abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17429740
quote:
Op zondag 29 februari 2004 17:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ben ik hier vanmiddag alleen?
Waar is Wup?
hallo
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_17430010
* Wup meldt zich
pi_17430051
quote:
Op zondag 29 februari 2004 18:05 schreef Markie-Mark het volgende:

hallo
Haai
pi_17430060
ik vind het helemaal nog niet zo zeker of Claire nooit meer terugkomt?
maar da's misschien wishfull thinking....

Kyra wisselt ze anders ook maar makkelijk in als ze nu alweer achter Hugo aan wil.

En ik wil nou wel eens weten hoe Duuk in geldproblemen is gekomen, die jongen heeft toch gewoon een goede baan?

pi_17430112
quote:
Op zondag 29 februari 2004 18:31 schreef Wup het volgende:
ik vind het helemaal nog niet zo zeker of Claire nooit meer terugkomt?
maar da's misschien wishfull thinking....

Kyra wisselt ze anders ook maar makkelijk in als ze nu alweer achter Hugo aan wil.

En ik wil nou wel eens weten hoe Duuk in geldproblemen is gekomen, die jongen heeft toch gewoon een goede baan?
Ik denk dat Claire nog wel wat rotzooi komt schoppen in het Bea.

En dat van Duuk zou ik ook wel eens willen weten!!!!!!
pi_17430123
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 16:23 schreef Svensational het volgende:
Leuke woordspeling van Arthur gister
"Ik zou je met klem willen verzoeken"
Was inderdaad geweldig gevonden.
Arthur laat Niels er zowaar maar erg makkelijk mee wegkomen.
  zondag 29 februari 2004 @ 18:36:34 #207
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_17430137
Ja Duukje is of verslaafd aan crack.. of aan crackhoertjes.. Wishfull thinking too.. sorry
Claire mag blijven, zij gaat Duuk's huur (of hoer..) betalen en slaapt met hem in 1 bed binnen twee weken.. Hugo gaat Claire toch erg missen, maar botviert zn lusten op Kyra.. Floor zoent met Bram, maar beseft dat ie een saaie suflul is en gaat een stomende romance met Carlo beginnen, of een triootje met Carlo en Tara.. Waarom verzin ik dit nog..
pi_17430168
quote:
Op zondag 29 februari 2004 18:35 schreef soapie het volgende:
Ik denk dat Claire nog wel wat rotzooi komt schoppen in het Bea.
Of ze gaat eigenhandig dat lijk opgraven.
En dat mag Joost filmen voor zn horror-movie
pi_17430221
quote:
Op zondag 29 februari 2004 18:36 schreef Luuksor het volgende:
Ja Duukje is of verslaafd aan crack.. of aan crackhoertjes.. Wishfull thinking too.. sorry
[.....]Waarom verzin ik dit nog..
Ik had vorige week of zo ook al soort gelijke speculaties verzonnen. Maar het lijkt helemaal niet aan de orde te komen hoe hij in de problemen is gekomen, alleen maar dat het zo is. Nou ja misschien komt dat nog en gaan we weer te snel hier. Duuk mag best wat wilde dingetjes mee gaan maken.
pi_17430670
quote:
Op zondag 29 februari 2004 18:42 schreef Wup het volgende:

[..]

Ik had vorige week of zo ook al soort gelijke speculaties verzonnen. Maar het lijkt helemaal niet aan de orde te komen hoe hij in de problemen is gekomen, alleen maar dat het zo is. Nou ja misschien komt dat nog en gaan we weer te snel hier. Duuk mag best wat wilde dingetjes mee gaan maken.
Ik denk dat hij nog wel het één en ander meemaakt voordat hij uit de serie gaat.
pi_17430763
quote:
Op zondag 29 februari 2004 18:38 schreef Wup het volgende:

[..]

Of ze gaat eigenhandig dat lijk opgraven.
En dat mag Joost filmen voor zn horror-movie
Dat zou wel een goeie zijn ja.....

Maar ik denk dat we Claire nog wel terug kunnen verwachten hoor. Kim Pieters heeft pas recent besloten uit ONM te stappen dus zullen we ongetwijfeld nog een paar maanden van Claire kunnen genieten.

Ik denk dat ze terugkomt op een moment dat niemand het verwacht en ze zal heus wel het een en ander in petto hebben voor Arthur, Hugo en de rest
pi_17430826
Zou het feit dat Joost die horrorfilm gaat maken iets te maken hebben met de grote leegloop straks in ONM. Dat de mensen die in zijn film spelen ook echt vermoord worden dan .......dat zou wel cool zijn
pi_17430872
quote:
Op zondag 29 februari 2004 19:21 schreef Markie-Mark het volgende:
Zou het feit dat Joost die horrorfilm gaat maken iets te maken hebben met de grote leegloop straks in ONM. Dat de mensen die in zijn film spelen ook echt vermoord worden dan .......dat zou wel cool zijn
Jaaa dat zou inderdaad leuk zijn, dat die Joost-film en de ONM-werkelijkheid in elkaar gaan overlopen.
pi_17430888
quote:
Op zondag 29 februari 2004 19:17 schreef Markie-Mark het volgende:
Maar ik denk dat we Claire nog wel terug kunnen verwachten hoor. Kim Pieters heeft pas recent besloten uit ONM te stappen dus zullen we ongetwijfeld nog een paar maanden van Claire kunnen genieten.

Ik denk dat ze terugkomt op een moment dat niemand het verwacht en ze zal heus wel het een en ander in petto hebben voor Arthur, Hugo en de rest
Kijk van dit soort berichten word ik erg vrolijk en blij.
pi_17430910
Ik denk dat ze samen met Frida terugkomt en samen gaan ze proberen de waarheid boven tafel te krijgen......oke dat is wishfull thinking
pi_17430947
quote:
Op zondag 29 februari 2004 19:27 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik denk dat ze samen met Frida terugkomt en samen gaan ze proberen de waarheid boven tafel te krijgen......oke dat is wishfull thinking
Wil je Frida graag terug?
ik zie namelijk in de verste verte niet hoe zij ermee te maken kan gaan hebben?

het is Wishfull thinking zondag geloof ik..........
  zondag 29 februari 2004 @ 19:31:16 #217
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_17430952
Ja Clairetje gaat nog voor troubles zorgen, sure thing! Duukje mag wat Ruiger worden, zn naam zegt het nota bene nog! Joost & Lizzy mogen wat meer op elkaar gaan letten..
pi_17430974
Ja Frida wil ik zeker terug. Echt het meest ondergewaarde ONM personage ooit. Het sloeg echt totaal nergens op dat zij ineens de serie uitging voor ze eigenlijk een verhaallijn kreeg. De actrice Kirsten Mulder was enorm goed en leuk.
pi_17431006
quote:
Op zondag 29 februari 2004 19:32 schreef Markie-Mark het volgende:
Ja Frida wil ik zeker terug. Echt het meest ondergewaarde ONM personage ooit. Het sloeg echt totaal nergens op dat zij ineens de serie uitging voor ze eigenlijk een verhaallijn kreeg. De actrice Kirsten Mulder was enorm goed en leuk.
Ik vond haar ook leuk maar ze liep zo functieloos rond te stappen steeds. Het is inderdaad jammer dat ze geen echte rol kreeg. Dus ja van mij mag ze ook terugkomen. Maar eerst Claire natuurlijk
pi_17431023
quote:
Op zondag 29 februari 2004 19:31 schreef Luuksor het volgende:
Joost & Lizzy mogen wat meer op elkaar gaan letten..
Hoe bedoel je?
pi_17431098
Joost en Lizzy moeten maar uit elkaar, dat weten we nu wel..... Ik vind Lizzy een beetje suf de laatste tijd vroeger was ze veel pittiger zeker in het begin toen Melchior nog leefde.
pi_17431107
ow en wat meer humor weer graag.
Zoiets als dat hyochondertje van een paar weken terug vond ik echt enorm grappig.
pi_17431133
quote:
Op zondag 29 februari 2004 19:38 schreef Markie-Mark het volgende:
Joost en Lizzy moeten maar uit elkaar, dat weten we nu wel..... Ik vind Lizzy een beetje suf de laatste tijd vroeger was ze veel pittiger zeker in het begin toen Melchior nog leefde.
Deze week is de eerste keer geweest dat Lizzy sinds de hercast zelf een beetje een verhaaltje kreeg. Ze is tot nu toe echt alleen maar decorvulling geweest.
pi_17431375
ja helemaal mee eens.. ze deed eerst een beetje overal aan mee .. nu mag ze van mij best een paar cliffjes krijge ofzo..:Y kvind dat deze lizzy (nikki plessen ofzo..) het best goed doet.. ze lijkt wel stukke jonger dan de vorige..
pi_17431381
quote:
Op zondag 29 februari 2004 19:41 schreef Wup het volgende:

Deze week is de eerste keer geweest dat Lizzy sinds de hercast zelf een beetje een verhaaltje kreeg. Ze is tot nu toe echt alleen maar decorvulling geweest.
Lizzy heeft inderdaad totaal geen functie meer.(maar dat zijn er wel meer!!!) Misschien gaat dat nu weer komen nu ze gestopt is met haar studie.
Ze krijgt geloof ik volgende week bonje met Tara, dus wie weet.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')