Dit is een goede tip, zo doen veel mensen datquote:Op donderdag 26 februari 2004 13:59 schreef neggix het volgende:
gewoon net doen alsof je een normale rijles heb. Deed ik ook, en succes was er
Veel succes ermee
Hmmz ik had ook gehoord dat bananen zouden helpen, dus ik 3 bananen voor het afrijden opgegeten. Maar ik stond nog steeds stijf van de zenuwen en was ook gezakt. Bij mij hielp het dus niks.quote:Op donderdag 26 februari 2004 15:22 schreef Fool het volgende:
Drink Bier!
Of eet bananen, daar zit ook een of andere stof in waar je relaxter van wordt! of het helpt..? misschien als je er genoeg eet
Werkt inderdaad wel, deed ik ook... Dit in combinatie met overdreven veel spiegelen en succes gegarandeert...quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:59 schreef neggix het volgende:
gewoon net doen alsof je een normale rijles heb. Deed ik ook, en succes was er
Veel succes ermee
Zodat je je ziek kan melden of zo?quote:Op donderdag 26 februari 2004 20:17 schreef erikkll het volgende:
stuk of 20 bananen eten.
Bij Distreels?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:37 schreef Riann het volgende:
ik ben vandaag geslaagd met theorie-examen met 1 fout
CBRquote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bij Distreels?
Wie was de examinator dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:17 schreef Riann het volgende:
[..]
CBR
Je mag btw voortaan 6 fouten hebben.
THEORIE EXAMENquote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wie was de examinator dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |