wacht ff, ik was ff m`n schone beddengoed aan het opvouwen ja!quote:Op woensdag 17 maart 2004 02:46 schreef static het volgende:
[..]
Zo, dat duurde lang.
En reageer eens op je mail.
Move hem dan even naar een ander forum. Er waren ook genoeg crewers die er gezelli kwamen posten.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Omdat het niet bepaald ergens over ging, en omdat het niet bepaald ergens naartoe ging. En wat er ook de bedoeling van was, een aanzet tot een serieuze discussie was het niet. Uit de FAQ: "topics als "Ik ga slapen" doen we niet." Dus ook topics als "Hee sorry" zonder inhoudelijk te worden, doen we niet
uit de faqquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:26 schreef PietF het volgende:
Wie zitten hier nog meer buiten te Fok!ken?
was niet als ONZIN topic bedoeldkan ie weer terug HeatWave? (mocht je mijn reply op het topic niet gezien hebben)
Dat kán wel, ja.quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:26 schreef PietF het volgende:
kan ie weer terug HeatWave?
quote:Topics over 'Allochtone Nederlanders' worden zonder pardon gesloten of verwijderd. Het is gebleken dat dit soort topics flames, generalisaties of discriminerende posts bij de gebruikers uitlokken. Over deze regel is geen discussie mogelijk.
als je even op fok kijkt langer dan je neus isquote:Op woensdag 17 maart 2004 22:35 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Zeg Dr_Flash en nikky, wat doen jullie anders dan je totale onkunde over deze onderwerpen tentoonspreiden? Topics over allochtone Nederlanders (bv Turken, Marokkanen en Duitsers) zijn niet toegestaan. Je bent allochtoon als 1 van je ouderse in het buitenland geboren is. Hoewel de meeste moslims in Nederland allochtoon zijn, staat dat geheel los van het allochtoon-zijn zelf. Een Nederlander kan zich bekeren tot de islam, en een weldenkende Marokkaan kan de islam vaarwel zeggen.
Als je dergelijke topics over moslims gaat verbieden omdat voornamelijk allochtonen moslim zijn, kun je topics over criminelen ook wel verbieden.
Als je mijn post even GOED leest naieveling.quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:23 schreef nikky het volgende:
als je even op fok kijkt langer dan je neus is
Ik lees nergens dat topics over moslims niet zijn toegestaan in GC en KLB. Alleen dat topics over allochtonen niet zijn toegestaan. Weet je wat het verschil is tussen moslims en allochtonen nikky?quote:dan zie je dat dit soort discusies en meningen wel in C&H, POL en NWS kennen. daar lopen btw ook genog van dat soort topicshet is niet zo dat het verboden is op fok
het is alleen niet toegestaan in gc
ik wel jaquote:Op donderdag 18 maart 2004 16:26 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Als je mijn post even GOED leest naieveling.
[..]
Ik lees nergens dat topics over moslims niet zijn toegestaan in GC en KLB. Alleen dat topics over allochtonen niet zijn toegestaan. Weet je wat het verschil is tussen moslims en allochtonen nikky?
wat had je er neergezet dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 00:16 schreef nexcro het volgende:
Waarom worden de post deleted als Stuur een Fake Mail op slot gaat?
Jouw voorgeschreven doodquote:Op vrijdag 19 maart 2004 00:28 schreef Deadre het volgende:
[..]
Verneuk m'n topic nou nie kut servier
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 00:32 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Jouw voorgeschreven dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |