Laat dat nou net de gemiddelde leeftijd zijn van de modsquote:Op woensdag 17 maart 2004 02:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zit je toch al gauw aan een jaartje of 26, 27.
Ik ben 23, heb je mij ooit een fout zien maken die veroorzaakt werd door een te jonge leeftijd?quote:Op woensdag 17 maart 2004 02:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zit je toch al gauw aan een jaartje of 26, 27.
Waarmee geconstateerd kan worden dat er dus heel wat modjes rondlopen die jonger zijn, om jouw en golfers leeftijd te middelen.quote:Op woensdag 17 maart 2004 02:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Laat dat nou net de gemiddelde leeftijd zijn van de mods
Bepaalde mensen in de crewe trekken het gemiddelde drastisch omhoog.quote:Op woensdag 17 maart 2004 02:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nietquote:Op woensdag 17 maart 2004 02:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En ook "ouderen" maken fouten, let me remind you..
Het was een behoorlijk open doel he, Ryan.quote:Op woensdag 17 maart 2004 02:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waarmee geconstateerd kan worden dat er dus heel wat modjes rondlopen die jonger zijn, om jouw en golfers leeftijd te middelen..
*Zucht*quote:Op woensdag 17 maart 2004 02:27 schreef laffer het volgende:
hè jasses, gaan we nu massaal vrienden worden hier!!!!
gedonder en gesodemieter wil ik zien!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ze hebben zeker allemaal ongelijk in FB,quote:Op woensdag 17 maart 2004 02:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet
Doet me niks eerlijk gezegdquote:Op woensdag 17 maart 2004 02:28 schreef APK het volgende:
[..]
*Zucht*
Yepquote:Op woensdag 17 maart 2004 02:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ze hebben zeker allemaal ongelijk in FB,.
Ik had het ook niet tegen jou.quote:Op woensdag 17 maart 2004 02:29 schreef yvonne het volgende:
Doet me niks eerlijk gezegd
Volgens mij doet niets jou meer iets inmiddels.quote:Op woensdag 17 maart 2004 02:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doet me niks eerlijk gezegd
Ik wil niet persoonlijk worden, maar ik kan me nog herinneren dat je. toen VV gesloten werd en ik samen met iemand anders nog even paar posts deed in die wachtruimtetopic van VV, toch niet zo relaxt daarop reageerde. Maar goed, ik kom weinig met je in aanraking en je bent wel een geschikte user dus ik zeg niets. Echter een wat oudere mod zie je over het algemeen heel wat relaxter reageren. Zo was het bijv. geenszins relaxed om die quote van Stali uit een e-mail van mij weg te halen. Diende nergens toe. Alleen de wat al te strikte uitvoering van een regel, die dus door de betreffende mod naar de letter en niet naar de bedoeling werd toegepast. Dit alles in het nette uiteraard en etc...quote:Op woensdag 17 maart 2004 02:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ben 23, heb je mij ooit een fout zien maken die veroorzaakt werd door een te jonge leeftijd?
En ook "ouderen" maken fouten, let me remind you.. Dat is van alle leeftijden en gelukkig ook heel normaal..
Geen boodschap aan.quote:Op woensdag 17 maart 2004 02:24 schreef APK het volgende:
[..]
Hé, pssst, static. Zo moet het....![]()
Maar dat had een reden, dat was op het moment dat de VV "rel" liep. Dat topic werd gekickt om rustig verder te gaan, dat was niet de bedoeling. Ergo, slotje. Mijn soms ietwat botte manier van reageren heeft overigens niets met mnijn leeftijd te maken,quote:Op woensdag 17 maart 2004 02:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik wil niet persoonlijk worden, maar ik kan me nog herinneren dat je. toen VV gesloten werd en ik samen met iemand anders nog even paar posts deed in die wachtruimtetopic van VV, toch niet zo relaxt daarop reageerde.
Nee, lik jezelf in je eigen graf.quote:Op woensdag 17 maart 2004 02:27 schreef laffer het volgende:
hè jasses, gaan we nu massaal vrienden worden hier!!!!
Welnee, dat was gewoon een ondeugend geintje. Als je mij als user een beetje kent weet je dat er altijd wel een knipoog achter zit en de soep nooit zo heet gegeten wordt als hij wordt opgediend.quote:Op woensdag 17 maart 2004 02:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar dat had een reden, dat was op het moment dat de VV "rel" liep. Dat topic werd gekickt om rustig verder te gaan, dat was niet de bedoeling. Ergo, slotje. Mijn soms ietwat botte manier van reageren heeft overigens niets met mnijn leeftijd te maken,.
Mja, de gemoederen waren flink verhit, ik wilde het in de kiem smoren.quote:Op woensdag 17 maart 2004 02:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Welnee, dat was gewoon een ondeugend geintje. Als je mij als user een beetje kent weet je dat er altijd wel een knipoog achter zit en de soep nooit zo heet gegeten wordt als hij wordt opgediend.
quote:Op woensdag 17 maart 2004 02:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
dat gaat nogal rottig als jij boven mij ligt!!quote:Op woensdag 17 maart 2004 02:38 schreef static het volgende:
[..]
Nee, lik jezelf in je eigen graf.
Zo, dat duurde lang.quote:Op woensdag 17 maart 2004 02:45 schreef laffer het volgende:
[..]
dat gaat nogal rottig als jij boven mij ligt!!![]()
Broekie.quote:Op woensdag 17 maart 2004 02:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ouwe lul,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |