JK vind ik dan weer minder van jequote:Op donderdag 26 februari 2004 10:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik laat deze hype aan mij voorbijgaan als je het niet al te erg vind Houzer.
tsss... newbie.quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:40 schreef Oldbie het volgende:
wtf is badsloef
Ik ben geen badsloefer, dus dan is de aandrang om wel een badsloef-avatar te nemen... eeem.... naja, nihil.quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:41 schreef Houzer het volgende:
JK vind ik dan weer minder van je
Badsloef is overal om je heen, nog erger dan de matrix.quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:40 schreef Oldbie het volgende:
wtf is badsloef
Wat je niet bent kan je nog wordenquote:Op donderdag 26 februari 2004 10:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik ben geen badsloefer, dus dan is de aandrang om wel een badsloef-avatar te nemen... eeem.... naja, nihil.
Ja abstract gezien heeft het wel wat jaquote:Op donderdag 26 februari 2004 10:45 schreef idontlikepizza het volgende:
Omdat ik mijn usericon heel tof vind!
bwaah... valt wel mee hoor.quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:45 schreef idontlikepizza het volgende:
Omdat ik mijn usericon heel tof vind!
tsss... onwetende.quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:43 schreef SuperUli het volgende:
Opgesodetieft met die newbie-troep.
Maar idd een badsloef tekstje erdoor maakt het geheel nog wat mooierquote:Op donderdag 26 februari 2004 10:46 schreef realist_ik het volgende:
[..]
bwaah... valt wel mee hoor.
Ik denk dat het daarvoor te laat is. Zou je kunnen uitleggen wat jullie standpunten zijn? Wat maakt een badsloefer een badsloefer, hoe willen jullie een positieve bijdrage leveren aan Fok!, dat soort dingen.quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:44 schreef Houzer het volgende:
Wat je niet bent kan je nog worden
Dankjequote:Op donderdag 26 februari 2004 10:46 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ja abstract gezien heeft het wel wat ja
zie Badsloef topic 1,2 en 3.quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik denk dat het daarvoor te laat is. Zou je kunnen uitleggen wat jullie standpunten zijn? Wat maakt een badsloefer een badsloefer, hoe willen jullie een positieve bijdrage leveren aan Fok!, dat soort dingen.
links pleasequote:Op donderdag 26 februari 2004 10:51 schreef realist_ik het volgende:
[..]
zie Badsloef topic 1,2 en 3.
Vat het maar eens kernachtig samen.quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:51 schreef realist_ik het volgende:
zie Badsloef topic 1,2 en 3.
die verrekte kutsearch ook...quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:00 schreef woutabest het volgende:
[..]
links please
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |