En waarom... motivatie???quote:Op donderdag 26 februari 2004 01:01 schreef milagro het volgende:
ik vind je een ongelofelijke sukkel, maar ja, dat ben ik
als ik je post zo lees, denk ik dat jij het probleem bent en niet de meiden
wat loop je dan te zeiken, joh, dat meiden het niet normaal kunnen uitmaken, als het je allemaal geen fuck boeitquote:Op donderdag 26 februari 2004 01:07 schreef Ickeane het volgende:
[..]
En waarom... motivatie???
Ik heb zoeits van .. lekker boeiend heb ff lekker sexs gehad en wel leuke tijd...
dat je nie denkt dat ik er meeij zit het boeit me geen fuck
het boeit me wel dat ut steeds zo gaat...quote:Op donderdag 26 februari 2004 01:09 schreef milagro het volgende:
[..]
wat loop je dan te zeiken, joh, dat meiden het niet normaal kunnen uitmaken, als het je allemaal geen fuck boeit![]()
ergo : je bent een sukkel
Idd, alsof ik mn eigen woorden hoor...quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:57 schreef Ickeane het volgende:
nu is het probleem het lijkt of alle meisjes die ik tegen ben gekomen het niet normaal kunnen uitmaken of niet normaal kunnen zeggen wat ze denken of voelen
ok.. ik ben een "gozer":quote:Op donderdag 26 februari 2004 01:10 schreef Ickeane het volgende:
[..]
het boeit me wel dat ut steeds zo gaat...
en jij bent een vrouw dat had ik al gezien dus jij ben een van HUN Puh!
nie ff gozers die wille reageren?
Ik ben vast nie de enige met dit probleem
Tja je denkt dat het zo'n meisje is. Dat had je toch wel een beetje kunnen weten dan. Dan weet je voor jezelf: van dat soort meisjes kan ik blijkbaar niet al te veel verwachten. Er zijn echter genoeg meisjes die dit allemaal niet doen (al zijn het er misschien niet veel imho), maar ik zou zeggen: ga daar eens naar op zoek om je vertrouwen in meisjes te hervinden.quote:Op donderdag 26 februari 2004 01:06 schreef Ickeane het volgende:
het gaat er dus om .. .dat als ze alleen sexs wou ik dat ook goed vondt dat heb ik dr duidelijk gezegt.... waarom kan zon meid dan dat nie gewoon zeggen????
Altijd dat duale bij meisjes en dat onzekere gedoe van ik weetniet wat ik wil..
Waarom zegt zon meid nie gewoon die zaterdag, ik zie het niet meer zitten ik wil ermee stoppen. Ik had ut wel door en het is niet het probleem dat ze het uit wil maken.. het probleem is dat ze zo VAAG doet... daar baal ik een keer van bij al die meiden...
- vaag doen
- andere dingen zeggen dan doen
- onzeker doen. vreselijk gemengde signalen geven
- verneuken, ff met iemand anders ut bed in terwijl ze een week wou nadenke
dus....
Hoe stel ik mezelf op dat ze dit niet meer bij me flikken??? of tref ik gewoon de verkeerde meiden, vrienden van me die hebben namelijk al een jaar of soms 2 jaar met een meid en dat gaat prima. daar ben ik ook gewoon naar op zoek (naja voorlopig niet meer dus)
Mischien dat meiden hier wat over kunne zeggen, als er al wat over valt te zeggen.. mischien ligt het aan mij....
De indruk die zij van mij had was dat ik een beetje playerachtig was :S
ze dacht dat ik
- zo met elk meisje zou meegaan
- elk meisje kan krijgen
- makkelijk met een ander zou gaan vanwege me uiterlijk
- dat ik een player was, (vondt dat ik zon gezicht had )
in het echt ben ik :
- rustig soms gek
- wel klierug op een teasing leuke manier maar zeker geen player
- zou nooit zomaar sexs hebben zomaar als ik iemand niet ken (met haar is 1e keer, kende dr 1 dag en savonds was ut raak)
ik dacht dat ze:
- ech gek op me was
- wou dat ik mezelf helemaal gaf zodat zij dat ook kon doen
in het echt is ze waarschijnlijk:
- weer een meisje dat me alleen ff gebruikt heeft
- helemaal geen lief meisje maar gewoon een slet.. ze neukt zo maar met jongens terwijl ze zij dat ze die tijd gehad heb
hopelijk is het topic nog te volgen.. ik probeer ff voor mezlef op de rij te zetten waar het elke keer misloopt.. mischien dat iemand me daarmee kan helpenthanks
Ja joh je vraag net in je post of er misschien ook vrouwen willen reageren, nu reageert r n vrouw n nu ga je dr afzeiken :S volgens mij ligt het aan jou jongetje... t lijkt je niet echt te boeien,... "oh kheb n keer seks ghad, nou dan is het ook goed." zo kom je over...quote:Op donderdag 26 februari 2004 01:10 schreef Ickeane het volgende:
[..]
het boeit me wel dat ut steeds zo gaat...
en jij bent een vrouw dat had ik al gezien dus jij ben een van HUN Puh!
nie ff gozers die wille reageren?
Ik ben vast nie de enige met dit probleem
Dat zeg ikquote:Op donderdag 26 februari 2004 14:26 schreef zwaaibaai het volgende:
Volgens mij heb je het gevoel dat je de controlle verloren hebt bij haar. Ze onderneemt zelf actie, slaapt met een jongen op carnaval, en daar kan jij niet tegen.Je hoopte dat jij zo iets zou doen, zodat ze je niet meer wilde zien, maar nu is het anders om..
quote:Op donderdag 26 februari 2004 14:26 schreef zwaaibaai het volgende:
Volgens mij heb je het gevoel dat je de controlle verloren hebt bij haar. Ze onderneemt zelf actie, slaapt met een jongen op carnaval, en daar kan jij niet tegen.Je hoopte dat jij zo iets zou doen, zodat ze je niet meer wilde zien, maar nu is het anders om..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |