Dan heb jij even pech. Als ik toestemming geef voor het aanhalen van een text die ik in een mail geschreven dan is er geen lieve God op deze wereld die daaraan wat kan veranderen.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:44 schreef nikky het volgende:
[..]
dat jij dat niet erg vind/vond van het neerzetten van je mail maakt niet uit. het mag gewoonweg niet. simpel.
en als stali nog wat wou verbeteren....had ze beter kunnen wachten met het plaatsen van de post totdat ze zelf tevreden was tot plaatsing of direct alinea's moeten plaatsen. en ik heb gezegt dat ze het goede stuk kan mailen zodat ik het kan herplaatsen
jawel hoorquote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan heb jij even pech. Als ik toestemming geef voor het aanhalen van een text die ik in een mail geschreven dan is er geen lieve God op deze wereld die daaraan wat kan veranderen.
Nee, hoor, de worden die ik schrijf daarvan ben ik eigenaar en als ik of iemand anders die op een forum wil citeren, met mijn toestemming, dan kan dit. De regel waaraan jij refereert bestaat om te voorkomen dat iemand zonder toestemming geciteerd wordt.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:56 schreef nikky het volgende:
[..]
jawel hoor
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:56 schreef nikky het volgende:
[..]
jawel hoor
dan kan weer naar FB!quote:Op woensdag 17 maart 2004 00:13 schreef yvonne het volgende:Minus dat geflame dan
Niet helemaal correct, geen privé mails is de regelquote:Op woensdag 17 maart 2004 00:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, hoor, de worden die ik schrijf daarvan ben ik eigenaar en als ik of iemand anders die op een forum wil citeren, met mijn toestemming, dan kan dit. De regel waaraan jij refereert bestaat om te voorkomen dat iemand zonder toestemming geciteerd wordt.
Onzin als ik er toestemming voor geef is er geen haan die er naar kraait. Stom toevallig omdat Stali stelt dat het afkomstig is uit een e-mail wordt het weggehaald.quote:Op woensdag 17 maart 2004 00:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet helemaal correct, geen privé mails is de regel
rayan3... zit niet zo te proverceren... het mag gewoonweg niet in gc en daar heb je je maar aan te houden. makkelijker kan het haast niet zou ik zeggen. dat het in LIT wel ooit eens is toegstaan betekend niet dat het ook wel af en toe in GC mag..quote:Op woensdag 17 maart 2004 00:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Onzin als ik er toestemming voor geef is er geen haan die er naar kraait. Stom toevallig omdat Stali stelt dat het afkomstig is uit een e-mail wordt het weggehaald.
En weet je wat het bewijs is?
Is geen provocatie. Jij weet niet eens waar die regel vandaan komt. Die bestaat omdat e-mails onder dezelfde categorie vallen als brieven en er dus briefgeheim bestaat. Met het briefgeheim wordt weer de privacy beschermd. Als ik echter toestemming geef om iets dat ik zelf geschreven heb hier of elders aan te halen door derden dan zie ik af van die bescherming van mijn privacy. Overigens lijkt me duidelijk dat een mod alleen maar weet dat er een e-mail wordt geciteerd als het er ook daadwerkelijk bijgezegd wordt. Maw ik kan rustig een e-mail citeren als ik er maar niet bijschrijf dat het uit een e-mail afkomstig is.quote:Op woensdag 17 maart 2004 00:23 schreef nikky het volgende:
[..]
rayan3... zit niet zo te proverceren... het mag gewoonweg niet in gc en daar heb je je maar aan te houden. makkelijker kan het haast niet zou ik zeggen. dat het in LIT wel ooit eens is toegstaan betekend niet dat het ook wel af en toe in GC mag..
hoop dat ik duidelijk ben zo
waarom zou je een ban hebben? dat gaat niet zo snel hoorquote:Op woensdag 17 maart 2004 00:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Einde verhaal okay?
Ik ben gewoon over de zeik en Ryan dit is niet werkelijk belangrijk en sorry dat ik te keer ging tegen je.
En Crew, geloof dat ik nog geen ban heb dus morgen beter en zie wel waar het topic gestrand is.
Zal me wel gedragen.
Nee, jij bent echt een relaxte mod, nikky...quote:Op woensdag 17 maart 2004 00:34 schreef nikky het volgende:
[..]
waarom zou je een ban hebben? dat gaat niet zo snel hoor
enneu mail is verstuurd
Welk gedeelte is je ontgaan (behalve witregels)?quote:Op woensdag 17 maart 2004 00:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is geen provocatie. Jij weet niet eens waar die regel vandaan komt. Die bestaat omdat e-mails onder dezelfde categorie vallen als brieven en er dus briefgeheim bestaat. Met het briefgeheim wordt weer de privacy beschermd. Als ik echter toestemming geef om iets dat ik zelf geschreven heb hier of elders aan te halen door derden dan zie ik af van die bescherming van mijn privacy. Overigens lijkt me duidelijk dat een mod alleen maar weet dat er een e-mail wordt geciteerd als het er ook daadwerkelijk bijgezegd wordt. Maw ik kan rustig een e-mail citeren als ik er maar niet bijschrijf dat het uit een e-mail afkomstig is.
quote:Privélogs, mails etc. horen privé te zijn en blijven
quote:Op woensdag 17 maart 2004 00:42 schreef static het volgende:
[..]
Welk gedeelte is je ontgaan (behalve witregels)?
[..]
Je kunt gapen wat je wilt (en stik er niet in), maar die regel staat er. Period.quote:Op woensdag 17 maart 2004 00:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
.
Overigens lijkt me duidelijk dat een mod alleen maar weet dat er een e-mail wordt geciteerd als het er ook daadwerkelijk bijgezegd wordt. Maw ik kan rustig een e-mail citeren als ik er maar niet bijschrijf dat het uit een e-mail afkomstig is. Slaap lekker, ventje.quote:Op woensdag 17 maart 2004 00:52 schreef static het volgende:
[..]
Je kunt gapen wat je wilt (en stik er niet in), maar die regel staat er. Period.
Laat het nou lieverd, toe? Ik geef je zonder meer gelijk maar dit is het werkelijk niet waard.quote:Op woensdag 17 maart 2004 00:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Overigens lijkt me duidelijk dat een mod alleen maar weet dat er een e-mail wordt geciteerd als het er ook daadwerkelijk bijgezegd wordt. Maw ik kan rustig een e-mail citeren als ik er maar niet bijschrijf dat het uit een e-mail afkomstig is. Slaap lekker, ventje.
Jij luistert gewoon niet en trekt je eigen conclusies. Maar idd, ik kap met je en nu volledig en echt.quote:Op woensdag 17 maart 2004 00:59 schreef Stali het volgende:
Ry, kappen? Het is mijn probleem en ik kap ermee.
Laat het jou niet in de weg staan, het is jouw probleem ook niet.
Groeten,
Amber.
Ps. Nikky, dank voor reply.
Nou, nee knul. Dat zie je aan de manier van posten.quote:Op woensdag 17 maart 2004 00:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Overigens lijkt me duidelijk dat een mod alleen maar weet dat er een e-mail wordt geciteerd als het er ook daadwerkelijk bijgezegd wordt. Maw ik kan rustig een e-mail citeren als ik er maar niet bijschrijf dat het uit een e-mail afkomstig is. Slaap lekker, ventje.
Aan dat citaat van mijn e-mail kon je het niet zien dus weinig kans hoor, maar droom lekker voort. En bovendien dat hele verbod van het zonder toestemming citeren van een e-mail berust dus op een juridisch principe, het is niet zomaar een regeltje zonder reden, en geldt als het goed is voor heel het forum...quote:Op woensdag 17 maart 2004 01:04 schreef static het volgende:
[..]
Nou, nee knul. Dat zie je aan de manier van posten.Dream on.
Sure.quote:Op woensdag 17 maart 2004 01:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Aan dat citaat van mijn e-mail kon je het niet zien dus weinig kans hoor, maar droom lekker voort.
Who died and made you a decision maker?quote:En bovendien dat hele verbod van het zonder toestemming citeren van een e-mail berust dus op een juridisch principe, het is niet zomaar een regeltje zonder reden, en geldt als het goed is voor heel het forum...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |