Hier ziet het er ongeveer hetzelfde uit als bij jou tijnnl. Hier is Leeuwarden, ik gok een kleine 5 cm sneeuw, maar wel mooie blauwe lucht en zonquote:Op donderdag 26 februari 2004 08:59 schreef tijnnl het volgende:
[afbeelding]
Hier in Rotterdam is et niet veel, et zonnetje komt intussen zelfs door...
Hoeveel sneeuw hebben andere fokkers voor de deur?
Hier is het nog geen 1 cmquote:Op donderdag 26 februari 2004 09:07 schreef Nijna het volgende:
[..]
Hier ziet het er ongeveer hetzelfde uit als bij jou tijnnl. Hier is Leeuwarden, ik gok een kleine 5 cm sneeuw, maar wel mooie blauwe lucht en zon.
Sprak net een vriendin uit Utrecht die zei dat er daar iets van 20 cm lag en dat ze niet naar haar werk kon omdat de treinen niet rijden ofzo...
Dat ziet er beter uitquote:Op donderdag 26 februari 2004 09:10 schreef Meimeltje het volgende:
[afbeelding]
heee wat leukquote:Op donderdag 26 februari 2004 09:10 schreef Meimeltje het volgende:
[afbeelding]
Zo is het ook ongeveer in Almere..quote:Op donderdag 26 februari 2004 09:10 schreef Meimeltje het volgende:
[afbeelding]
Hier ook wel zoietsquote:Op donderdag 26 februari 2004 09:15 schreef TiNRiB het volgende:
[..]
heee wat leuk
ijsselstein , dat herken ik!
ruim 15/20 cm ligt hier![]()
![]()
Vriendin had er in R'dam ook al weinig last vanquote:Op donderdag 26 februari 2004 09:22 schreef tijnnl het volgende:
Is rotterdam nou de enige plek met zow weinig sneeuw?
is natuurlijk wel een goeie leerschoolquote:Op donderdag 26 februari 2004 09:22 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Hier ook wel zoiets
Mn rij-instructeur belde dat hij de rijles maar niet liet doorgaan...veel te veel files en stapvoets rijden is zonde van de tijd en het geld!
Is dat nog nieuws?? Was bij dat weeralarm toen ook zo, overal lag wel wat, behalve hierquote:Op donderdag 26 februari 2004 09:22 schreef tijnnl het volgende:
Neuh...quote:Op donderdag 26 februari 2004 09:22 schreef tijnnl het volgende:
quote:OLDBIE
Ik kan wel een foto maken, maar dan staat er geen sneeuw op.
In Emmeloord is helemaal niets gevallen
Dat heet wishful thinkingquote:Op donderdag 26 februari 2004 10:14 schreef Caipirinhia het volgende:
[..]
lolz, je avatar zegt genoeg
Zou juist wel een goede oefening zijn, als je straks dat papiertje hebt dan zul je hoe dan ook wel eens een keertje moeten rijden met gladheidquote:Op donderdag 26 februari 2004 10:17 schreef Sonnebloem het volgende:
Hier ligt ook nie veel...
maar tis volgens mij wel glad(als ik zie hoe de straat eruit ziet)
mijn rijles ging ook nie door vanwege de gladheid
ik zou daar nou echt de neiging hebben daar doorheen te lopenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 09:26 schreef bianca en michael het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 09:29 schreef kippiej het volgende:
[..]
ik zou daar nou echt de neiging hebben daar doorheen te lopen
Dudequote:Op vrijdag 27 februari 2004 09:09 schreef Pony-Lover het volgende:
Er ligt bij mij maar een dun laagje![]()
[afbeelding]
Hebben ze bij jou alleen maar dikke wagensquote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:12 schreef realist_ik het volgende:
[afbeelding]
die zooi blijft maar vallen...
HOU OP!!
nope, stadspark Turnhoutquote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:01 schreef leviathanfd het volgende:
Goeie foto's!
Realist_ik, is dat toevallig het hertenpark in Kerkrade?
quote:
Kon het niet laten om hier wat "Blauw" uit te filteren...quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:14 schreef miss_bleu het volgende:
Mijdrecht.
ongeveer 5 cm sneeuw ofzo,. Tis nu 10 uur en de wegen liggen nog vol.
Er rijdens zelfs geen bussen
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zat net te denken "hee, dat lijkt wel ijsselstein". Een vriendin van mij woonde tot voor kort ook in z'n flat, vandaar dat het me zo bekend voorkwam.quote:Op donderdag 26 februari 2004 09:15 schreef TiNRiB het volgende:
[..]
heee wat leuk
ijsselstein , dat herken ik!
ruim 15/20 cm ligt hier![]()
![]()
Mooie stad he?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:05 schreef Minnie_ het volgende:
[..]
Ik zat net te denken "hee, dat lijkt wel ijsselstein". Een vriendin van mij woonde tot voor kort ook in z'n flat, vandaar dat het me zo bekend voorkwam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |