Wilde Gok: "Eurotracker."quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:17 schreef PimD het volgende:
Wat voor naam heeft je site?
quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:18 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wilde Gok: "Eurotracker."
jij bent een wijs man!quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:21 schreef PimD het volgende:
[..]
![]()
De site in z'n profiel gaat toch niet over reizen. Hij heeft het over een nieuwe site die ie aan het bouwen is.
Wat voor stage is dat dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:20 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
afbeelding
Hmnee... maar ik ken grootmeester flits...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:34 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Zit je mij te stalken???
zie mijn eerste post!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:36 schreef Megumi het volgende:
Wat schuift het?
die is echt erg mooi zeg!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:20 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
afbeelding
Men neme 1 photshop starten het bestand en gaan proberen... eigen creaties zijn vaak het mooiste probeer het eens, of download paintshoppro.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:40 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
die is echt erg mooi zeg!
Geweldig! Zou het misschien mogelijk zijn dat je om die wereldbol w w w . o n z e r e i z e n . n l zou kunnen plaatsen. Ook in die zelfde grijs/zilvere kleuren?
alvorens te reageren in andermans topic leest men eerst de voorafgaande posts, na enkele minuten de verschillende gelezen dingen te hebben laten bezinken begint men pas na te denken over een reactie....quote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:45 schreef guardian_angel het volgende:
[..]
Men neme 1 photshop starten het bestand en gaan proberen... eigen creaties zijn vaak het mooiste probeer het eens, of download paintshoppro.
hehequote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:35 schreef darktower het volgende:
[..]
Hmnee... maar ik ken grootmeester flits...
Dat zou mooi zijn!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:53 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Over die wereldbol, ik zal eens kijken.
Sorry!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:05 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
sorry dude, ben nu thuis
komtie..quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:07 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Sorry!
Ik heb toevallig op deze computer wel photoshop? Misschien kan je kort uitleggen hoe het moet?
Of iemand anders misschien?
Nou.. wil het lukke?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:16 schreef nodisch18 het volgende:
ik ben er nog!
het lukte me voor geen meter...., maar niet getreurd! Die gast hierboven heeft het al gedaan!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:18 schreef godard_k het volgende:
[..]
Nou.. wil het lukke?
(en ik kan het niet echt voor je doen, want ik ben dus een noob met pics poste in een forum)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |