Benieuwd of hij al bij zijn knieen is aanbeland.quote:Op woensdag 17 maart 2004 01:49 schreef Ryan3 het volgende:
Hij is inmiddels aan het schoorvoeten..
je bent een beetje dom aan het blaten, APKquote:Op woensdag 17 maart 2004 01:57 schreef APK het volgende:
[..]
Benieuwd of hij al bij zijn knieen is aanbeland.
En ik had die *Zucht* niet verwacht.quote:Op woensdag 17 maart 2004 01:55 schreef static het volgende:
Als je nog eens mijn 'mod'acties leest weet je dat ik allesbahalve dat ben.
Laag, APK. Laag. Had ik niet van je verwacht.
Mijn God, heb ik een soort stilzwijgende eed doorbroken ofzo?quote:Op woensdag 17 maart 2004 02:00 schreef laffer het volgende:
je bent een beetje dom aan het blaten, APK
ook ik had dit soort posts niet van jou verwacht![]()
Gaat wel lekker, toch?quote:Op woensdag 17 maart 2004 02:04 schreef yvonne het volgende:
Bizar topic
wat lul je nou over een eed ofzo, anus met klitten!!quote:Op woensdag 17 maart 2004 02:05 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn God, heb ik een soort stilzwijgende eed doorbroken ofzo?
Kijk eens naar je eigen postgedrag, muts.![]()
Ik vind dat je inmiddels wel een ban verdient voor je uitspraken APK.quote:Op woensdag 17 maart 2004 02:05 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn God, heb ik een soort stilzwijgende eed doorbroken ofzo?
Kijk eens naar je eigen postgedrag, muts.![]()
Zal best, ben ik dat als mod?quote:Op woensdag 17 maart 2004 02:01 schreef APK het volgende:
[..]
En ik had die *Zucht* niet verwacht.
Dat komt gewoon arrogant over.
Lees eens in dan.quote:Leg dan even uit, met een quote, wat ik over het hoofd gezien zou hebben.
Ik reageer over het algemeen niet in een serieus topic zonder te lezen waar het over gaat, maar het kan best gebeuren dat ik iets mis heb.
een nekschot is ook goed!quote:Op woensdag 17 maart 2004 02:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik vind dat je inmiddels wel een ban verdient voor je uitspraken APK.
Begin jij nu ook al op mijn schuldgevoel in te spelen.quote:Op woensdag 17 maart 2004 02:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
Had ik niet van je verwacht,.
Tsja, mij persoonijk aanvallen kan niet door mijn tere beugel.quote:Op woensdag 17 maart 2004 02:07 schreef APK het volgende:
[..]
Gaat wel lekker, toch?![]()
En dat is?quote:Op woensdag 17 maart 2004 02:16 schreef Ryan3 het volgende:
Ik moet zeggen dat het wel fijn zou zijn indien de minimum leeftijd voor mod opgeschroefd zou worden naar de leeftijd waarop je als eerste stuurman op de grote vaart kunt beginnen.
Over het algemeen niet.quote:Op woensdag 17 maart 2004 02:13 schreef static het volgende:
Zal best, ben ik dat als mod?
Heb ik al uitgelegd.quote:Lees eens in dan.
nee, ik heb grotere tieten!!quote:Op woensdag 17 maart 2004 02:16 schreef APK het volgende:
[..]
Jullie lijken me moeder wel.![]()
Nou, nou.. Hij noemde je arrogant aan de hand van je *zucht*quote:Op woensdag 17 maart 2004 02:16 schreef static het volgende:
[..]
Tsja, mij persoonijk aanvallen kan niet door mijn tere beugel.
Nounou. Niet doen.quote:Op woensdag 17 maart 2004 02:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
nou, die heb ik dus allang bereikt!quote:Op woensdag 17 maart 2004 02:16 schreef Ryan3 het volgende:
Ik moet zeggen dat het wel fijn zou zijn indien de minimum leeftijd voor mod opgeschroefd zou worden naar de leeftijd waarop je als eerste stuurman op de grote vaart kunt beginnen.
En een *zucht* als reactie wordt in huize APK ook niet echt gewaardeerd.quote:Op woensdag 17 maart 2004 02:16 schreef static het volgende:
Tsja, mij persoonijk aanvallen kan niet door mijn tere beugel.
Waar dan wel?quote:Op woensdag 17 maart 2004 02:18 schreef APK het volgende:
[..]
Over het algemeen niet.
[..]
Tsja daar zijn nou eenmaal regeltjes over.quote:Ik had het over het plaatsen van emails.
Zit je toch al gauw aan een jaartje of 26, 27.quote:Op woensdag 17 maart 2004 02:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En dat is?.
Die van mij wel.quote:Op woensdag 17 maart 2004 02:21 schreef APK het volgende:
[..]
En een *zucht* als reactie wordt in huize APK ook niet echt gewaardeerd.
Gelukkig zijn we allemaal grote jongens en meisjes wiens tere egootjes niet dusdanig snel gekwetst worden dat we er van wakker liggen, toch?
Hiero: Kusje er op.![]()
Hé, pssst, static. Zo moet het....quote:Op woensdag 17 maart 2004 02:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nou, nou.. Hij noemde je arrogant aan de hand van je *zucht*
Verkeerd opgevat als je het niet zo bedoelde.
En nu weer handjes geven..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |