abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17376225
hoi, even en vraagje..... heeft iemand al weleens op www.evidenceincamera.co.uk gekeken??
Deze pagina stond een tijdje geleden op de frontpage.... je kan er luchtfoto's opzoeken uit de WOII

Ik woon dus in de omgeving van Arnhem.... Renkum om precies te zijn... en nu zou ik dus graag wat foto's willen zien.... dus ik naar die site om te kijken of ik luchtfoto's kan vinden....

Jaaaaaaah dikke lul helemaal niks noppes nada....... je moet eers via een andere site een soort van "code" opzoeken... en deze "code" moet je ergens anders invoeren..... maar er staat nergens aangegeven waar........

Iemand misschien ookal foto's opgezocht en ze wel kunnen vinden ??? laat het me ff weten dan!!!

BVD
pi_17376285
De zoekfunctie is nog niet open geloof ik,

Er is een topic over in c&h en volgens mij staan daar foto's in,
Als je geintresseerd bent in de oorlog, op het forum van wo2.nl zitten veel mensen met kennis van market garden etc
pi_17376414
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 16:27 schreef _The_General_ het volgende:
De zoekfunctie is nog niet open geloof ik,

Er is een topic over in c&h en volgens mij staan daar foto's in,
Als je geintresseerd bent in de oorlog, op het forum van wo2.nl zitten veel mensen met kennis van market garden etc
Jah ik ben er wel in geintresseerd..... mijn scriptie voor geschiedenins ging ook over operatie "Pegasus"... een operatie die plaats vond in Renkum in 1944...... hierbij werden de para's die gedropt waren op de hei bij Wolfheze voor operatie "Market Garden" over de rijn geholpen door easy compangie (zie deel 4 van "Band of Brothers")

En daarom vind ik het zo kut dat je niets kan opzoeken....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')