Yep... erg mooi!quote:Op zondag 29 februari 2004 01:15 schreef Xanne het volgende:
Staat dit nummer er ook op? Het heet "Reflection". Vind ik erg mooi. Dit is de url naar de realmedia clip ervan:
http://www.pbs.org/cgi-re(...)o.html&setprefs=true
Candy heeft in feb en mrt al stevig meegeblazen inderdaadquote:Op maandag 1 maart 2004 18:03 schreef cazzie het volgende:
in 2002 heb ik de ONA tour helaas moeten missen dus laat hem maar komen
wat wel zeker is, Candy Dulfer zal meedoen bij deze musicology tour.
Inmiddels ben ik in het bezit van de clip en ik kan niets anders zeggen dan :quote:Nooit ging ik naar De Kuip, Ahoy of lag ik voor de VVV om kaarten te bemachtigen voor een concert van Prince. Ik bezit geen enkele CD van de beste man. Nummers die lekker leken te klinken ketsten steevast af op de zelfingenomenheid en de uitstraling van Prince die mij tegen de borst stuitten.
Maar JEZIS !
Wat klinkt dat nieuwe nummer lekker. Ik loop er meteen mee in m'n hoofd.
Musicology....... De FUNK druipt er werkelijk aan alle kanten vanaf.
Ik kijk opeens uit naar het uitbrengen van de CD.
Ik wil niet ik wil niet ik wil niet !
Prince, you funky bastard
Ik las ergens iets dat de concertbezoekers hem gratis zouden krijgen volgens mij.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:32 schreef warpozio het volgende:
heb de clip net binnengehaald: super!!!!
volgens laatste geruchten zou Sony Music zijn plaat verdelen?
Klopt. Doet de laatste tijd wel vaker meequote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:41 schreef ondeugend het volgende:
[..]
De clip is ook erg leuk ..... en volgens mij tref ik daar Mr Maceo Parker op sax aanIk twijfel nog.....
Dat is niet helemaal juist volgens mij ...al staat dat inderdaad op zijn site.... die dan ook vrijwel nooit een update ondergaat.quote:Op zondag 28 maart 2004 10:09 schreef HuubTuub het volgende:
Maceo zou ook mee op tour gaan (net als bij One Nite Alone) maar wegens gezondheidsklachten is dat nog onduidelijk. De tour van Maceo zelf is compleet gecancelled.
Zal wel niet inderdaad. Zijn eigen tour is inderdaad gecancelled. Nieuwe data voor NL zijn eind Juni (maceo parker dan he, niet prince). Misschien dat hij af en toe eens meespeelt. Candy zal er wel weer bij zijn denk ik zo. Misschien Eric Leeds ook wel weer (ipv maceo)quote:Op zondag 28 maart 2004 10:09 schreef HuubTuub het volgende:
Maceo zou ook mee op tour gaan (net als bij One Nite Alone) maar wegens gezondheidsklachten is dat nog onduidelijk. De tour van Maceo zelf is compleet gecancelled.
Blech!! .wma'squote:Op maandag 29 maart 2004 17:57 schreef cazzie het volgende:
de cd [losse downloads] musicology is te downloaden
op de http://www.npgmusicclub.com/ websight
plus nog meer, dus neem een kijkje zou ik zeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |