecht zooo'n goede film. Ik ben opeens helemaal into film film film! Nu nog geld om dvd's te kopen
Is er geen BT van ofzo?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:18 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik probeer "My Beautiful Laundrette" te ehm dingesen met iets wat rijmt op Tadaaa (Lite) maar misschien heb ik meer kans met ehm... een e-ezel..
Want ik zie er nergens gewoon een van DVD liggen..
Ik heb eigenlijk geen idee of een ménage à trois nou leuk zou zijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Threesome is leuk!
de film, Nathan, de film
nou Lara Flynn Boyle mogen ze houden hoor...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee of een ménage à trois nou leuk zou zijn..
Zolang je me maar niet gaat smsenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:22 schreef Waxxer het volgende:
Trouwens, iets van een heel andere orde, ik hoorde een verhaal. Een jongen is homo en had een sms'je waaruit dat bleek. Dat had die moeder gelezen. Toen is die vader heel kwaad geworden en sloeg op die jongen in waardoor deze jongen behandeld moest worden in het ziekenhuis. Echt erg dat dat nog gebeurt....
Zo dat moest ik even kwijt!
Hey maar we gaan toch wel meeten he met zijn allen?? Please?
lolquote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zolang je me maar niet gaat smsen
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Waar haal je toch altijd dat soort typische ajuu-foto's vandaan..
Tuurlijk wel!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:25 schreef Great_Expectations het volgende:
Het sneeuwt hier nou trouwens ook best stevig. Kweet niet of dit nou wel helemaal goed "G_E gaat naar de kapper" weer is..
http://play.com/play247.asp?page=search&adudisc=yquote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:18 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik probeer "My Beautiful Laundrette" te ehm dingesen met iets wat rijmt op Tadaaa (Lite) maar misschien heb ik meer kans met ehm... een e-ezel..
Want ik zie er nergens gewoon een van DVD liggen..
ananassap?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:26 schreef xman het volgende:
Goedemorgen...![]()
Net lekker ontbeten met pannekoeken met gesmolten kaas en gebakken ham en wat ananassap!
Oh ik hou ervan om een student te zijn!
Yummy!!! Kan je dat ook vanavond bij mij komen klaar maken....Terwijl ik aan het lezen ben in mijn hangmatquote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:26 schreef xman het volgende:
Goedemorgen...![]()
Net lekker ontbeten met pannekoeken met gesmolten kaas en gebakken ham en wat ananassap!
Oh ik hou ervan om een student te zijn!
oowww ik wil ooik naar The American Bookstorequote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:27 schreef Semisane het volgende:
Heb zomaar 5 boeken gekocht gisteren bij The American Bookstore.....(heb maar meteen even de kortingskaart aangeschaft.)
Deel 3 & 4 van The Dark Tower - Stephen King
Deel 1 & 2 van de Vampier serie van Ann Rice zeg maar. (Dit omdat Angel het min of meer aanrade)
En 2001 A space odyssey - Arthur C. Clarke (Was in de aanbieding)
Zo en nu maar even door lezen in mijn hangmat denk ik.
G_E, je doet Eng. Heel Eng.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:28 schreef Great_Expectations het volgende:
HE BEEF BABE HOEST? 16BM OF BJ? XJE! MZL.
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:30 schreef Semisane het volgende:
Had ze zo allemaal kunnen kopen eigenlijk....bonus is binnen namelijk
Dat snap ik trouwens niet, als ik een kewl & hip smsje krijg dat wel voor mij is bestemd, dan begrijp ik er vaak geen ruk van door al die hippe & kewle afkortingen. Dus dat moet dan ook wel een heel expliciet smsje zijn geweest.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:22 schreef Waxxer het volgende:
Trouwens, iets van een heel andere orde, ik hoorde een verhaal. Een jongen is homo en had een sms'je waaruit dat bleek. Dat had die moeder gelezen. Toen is die vader heel kwaad geworden en
Nou....Ok omdat je zo aandringtquote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:28 schreef Semisane het volgende:
[..]
Yummy!!! Kan je dat ook vanavond bij mij komen klaar maken....Terwijl ik aan het lezen ben in mijn hangmat
Wil je vast wel...toch?? Toch?? TOCH!?!? *Liefkijk*![]()
Een kewl en hip kapsel helptquote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat snap ik trouwens niet, als ik een kewl & hip smsje krijg dat wel voor mij is bestemd, dan begrijp ik er vaak geen ruk van door al die hippe & kewle afkortingen. Dus dat moet dan ook wel een heel expliciet smsje zijn geweest..
Woohooo...moet ik nog iets aan drank in huis halen dan.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:32 schreef xman het volgende:
[..]
Nou....Ok omdat je zo aandringt![]()
Witte sneeuwvlokjes in m'n haar schijnen me heel schattig te staan.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Een kewl en hip kapsel helpt
Goeiemorgen voormalige pizzabakkerquote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:32 schreef Prego het volgende:
ik bruin brood met sandwich-kleddermogguh
Nog schattiger in een hip en kewl kapsel net zoals op de fotoquote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Witte sneeuwvlokjes in m'n haar schijnen me heel schattig te staan..
Ik ben niet zo kieskeurig...alles met een alcoholpercentage hoger dan 20% vind ik wel ok!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:33 schreef Semisane het volgende:
[..]
Woohooo...moet ik nog iets aan drank in huis halen dan.
dat voormalige erbij is heerlijk om te zienquote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:34 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Goeiemorgen voormalige pizzabakker
Poesquote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:35 schreef Waxxer het volgende:
"Haai poes, oh je bent echt leuk, ik hoop dat we snel weer wat afspreken. Het was supergezellig!! Tot gauw?? XXXXXX en liefs van Tony"
*verzend-menu-namen-bief-OK*
GMTAquote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:36 schreef xman het volgende:
[..]
Ik ben niet zo kieskeurig...alles met een alcoholpercentage hoger dan 20% vind ik wel ok!![]()
Ik ken geen Tonyquote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:35 schreef Waxxer het volgende:
"Haai poes, oh je bent echt leuk, ik hoop dat we snel weer wat afspreken. Het was supergezellig!! Tot gauw?? XXXXXX en liefs van Tony"
*verzend-menu-namen-bief-OK*
Ah...dus met die 2 flessen Vodka die in de koeling staan moet het lukken?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:36 schreef xman het volgende:
[..]
Ik ben niet zo kieskeurig...alles met een alcoholpercentage hoger dan 20% vind ik wel ok!![]()
Wil je mee komen drinken?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
GMTA
Ha! Daar hebben we toch maar even mooi over heen gekwebbeld.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:22 schreef Waxxer het volgende:
Hey maar we gaan toch wel meeten he met zijn allen?? Please?
Like you have to askquote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:41 schreef xman het volgende:
[..]
Wil je mee komen drinken?
Mwa dat zal het hem vast wel doenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:40 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ah...dus met die 2 flessen Vodka die in de koeling staan moet het lukken?
Mooi!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Like you have to ask
Ik denk dat tegen de tijd dat ik aankom die flessen wodka allang leeg zijnquote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:43 schreef xman het volgende:
[..]
Mooi!
Als je nu vertrekt dan kom je...ehm vanavond aan!![]()
Ok is goed..en doe maar geen moeite..ik zoek je adres wel op in de telefoongids onder Semisanequote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:44 schreef Semisane het volgende:
Nou tot vanavond dan.
Haai Mark poes van me! Hee popje kom je vanavond bij me eten? Lijkt me leuk! Hee schat dan zie ik je vanavond, doegies xxxxxx!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:38 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Poes![]()
![]()
Over afknappers gesproken
Jij bent te talentvol voor woorden...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haai Mark poes van me! Hee popje kom je vanavond bij me eten? Lijkt me leuk! Hee schat dan zie ik je vanavond, doegies xxxxxx!
Dat ik dat kan
Rond achten dan maar?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:48 schreef Semisane het volgende:
Nieuwendijk 106 te Amsterdam.
nooit geweten dat jij zo'n sms slet wasquote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haai Mark poes van me! Hee popje kom je vanavond bij me eten? Lijkt me leuk! Hee schat dan zie ik je vanavond, doegies xxxxxx!
Dat ik dat kan
heyquote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:51 schreef Cazman het volgende:
Hello
Nee die heb ik nogwel in huis!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:54 schreef Semisane het volgende:
Is goed joh. Breng jij de benodigdheden voor de pannekoeken of moet ik dat nog even in huis halen?
LMFAO, je lijktwel een homoquote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat ik dat kan
ik zit al in de treinquote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:56 schreef xman het volgende:
[..]
Nee die heb ik nogwel in huis!
Komt Beaverhausen ook mee?
Geen idee, hij zei iets over de vodka al op zijn eer hij er is....maar ik wil best nog wel een flesje in huis halen hoor....das allemaal het probleem niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:56 schreef xman het volgende:
[..]
Nee die heb ik nogwel in huis!
Komt Beaverhausen ook mee?
Wohoo dat heb je dan snel gedaan!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik zit al in de trein
Extra flesje doen dan maar!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:58 schreef Semisane het volgende:
[..]
Geen idee, hij zei iets over de vodka al op zijn eer hij er is....maar ik wil best nog wel een flesje in huis halen hoor....das allemaal het probleem niet.![]()
Vast wel!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:07 schreef Semisane het volgende:
Wireless internet in de trein??
dat is nou zo'n aknapper...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hee popje kom je vana........
Hoezo dan pop?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:12 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat is nou zo'n aknapper...
gisteren sprak iemand mij aan op gay.nl. ik regareerde pas na een kwartier (was ff weg). hij eerst gepikeerd. ik uitgelegd dat ik af en toe ook wel eens afwezig ben. reageerd ie dus ook met
"maakt niet uit pop"
nou. die nicht kan weer terug naar waar ie vandaag komt
nou meid, dat zal ik je vertellenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:16 schreef xman het volgende:
[..]
Hoezo dan pop?![]()
dat vind ik zooooo walgelijk. een wat te oude nicht in le pecheur noemde mij een keer prulletje. ik werd er gewoon agressief vanquote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:12 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat is nou zo'n aknapper...
gisteren sprak iemand mij aan op gay.nl. ik regareerde pas na een kwartier (was ff weg). hij eerst gepikeerd. ik uitgelegd dat ik af en toe ook wel eens afwezig ben. reageerd ie dus ook met
"maakt niet uit pop"
nou. die nicht kan weer terug naar waar ie vandaag komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |