Ay! Alcohol bij al haar pillen. Dat geeft vast een chemische reactie in haar brein.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:46 schreef Wup het volgende:
wat staat dat er leuk. Lieve gaat de hort op.
Volgens mij sopt hij zijn speer nogeens in het smeer van Claire.quote:Niels is ook maar een wispelturig typje. Nu alweer liefdesproblemen?
Ik heb gelijk twee taalfouten van je verbeterd ...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:53 schreef Wup het volgende:
In de Veronicagids staat nooit half zoveel als in jouw verhaaltjes
wat kun jij toch grof zijn af en toe.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
Volgens mij sopt hij zijn speer nogeens in het smeer van Claire.
en daarom hebben we je dus hier ingehuurdquote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik krijg meer info dan we mogen afdrukken ....
Okay. Ik zal het netter zeggen: hij gaat haar sufneuken!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:57 schreef Wup het volgende:
wat kun jij toch grof zijn af en toe.
Wat heb jij toch met die Claire?quote:Maar van mij mag ie, als dat betekent dat Claire terugkomt......die mag overal voor terugkomen.
Bij voorkeur om Bram iets aan te doen natuurlijk.....
Owh? Heb jij mij ingehuurd? Waar is mijn poen???quote:en daarom hebben we je dus hier ingehuurd
Een soort van Erik Koning (Medisch Centrum West)quote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:30 schreef Iwan1976 het volgende:
Verder heeft OnM na het vertrek van Arthur van Walsum ('bloody shame') weer een slechterik nodig, niet van dat jonge grut, maar iemand van het kaliber als bijv. Marianne Vloetgraven (ex-Goudkust 'Sylvia Verweijden') of Marlies van Alcmaer (ex-Westenwind 'Emma Noordermeer'), als concurrent van Bettina.
nou vooruit. Klinkt een stuk beter.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
Okay. Ik zal het netter zeggen: hij gaat haar sufneuken!
dat ik dat nou nog moet uitleggen.quote:Wat heb jij toch met die Claire?
Dat betalen de heren van de Veronicagids je toch al.quote:Owh? Heb jij mij ingehuurd? Waar is mijn poen???
Ik ben ook niet kapot van haar acteerkunsten maar ze heeft zoveel fans hier, van mij mag ze blijven hoor. Ik gun Ellen trouwens een leuker leven dan met Bram.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:30 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik hoop dat Bram & Ellen zo aardig zijn om Floor van Zandt mee te nemen. Leuk om een paar weken mee te vullen, maar geen 'vaste cast materiaal'.
Jannes!quote:Van mij mogen ze Jannes terug laten komen en Gyman laten verouderen. Jannes (bijna afgestudeerd als advocaat) zou stage kunnen lopen bij Joyce en Gyman (aankomend arts) bij Renée, die een nieuwe vlam moet krijgen. Jannes en Gyman kunnen het goed met elkaar vinden, totdat ze op hetzelfde meisje verliefd worden..
Sylvia Verweijden was echt super. Net als Yvette van Kloppenburg.quote:Verder heeft OnM na het vertrek van Arthur van Walsum ('bloody shame') weer een slechterik nodig, niet van dat jonge grut, maar iemand van het kaliber als bijv. Marianne Vloetgraven (ex-Goudkust 'Sylvia Verweijden') of Marlies van Alcmaer (ex-Westenwind 'Emma Noordermeer'), als concurrent van Bettina..
Ja Claire moet terug. En alle saaie kerels eruit.quote:Er moet weer wat vuurwerk in OnM komen!
Jaaaaaah, Jannes en Daphne terug, lijkt me wel leuk!!!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:04 schreef Wup het volgende:
Jannes!
ja graag, wat een leuk joch was dat. Hij mag zn mammie ook wel meenemen trouwens. Gyman dat weet ik niet zo. Die heeft in elk geval geen enkele functie tot nu toe, van mij mag dat zo blijven.
Ja Claire moet terug. En alle saaie kerels eruit.
En wat lange verhaallijnen. Niet allemaal van die doodlopende lijntjes steeds.
En dan Niels' reactie dat er officieel volgens Tuurs rapport geen fout was gemaakt....quote:Op zaterdag 28 februari 2004 16:23 schreef Svensational het volgende:
Leuke woordspeling van Arthur gister
"Ik zou je met klem willen verzoeken"
Helemaal eens met dit stuk, je hebt er echt kijk op!!!!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:30 schreef Iwan1976 het volgende:
Verder heeft OnM na het vertrek van Arthur van Walsum ('bloody shame') weer een slechterik nodig, niet van dat jonge grut, maar iemand van het kaliber als bijv. Marianne Vloetgraven (ex-Goudkust 'Sylvia Verweijden') of Marlies van Alcmaer (ex-Westenwind 'Emma Noordermeer'), als concurrent van Bettina.
Er moet weer wat vuurwerk in OnM komen!
Waarom vinden wij (nette mensen) de bad guys 't meest geweldig in een serie?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 17:55 schreef Markie-Mark het volgende:
Helemaal eens met dit stuk, je hebt er echt kijk op!!!!
Of ben jij heel stiekem een bad guy, stouterdje?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 18:42 schreef Luuksor het volgende:
Omdat we dat stiekum ook wel willen zijn!
Dit is de 4e leader in 10 jaar tijd toch? Ik vond deze leader vanaf het begin alquote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
Er mag volgend seizoen eens een nieuwe leader worden gemaakt....
Ik wil helemaal geen leader meer. Gewoon een bordje met "Yorin Presenteert Onderweg Naar Morgen" in beeld en dan rap met de aflevering beginnen. De aftiteling moet als bij een oude film in beeld: alle namen op één of twee borden en klaar! Ook een nieuwe leader ben ik na twee weken zat.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:43 schreef Svensational het volgende:
Dit is de 4e leader in 10 jaar tijd toch? Ik vond deze leader vanaf het begin alEn ik wil Ruth terug die het lied zingt!
Dan mag Wup je nou een paar klapjes geven!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:30 schreef Luuksor het volgende:
Ja ik ben wel bad boy eigenlijk W_I_V haha
Luuk
Ze moeten gewoon elke week een nieuwe leader maken, en dan om de maand beginnen ze opnieuw. Dus 4 leaders in één seizoenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen leader meer. Gewoon een bordje met "Yorin Presenteert Onderweg Naar Morgen" in beeld en dan rap met de aflevering beginnen. De aftiteling moet als bij een oude film in beeld: alle namen op één of twee borden en klaar! Ook een nieuwe leader ben ik na twee weken zat.
Leader 1: alle kleuren van de regenboogquote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:43 schreef Svensational het volgende:
Dit is de 4e leader in 10 jaar tijd toch? Ik vond deze leader vanaf het begin alEn ik wil Ruth terug die het lied zingt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |