dat was die dag zo goed als verplichtquote:Overhemdstropdas
Ik vind het vooral een wat foutig overhemd & das.quote:Op donderdag 26 februari 2004 20:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat was die dag zo goed als verplicht
het was presentatie jaarcijfers & diner dansant (5 gangen)
normaal loop ik ook in mijn normale kloffie daar hoor
Ik vond het ook al niks voor jouquote:Op donderdag 26 februari 2004 20:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat was die dag zo goed als verplicht
het was presentatie jaarcijfers & diner dansant (5 gangen)
normaal loop ik ook in mijn normale kloffie daar hoor
rode kruisjes zijn vrij lastig ja!quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:06 schreef Great_Expectations het volgende:
Of zoiets:
[afbeelding]
Maar ja, dan moet ik nog een kapper in E. vinden die instaat is mij zo'n kapsel te schenken..
nee dat is het ook niet, zag van de week ook een oud klasgenoot helemaal in pak, dat was ook geen gezicht. hij ziet er nog jonger uit dan mij...quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vond het ook al niks voor jou
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 26 februari 2004 20:53 schreef Idril-2 het volgende:
Hai, goeienavond samen!![]()
Het was me het dagje wel, pfff <sub>
Mijn jongenskind is vandaag 10 geworden</sub>
rijmeneer!!quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:12 schreef XMN8R het volgende:
Goeiesmorregeeeees !
(echt keimegasuperhandig zeg, die nieuwe snel-invoer!)
Yep, zo beetje bij beetje komen ze allemaal weer terugquote:Op donderdag 26 februari 2004 21:21 schreef XMN8R het volgende:
Hoest hier nu? Is iedereen alweer terug op ons nieuwe ouwe stekkie?
Sinkel komen de mensen niet die ik wil zienquote:Niet zo geweldige tent
Winkel van Sinkel is dan leuker
ja, maar ik ga er zo weer vandoor. Socializen met mensen van vlees en bloed. En van alcohol, vermoed ik...quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:23 schreef Markie-Mark het volgende:
Yep, zo beetje bij beetje komen ze allemaal weer terug![]()
Het leukste in Utrecht vind ik Tivoli, maar ja ik heb ook een zwak voor hetero jongensquote:Op donderdag 26 februari 2004 21:23 schreef NathaN het volgende:
[..]
Sinkel komen de mensen niet die ik wil zien
Jij dronk toch niet?quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:24 schreef NathaN het volgende:
[..]
ja, maar ik ga er zo weer vandoor. Socializen met mensen van vlees en bloed. En van alcohol, vermoed ik...
dat was ik vanavond ook van plan....alleen jammer dat die mensen van vlees en bloed niet echt meewerken. Ach ja dan vermaak ik me maar met mn digitale vrienden onder het genot van een biertjequote:Op donderdag 26 februari 2004 21:24 schreef NathaN het volgende:
[..]
Socializen met mensen van vlees en bloed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |