Stali, ik ga hier geen verhalen ophangen idd, precies zoals die knul zegt. Sorry hoor. Ik ga lekker slapen en dat kun jij misschien ook beter doen. Ik zeg misschien, want het zal wel niet goed vallen dat ik het zeg.quote:Op woensdag 17 maart 2004 01:08 schreef Stali het volgende:
[..]
Okay, lijkt me erg duidelijk.
Mocht je er nog op terug komen merk ik het wel. Vergeet niet he? Geen huiltopics, dit was wederom jouw besluit. Lullig voor je Ry, want je geeft om me, en ik niet minder om jou.
Sterker ik hou godverdomme van je, Ryan, laat je altijd alles gaan bij iedere ruzie? Is het onoverkombaar? Wat heb ik jou persoonlijk aangedaan? Vertel me eens hoe doe je het? Hoe ga je dat morgen doen? Is dan alle gevoel tussen ons weg alleen omdat jij dat vanavond besloten hebt? Vertel me eens Ryan. hoe doe jij dat?
Zou het graag willen weten en het is aan jou dit keer.
Ik doelde op jouw post.quote:Op woensdag 17 maart 2004 01:12 schreef Stali het volgende:
[..]
Vraag je eens af om overal een mening over te hebben en iemand zomaar even knulletje te noemen, want knul met alle respect, soms is zwijgen goud he, zelfs als mod.![]()
a waste of timequote:Op woensdag 17 maart 2004 01:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Stali, ik ga hier geen verhalen ophangen idd, precies zoals die knul zegt. Sorry hoor. Ik ga lekker slapen en dat kun jij misschien ook beter doen. Ik zeg misschien, want het zal wel niet goed vallen dat ik het zeg.
Dat mag officieel niet. Als mijn e-mails zonde toestemming openbaar gemaakt worden dan kan ik verhaal halen.quote:Op woensdag 17 maart 2004 01:26 schreef APK het volgende:
Hoe zit het dan eigenlijk met een link naar een site waar privé emails geplaatst worden, zoals bv Adam Curry geloof ik een keer gedaan heeft op zijn weblog?
Maar als jij jouw eigen mails op jouw webspace zet en er duidelijk bij vermeldt dat het geciteerd mag worden.....quote:Op woensdag 17 maart 2004 01:28 schreef Ryan3 het volgende:
Dat mag officieel niet. Als mijn e-mails zonde toestemming openbaar gemaakt worden dan kan ik verhaal halen.
Schei nou toch uit met die belachelijke melodramatische stijl. Ik ben het gewoon beu. Ik probeer voor de zoveelste keer iets in alle redelijkheid uit te leggen en je schopt weer alles onderuit. Ja, je bent wat temperamentvoller dan ik ja, maar ik kan die moodswings van je niet meer aan. Sorry hoor. Dit is niet de eerste keer geweest.quote:Op woensdag 17 maart 2004 01:27 schreef Stali het volgende:
[..]
Prima want het is jouw forum, ik ben inderdaad met 31 jaar het bakvisje voor een nog grotere betweterende blauwe snotneus. (jij weet werkelijk niet wanneer je teveel bent he? Maar je hebt hierbij het laatste woord hoor.)
Misschien of niet Ryan, jij bent erg duidelijk geweest. Mocht het anders zijn hoor ik het wel van jou dit keer. Zoniet? Het ga je goed, ik meende wat ik zei. Doe ermee wat je wilt, open anders het zoveelste Fatima-janktopic, als je denkt dat het helpt.
Ik doe het niet meer in ieder geval. As you please.
Groeten,
Laat het rusten dan.quote:Op woensdag 17 maart 2004 01:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Schei nou toch uit met die belachelijke melodramatische stijl. Ik ben het gewoon beu. Ik probeer voor de zoveelste keer iets in alle redelijkheid uit te leggen en je schopt weer alles onderuit. Ja, je bent wat temperamentvoller dan ik ja, maar ik kan die moodswings van je niet meer aan. Sorry hoor. Dit is niet de eerste keer geweest.
Dan mag het wel. Simpel. In de meeste gevallen zal iemand ook geen verhaal halen, omdat er vaak niets van belang in de meeste e-mails staat. Echter stel ik stuur jou een e-mail met allerlei voor mij compromiterende informatie dan kun je die niet zomaar aan de grote klok hangen.quote:Op woensdag 17 maart 2004 01:31 schreef APK het volgende:
[..]
Maar als jij jouw eigen mails op jouw webspace zet en er duidelijk bij vermeldt dat het geciteerd mag worden.....
Je hebt gelijk, klaar ook, waarom zou ik er nog om geven. De groeten.quote:Op woensdag 17 maart 2004 01:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Schei nou toch uit met die belachelijke melodramatische stijl. Ik ben het gewoon beu. Ik probeer voor de zoveelste keer iets in alle redelijkheid uit te leggen en je schopt weer alles onderuit. Ja, je bent wat temperamentvoller dan ik ja, maar ik kan die moodswings van je niet meer aan. Sorry hoor. Dit is niet de eerste keer geweest.
Jij ook de groeten.quote:Op woensdag 17 maart 2004 01:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, klaar ook, waarom zou ik er nog om geven. De groeten.
Okay erg duidelijk.quote:Op woensdag 17 maart 2004 01:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij ook de groeten.
Kortom, ik vind dat jij gelijk hebt in deze discussie.quote:Op woensdag 17 maart 2004 01:34 schreef Ryan3 het volgende:
Dan mag het wel. Simpel. In de meeste gevallen zal iemand ook geen verhaal halen, omdat er vaak niets van belang in de meeste e-mails staat. Echter stel ik stuur jou een e-mail met allerlei voor mij compromiterende informatie dan kun je die niet zomaar aan de grote klok hangen.
*zucht*quote:Op woensdag 17 maart 2004 01:38 schreef APK het volgende:
[..]
maar zoals ik het hier kan lezen lijkt het mij dat er onterecht is ge-edit.
Stali vertelde me het daarnet pas, ik wist niet dat het weg was gehaald. Stali citeerde het alleen maar als in ingang betreffende een mogelijke discussie rondom de stukjes van Stali & de duderina, precies zoals bij beide dames de bedoeling was, zoals ik begrepen heb. Was dus geen sprake van onheus gebruik van enkele zinnen uit een e-mail van mij.quote:Op woensdag 17 maart 2004 01:38 schreef APK het volgende:
[..]
Kortom, ik vind dat jij gelijk hebt in deze discussie.
Ik ken het betreffende topic niet en weet dus niet of jij er nog in gepost hebt na het plaatsen van de quotes, maar zoals ik het hier kan lezen lijkt het mij dat er onterecht is ge-edit.
Toch heb je wel een punt.quote:Op woensdag 17 maart 2004 01:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Stali vertelde me het daarnet pas, ik wist niet dat het weg was gehaald. Stali citeerde het alleen maar als in ingang betreffende een mogelijke discussie rondom de stukjes van Stali & de duderina, precies zoals bij beide dames de bedoeling was, zoals ik begrepen heb. Was dus geen sprake van onheus gebruik van enkele zinnen uit een e-mail van mij.
Zo duidelijk dat je je avatar en sig en onderschrift ook meteen maar hebt weggehaald? Te melodramatisch Stali en het gekke is dat hoe langer ik met jou in contact ben hoe melodramatischer ikzelf ook word. Ga je nu straks weer een andere kloon reggen en gewoon weer doorgaan met posten? Of is het posten op fora nu, zoals jezelf weleens zei, afgelopen? Echt afgelopen?quote:Op woensdag 17 maart 2004 01:37 schreef Stali het volgende:
[..]
Okay erg duidelijk.
Leuk, weer een arrogante mod erbij.quote:Op woensdag 17 maart 2004 01:41 schreef static het volgende:
*zucht*
Lees nog eens.
Hij is inmiddels aan het schoorvoeten.quote:Op woensdag 17 maart 2004 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
Leuk, weer een arrogante mod erbij.
Als je nog eens mijn 'mod'acties leest weet je dat ik allesbahalve dat ben.quote:Op woensdag 17 maart 2004 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
Leuk, weer een arrogante mod erbij.
Nu begin je al op Gajus te lijken.quote:Op woensdag 17 maart 2004 01:12 schreef Stali het volgende:
Zie vorige post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |