abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 februari 2004 @ 00:57:40 #1
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_17366410

Paar vriendinne gehad.. stuk of 6 ofzo... met 4 ook xxx... nu is het probleem het lijkt of alle meisjes die ik tegen ben gekomen het niet normaal kunnen uitmaken of niet normaal kunnen zeggen wat ze denken of voelen

Nu had ik een scharreltje van internet, wel leuk meisje maar ze woonde beetje ver weg.. ben 2 keer daar geweest zij 1 keer hier en ook xx gehad.. was heel leuk na tijdje droogestaan te hebben.

Maar ze bleef maar zeuren dat ik me moest geven en dat ze zo gek op me was.
Vorige week een keer beetje onaardig gedaan tegen dr op msn (had gewoon me dag nie en ze was aan ut zeuren doordrammen over domme dingen) kortom.. dat vondt ze niet leuk en toen ik bij dr was vroeg ze of ik weg wou gaan, eerder dan geplant.

Ik heb zoetis van... als je alleen sexs wil is ut ook goed. dan gaan we geen relatie of we zien elkaar nooit weer..

ze wou dus zaterdag dat ik eerder weg ging... ik stond op het punt om het uit te maken, en dit zij ik ook tegen dr.. toen ging ze op me liggen knuffele en zeggen van geef me alsjeblief een week bedenktjid. echt smeke erom dus ik heb dr die week gegeven maar ik zij dat ik dr nie veel meer in zag.

Doet ze vervolgens als ik weer thuis ben, heel bot, laat niks meer van zich horen....
HEt was een leuke ervaring maar waarom moest deze weer zo VERNEUKERIG aflopen.... zo kut.. .zo dom.. zo LOMP...

Ze wou een week , kom ze net online zegt ze dat ze met een gozer heb geslapen (carnaval daar) dus tis gewoon lomp.. ik had wel verwacht dat ut niks meer zou worden en ik heb meteen me gevoel voor dr afgesloten toen ze zaterdag zo vaag deed (ik voelde toch nie gek veel voor dr, maar ergens ook weer wel. lastig uit te leggen... door slechte ervaringen kan ik mezlef gewoon niet meer geven .. dat duurt lang bij mij.. ik probeer het elke keer, en elke keer als ik me dan echt wil geven dan maken ze het uit zegmaar)

maarja... wat moet ik hie rnu mee aan?? ik ben btw 21 zij 18
mischien is het dat ik altijd val op jonge meisjes.. dat die gewoon NIET normaal ermee om kunnen gaan..

Die week was onzin dat zij ik haar ook...
naja wat moet ik hier nu mee... ik vertrouw nu echt geen meid meer en ik ga ze zien als objecten..
ik krijg het gevoel bij mezelf dat ik meisjes alleen nog wil gebruiken voor sexs en verder niet meer zo geloof in liefde
iets
pi_17366449
ik vind je een ongelofelijke sukkel, maar ja, dat ben ik
als ik je post zo lees, denk ik dat jij het probleem bent en niet de meiden
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 26 februari 2004 @ 01:01:46 #3
15600 BB-King
Long live the King!
pi_17366458
Het zijn allemaal... precies!!
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  donderdag 26 februari 2004 @ 01:06:52 #4
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_17366512
het gaat er dus om .. .dat als ze alleen sexs wou ik dat ook goed vondt dat heb ik dr duidelijk gezegt.... waarom kan zon meid dan dat nie gewoon zeggen????

Altijd dat duale bij meisjes en dat onzekere gedoe van ik weetniet wat ik wil..
Waarom zegt zon meid nie gewoon die zaterdag, ik zie het niet meer zitten ik wil ermee stoppen. Ik had ut wel door en het is niet het probleem dat ze het uit wil maken.. het probleem is dat ze zo VAAG doet... daar baal ik een keer van bij al die meiden...

- vaag doen
- andere dingen zeggen dan doen
- onzeker doen. vreselijk gemengde signalen geven
- verneuken, ff met iemand anders ut bed in terwijl ze een week wou nadenke

[b]dus....[b]
Hoe stel ik mezelf op dat ze dit niet meer bij me flikken??? of tref ik gewoon de verkeerde meiden, vrienden van me die hebben namelijk al een jaar of soms 2 jaar met een meid en dat gaat prima. daar ben ik ook gewoon naar op zoek (naja voorlopig niet meer dus)
Mischien dat meiden hier wat over kunne zeggen, als er al wat over valt te zeggen.. mischien ligt het aan mij....

De indruk die zij van mij had was dat ik een beetje playerachtig was :S
ze dacht dat ik
- zo met elk meisje zou meegaan
- elk meisje kan krijgen
- makkelijk met een ander zou gaan vanwege me uiterlijk
- dat ik een player was, (vondt dat ik zon gezicht had )

in het echt ben ik :
- rustig soms gek
- wel klierug op een teasing leuke manier maar zeker geen player
- zou nooit zomaar sexs hebben zomaar als ik iemand niet ken (met haar is 1e keer, kende dr 1 dag en savonds was ut raak)

ik dacht dat ze:
- ech gek op me was
- wou dat ik mezelf helemaal gaf zodat zij dat ook kon doen

in het echt is ze waarschijnlijk:
- weer een meisje dat me alleen ff gebruikt heeft
- helemaal geen lief meisje maar gewoon een slet.. ze neukt zo maar met jongens terwijl ze zij dat ze die tijd gehad heb

hopelijk is het topic nog te volgen.. ik probeer ff voor mezlef op de rij te zetten waar het elke keer misloopt.. mischien dat iemand me daarmee kan helpen thanks

iets
  donderdag 26 februari 2004 @ 01:07:34 #5
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_17366526
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 01:01 schreef milagro het volgende:
ik vind je een ongelofelijke sukkel, maar ja, dat ben ik
als ik je post zo lees, denk ik dat jij het probleem bent en niet de meiden
En waarom... motivatie???
Ik heb zoeits van .. lekker boeiend heb ff lekker sexs gehad en wel leuke tijd...
dat je nie denkt dat ik er meeij zit het boeit me geen fuck
iets
pi_17366544
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 01:07 schreef Ickeane het volgende:

[..]

En waarom... motivatie???
Ik heb zoeits van .. lekker boeiend heb ff lekker sexs gehad en wel leuke tijd...
dat je nie denkt dat ik er meeij zit het boeit me geen fuck
wat loop je dan te zeiken, joh, dat meiden het niet normaal kunnen uitmaken, als het je allemaal geen fuck boeit

ergo : je bent een sukkel
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 26 februari 2004 @ 01:10:26 #7
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_17366555
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 01:09 schreef milagro het volgende:

[..]

wat loop je dan te zeiken, joh, dat meiden het niet normaal kunnen uitmaken, als het je allemaal geen fuck boeit

ergo : je bent een sukkel
het boeit me wel dat ut steeds zo gaat...
en jij bent een vrouw dat had ik al gezien dus jij ben een van HUN Puh!
nie ff gozers die wille reageren?
Ik ben vast nie de enige met dit probleem
iets
pi_17366626
Wel ik heb een gedeelte wat ik wel eens meemaak.

Veel mensen denken ook dat ik een player ben, en vinden dat ik er goed uitzie. Maar toch heb (had) ik best moeite om contact te leggen met meisjes, en werd daardoor ook regelmatig gekwetst.

Dit komt door zelfvertrouwen, of eigenlijk het ontbreken ervan. Probeer zelfvertrouwen te kweken, en wees wat selectiever met je keuze voor vrouwen, je hoeft ook niet meteen de eerste nacht sex te hebben (je mag het woord wel voluit schrijven hoor).

En weetje, misschien heeft Milagro wel gelijk, aan jou om te bewijzen dat het niet zo is.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  donderdag 26 februari 2004 @ 09:26:27 #9
39973 tommie_b
Ben ik DAT ???!!!!!
pi_17368471
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 00:57 schreef Ickeane het volgende:

nu is het probleem het lijkt of alle meisjes die ik tegen ben gekomen het niet normaal kunnen uitmaken of niet normaal kunnen zeggen wat ze denken of voelen
Idd, alsof ik mn eigen woorden hoor...
Uitmaken over de telefoon: "Ik ben niet meer verliefd" of "Mijn gevoelens waren toch niet zo als ik dacht" <--

Ik: "wat is er?"
zij: "er is nix"
ik: "waarom doe je dan zo lauwtjes"
zij: "dat doe ik echt niet.."
ik: "oke, als jij het zegt" (kweet dat het toch geen zin heeft door te zeiken)

Heel irritant om te zeggen dat er nix is.. en vervolgens in 1 keer alle shit over je heen te gooien...
Alsof een briefje op mn rug zit: voor een euro mag je mn ziel plat trappen...

Eerlijk bekennen, dat ik zelf ook wel eens over de telefoon het uit heb gemaakt... (pot en de ketel.. blablabla, ik weet het) maar goed, dan zag ze het ook aankomen..
Momenteel doe ik het rustig aan met mn vriendin (ze moet dingen op een rijtje zetten enz. ) Dus ik hoop dat het nog goed gaat komen, maar ik begin er steeds meer een hard hoofd in te krijgen.. Ik laat het van haar afhangen..
Moderator: "Je beledigt, kleineert en terroriseert alle mede-Fokkers. Labiele vrouwen probeer je in je bed te lullen, huwelijke maak je kapot en studenten drijf je tot zelfmoord!"
Tommie_b: "Nou ja, misschien neem ik wel wat veel hooi op mijn vork."
pi_17368794
Neem gewoon eens wat tijd voor jezelf. Echt, hoe moeilijk dat ook is, t helpt wel. En dan zul je zien dat er echt, echt meiden zijn die het het beste met je voor hebben en je nooit opzettelijk willen kwetsen (ik denk dat niemand dat expres doet maar sommigen gewoon niet tactisch zijn en niet weten wat ze met zichzelf aanmoeten)
pi_17368995
Ik vat nogal goed je punt.
Maar je stelling dat je nu meisjes nog alleen maar ziet als object enzo blabla, dat veranderd wel als je ECHT een leuk meisje tegen komt. En voor de rest heb je gewoon DIKKE pech, met de gene die uitkiest waar je sex mee hebt , lullig voo je.

Had ook zoiets met me ex, de laatste avond dat we elkaar zagen alles prima, lekker op de bank liggen knuffelen, en dan zegt ze daarna dat ze het eigenlijk al uit wou maken :S , toen d8 ik ook, damn.. ben jij nou een beetje een slet..

maar boeie, komt wel goed
  donderdag 26 februari 2004 @ 10:11:31 #12
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_17369060
whehe... lopen piepen dat je zo slecht behandeld wordt terwijl je zelf ook niet altijd even aardig bent.. en dan nog verbaasd zijn ook? You reap what you sow.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  donderdag 26 februari 2004 @ 10:23:42 #13
21210 Paladin82
In Black and White
pi_17369257
Ach jah het blijven vrouwen, ben mijn vertrouwen al lang geleden in ze kwijtgeraakt. En mijn ex is weer het levende bewijs dat je niet van meiden op aan kan, denk je dat alles goed gaat, hebt je een wazige ruzie die je nog dezelfde avond denkt uitgesproken te hebben, wordt je 3 dagen later opgebeld jah ik wil het uitmaken we verschillen teveel.... :S

naja ach ik blijf maar gewoon hopen dat het ooit beter zal worden
yesterday is History , Today is a Gift , Tomorrow a mystery
pi_17369337
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 01:10 schreef Ickeane het volgende:

[..]

ok.. ik ben een "gozer":

en ik sluit me volledig aan bij milagro
sukkel
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_17370035
Je wilde het al uitmaken. Je zag haar al niet meer zitten. Je zegt tig keer dat het je toch niet boeit.

En toch zit je te miepen hier. Snap je het zelf nog wel? .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_17370127
Dan word je toch lekker Monik of homo,.
Niet zo zeuren. Gewoon een vrouw nemen en als het uit is jammer dan. Niet zo door huilen.
pi_17370575
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 01:06 schreef Ickeane het volgende:
het gaat er dus om .. .dat als ze alleen sexs wou ik dat ook goed vondt dat heb ik dr duidelijk gezegt.... waarom kan zon meid dan dat nie gewoon zeggen????

Altijd dat duale bij meisjes en dat onzekere gedoe van ik weetniet wat ik wil..
Waarom zegt zon meid nie gewoon die zaterdag, ik zie het niet meer zitten ik wil ermee stoppen. Ik had ut wel door en het is niet het probleem dat ze het uit wil maken.. het probleem is dat ze zo VAAG doet... daar baal ik een keer van bij al die meiden...

- vaag doen
- andere dingen zeggen dan doen
- onzeker doen. vreselijk gemengde signalen geven
- verneuken, ff met iemand anders ut bed in terwijl ze een week wou nadenke

dus....
Hoe stel ik mezelf op dat ze dit niet meer bij me flikken??? of tref ik gewoon de verkeerde meiden, vrienden van me die hebben namelijk al een jaar of soms 2 jaar met een meid en dat gaat prima. daar ben ik ook gewoon naar op zoek (naja voorlopig niet meer dus)
Mischien dat meiden hier wat over kunne zeggen, als er al wat over valt te zeggen.. mischien ligt het aan mij....

De indruk die zij van mij had was dat ik een beetje playerachtig was :S
ze dacht dat ik
- zo met elk meisje zou meegaan
- elk meisje kan krijgen
- makkelijk met een ander zou gaan vanwege me uiterlijk
- dat ik een player was, (vondt dat ik zon gezicht had )

in het echt ben ik :
- rustig soms gek
- wel klierug op een teasing leuke manier maar zeker geen player
- zou nooit zomaar sexs hebben zomaar als ik iemand niet ken (met haar is 1e keer, kende dr 1 dag en savonds was ut raak)

ik dacht dat ze:
- ech gek op me was
- wou dat ik mezelf helemaal gaf zodat zij dat ook kon doen

in het echt is ze waarschijnlijk:
- weer een meisje dat me alleen ff gebruikt heeft
- helemaal geen lief meisje maar gewoon een slet.. ze neukt zo maar met jongens terwijl ze zij dat ze die tijd gehad heb

hopelijk is het topic nog te volgen.. ik probeer ff voor mezlef op de rij te zetten waar het elke keer misloopt.. mischien dat iemand me daarmee kan helpen thanks
Tja je denkt dat het zo'n meisje is. Dat had je toch wel een beetje kunnen weten dan. Dan weet je voor jezelf: van dat soort meisjes kan ik blijkbaar niet al te veel verwachten. Er zijn echter genoeg meisjes die dit allemaal niet doen (al zijn het er misschien niet veel imho), maar ik zou zeggen: ga daar eens naar op zoek om je vertrouwen in meisjes te hervinden.
Hoe ons leven echt kan zijn:
www.biopsychiatry.com
  donderdag 26 februari 2004 @ 11:49:43 #18
85497 Silvermoon
* Know Thyself... *
pi_17370796
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 01:10 schreef Ickeane het volgende:

[..]

Ja joh je vraag net in je post of er misschien ook vrouwen willen reageren, nu reageert r n vrouw n nu ga je dr afzeiken :S volgens mij ligt het aan jou jongetje... t lijkt je niet echt te boeien,... "oh kheb n keer seks ghad, nou dan is het ook goed." zo kom je over...
"There is always some madness in love. But there is always some reason in madness..."
pi_17370808
jij hebt gewoon veel tijd nodig om verliefd te worden, meisjes niet en als je zien dat je het faked dan maken ze het uit. verder doen ze ook heel vaag, geven verkeerde signalen, zeggen rare dingen, dat beseffen ze niet hoor...
-I can't go out and buy a simple pack of smokes without running into nine guys you F*CKED!
-We're consumers. We are by-products of a lifestyle obsession.
-Cure me... of my ridiculous obsession for Love.
pi_17371661
jah het probleem is denk ik niet dat we ze niet begrijpen maar dat we niet bij onszelf kunnen nagaan hoe dat voor haar vanzelfsprekend is om zich op zo'n aparte manier te gedragen... btje vaagjes omschreven maybe..
De wereld is tegen mij, niet andersom...
pi_17371799
Joh, het zijn vrouwen. Dat zijn gevoelsmensen die keuzes maken op gevoel en dat daardoor moeilijk onder woorden kunnen brengen. Wij mannen zijn daar veel nuchter in. Daar zul je mee moeten leven.
  donderdag 26 februari 2004 @ 13:52:24 #22
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_17373361
Ik denk dat je boosheid voortkomt uit het feit dat je jaloers bent dat zij wel geneukt heeft met carnaval en jij nog steeds als een imbeciel de hand aan jezelf slaat.

Zoek een hobby
pi_17374046
Volgens mij heb je het gevoel dat je de controlle verloren hebt bij haar. Ze onderneemt zelf actie, slaapt met een jongen op carnaval, en daar kan jij niet tegen.Je hoopte dat jij zo iets zou doen, zodat ze je niet meer wilde zien, maar nu is het anders om..
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  donderdag 26 februari 2004 @ 14:32:24 #24
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_17374155
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 14:26 schreef zwaaibaai het volgende:
Volgens mij heb je het gevoel dat je de controlle verloren hebt bij haar. Ze onderneemt zelf actie, slaapt met een jongen op carnaval, en daar kan jij niet tegen.Je hoopte dat jij zo iets zou doen, zodat ze je niet meer wilde zien, maar nu is het anders om..
Dat zeg ik
  donderdag 26 februari 2004 @ 15:42:12 #25
81202 blublub
snob and a half
pi_17375335
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 14:26 schreef zwaaibaai het volgende:

triest hoor. jij zegt dat je vrouwen niet meer kan vertrouwen maar je bent zelf zo onbetrouwbaar als de pest dat je t eerst wilt uitmaken en dan een potje gaat zitten janken als zij met een andere jongen iets gaat doen, en dan is ze ineens een slet. jij neukte haar toch ook al de eerste dag, dan ben jij toch ook een slet?
Op zondag 26 september 2004 14:45 schreef DennisMoore het volgende:
Het zij je vergeven, omdat je een maisje bent. 8-).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')