Per kilo zijn pringles goedkoper dan gewoon Lay's chips.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:15 schreef Eronymus het volgende:
Zou het niet weten of die dingen verkeer om in verpakking zitten...... boeit me ook niet.
* Eronymus haalt geen Pringles, vind ie te duur.....
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:16 schreef DubbelFrisss het volgende:
Per kilo zijn pringles goedkoper dan gewoon Lay's chips.
Uhhh nou dat dacht ik niet hoor....quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:16 schreef DubbelFrisss het volgende:
Per kilo zijn pringles goedkoper dan gewoon Lay's chips.![]()
Hmm, da's raar.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 14:41 schreef Sylvana het volgende:
ik vind juist van niet, ik eet ze altijd met de holle kant naar boven, met de bolle kant naar boven krijg ik ze amper in me mond
Heb je weleens geprobeerd die bus op z'n kop te houden?quote:Op zondag 29 februari 2004 14:11 schreef Sjillie het volgende:
ik denk dat je ze niet uit de bus krijgt als de bolle kant boven zit..
quote:Op woensdag 3 maart 2004 08:39 schreef Witchfynder het volgende:
Waarom hebben ze geen Salt & Vinegar in die kleine busjes? Als het er is, heb ik het nog nooit in de winkel gezien...
*Eens isquote:Op vrijdag 27 februari 2004 01:57 schreef Steijn het volgende:
Pringels zitten juist goed in de verpakking. De bolle kant zit onder, je pakt de pringel van boven (dus aan de holle kant) en je stopt hem met de bolle kant in je mond. Prima dus. Anders moet je altijd de pringel gaan draaien.
Die bestaan alquote:Op donderdag 26 februari 2004 19:50 schreef richardhak het volgende:
of een stukje uit de pringle halen, net zoals bij beschuitjes...
S&V is de ranzigste pringles smaak ooitquote:Op woensdag 3 maart 2004 08:39 schreef Witchfynder het volgende:
Waarom hebben ze geen Salt & Vinegar in die kleine busjes? Als het er is, heb ik het nog nooit in de winkel gezien...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |