Kamelot: bestaan 13 jaar, iets van 5 albumsquote:Op donderdag 26 februari 2004 19:24 schreef EDWARD_THE_GR8 het volgende:
Ik vrees echter het ergste, de enige bands die in mijn ogen voor een nieuwe ontwikkeling kunnen gaan zorgen zijn Kamelot, Rhaposody, Steel prophet en de nieuwe Iced earth.
wat denk je dat meer bezoekers trekt? 1 band als Slayer of Iron Maiden, of 25 bands die niet bekend zijn? You do the math...quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:24 schreef _Etter_ het volgende:
Nu nog dat de festivalmensen dat door krijgen en niet voor de 100ste keer slayer of iron maiden als act neerzetten maar is wat nieuws als Burst, Keelhaul enzo
ik moet je deels gelijk geven, oude Megadeth mag wat mij betreft ook meteen weer terugkeren. Ik zit zelf echter niet te wachten op power-metalquote:Op donderdag 26 februari 2004 19:24 schreef EDWARD_THE_GR8 het volgende:
Ik heb het idee dat veel metalheads in de harcore/punk scene terecht zijn gekomen en de metalcore nam steeds meer de overhand, nu is dat ook weer een beetje voorbij gelukkig. Ik zag dat meer als "je wil metal spelen maar technisch gezien niet haalbaar dus dan maar metalcore".
Mainstream metal mag van mij meteen terugkomen, bands als de oude Anthrax, oude Metallica/Megadeth, Sacred reich, ja dat waren leuke tijden. Maiden en Helloween, prachtig.
Ik vrees echter het ergste, de enige bands die in mijn ogen voor een nieuwe ontwikkeling kunnen gaan zorgen zijn Kamelot, Rhapsody, Steel Prophet en de nieuwe Iced Earth. Dat lijkt toch allemaal weer meer op traditionele metal, misschien kan de reunie van Rob met Priest ook nog wat uithalen. En uiteraard Dream theater, de enige band in mijn ogen die zich kan meten met de gouwe ouwen maar voor velen is dit een non-metalband.
Op death, grind, black en doommetal zit ik niet te wachten trouwens...
in welk hokje zou jij een progmetal band als Dream Theater dan willen stoppen?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:18 schreef bas-beest het volgende:
En imo is Dream Theater idd. geen metal... ze zijn wel (redelijk) heavy.
Hoe meer Power Metal hoe beterquote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:18 schreef bas-beest het volgende:
[..]
ik moet je deels gelijk geven, oude Megadeth mag wat mij betreft ook meteen weer terugkeren. Ik zit zelf echter niet te wachten op power-metal![]()
En imo is Dream Theater idd. geen metal... ze zijn wel (redelijk) heavy.
ok maar hoeveel mensen komen voor edguy? en die staan ook op elk festival, tuurlijk moet de hoofdact een band zijn die aanspreekt maar de bands die eerder op de bill staan mogen best wat vernieuwender.quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:27 schreef Tokus het volgende:
[..]
wat denk je dat meer bezoekers trekt? 1 band als Slayer of Iron Maiden, of 25 bands die niet bekend zijn? You do the math...
Slechtvalk is inderdaad erg goed! Het enigste vernieuwende is dat ze christelijk zijn (iig de zanger)... Nu is een christelijke metalband natuurlijk niet vernieuwend, maar dat ze goed klinken welquote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:28 schreef PaLPiTaTioN het volgende:
Ik vind Slechtvalk wel erg lekker klinken. Komt uit Nederland en is geen historische band want ze timmeren op het moment hard aan de weg met cd's en concerten [afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |