abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17401348
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 21:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
Behalve Sid wil ik Aïsha terug. Aïsha heeft een hoog lekkerheidsgehalte.
en Victor. Behalve geweldig personage ook nog charmante man, net als Sid dus.
pi_17401353
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 22:01 schreef StarGazer het volgende:
Floor *rukrukruk* Echt een reden om naar deze serie te kijken
Inderdaad, ja ....
Winnaar Jort Kelder Award 2004
pi_17401372
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 22:03 schreef Wup het volgende:

en Victor. Behalve geweldig personage ook nog charmante man, net als Sid dus.
Vic Kever was inderdaad geweldig. Jammer dat hij nu nog maar het brein van een shrimp heeft ....
pi_17401400
En die dikke ton rollen we eruit!
pi_17401415
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 22:05 schreef weet_ik_veel het volgende:

Vic Kever was inderdaad geweldig. Jammer dat hij nu nog maar het brein van een shrimp heeft ....
Wie weet komt hij ineens weer gezond en wel terug.... Het is en blijft soap!!!!!!!!!
pi_17401423
Oh en Wup leuk die foto's van Joost... Mijn dank is groot.
pi_17401447
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 22:07 schreef soapie het volgende:

Wie weet komt hij ineens weer gezond en wel terug.... Het is en blijft soap!!!!!!!!!
Dat ze die ingevrorene maar eens ontdooien ... Return Of The Living Dead in ONM ...
pi_17401464
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 21:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
Bram was altijd al een saaie lul, maar Duuk en Huug hadden in het verleden leuke rollen ....
Da's alweer heel lang geleden hoor. Ik vind Duuk af en toe nog wel lollig maar Hugo is echt de saaiheid zelve.
Maar je hebt gelijk, erger dan Bram is onmogelijk.
pi_17401477
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 22:07 schreef soapie het volgende:

Zo niet dan is het een hele goede reden om Gina Rodrigeuz terug te halen uit Amerika om die wat aan die verschrompelde hersentjes van Vickie te doen!!!!!
pi_17401484
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 22:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
En die dikke ton rollen we eruit!
Die gaat ook ja. Jammer, ik begin haar juist te waarderen.
pi_17401508
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 22:11 schreef Wup het volgende:

Die gaat ook ja. Jammer, ik begin haar juist te waarderen.
Dan zal dat spreekuur ook geen lang leven beschoren zijn. Arie eruit en Floor bevallen.....
pi_17401527
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 22:10 schreef Wup het volgende:

Da's alweer heel lang geleden hoor. Ik vind Duuk af en toe nog wel lollig maar Hugo is echt de saaiheid zelve.
Maar je hebt gelijk, erger dan Bram is onmogelijk.
Ik weet nog hoe Huug in de serie kwam. Hij was te laat op zijn sollicitatiegesprek doordat hij een gebroken poot had. Hij was met de motor gevallen. Tijdens de operatie wilde hij plaatselijk worden verdoofd, zodat hij op de monitor kon meekijken en zich met de operatie kon bemoeien. Vic Kever kwaad, Claire nerveus en ze wisten toen beiden nog niet dat huug een neurochirurg is.
pi_17401534
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 22:12 schreef soapie het volgende:
Dan zal dat spreekuur ook geen lang leven beschoren zijn. Arie eruit en Floor bevallen.....
Floor kan nog van de trap vallen ofzo......
  vrijdag 27 februari 2004 @ 22:14:50 #164
86034 Cellika
Live to Love
pi_17401544
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 21:47 schreef Wup het volgende:

[..]

Is goed maar heb je nog een ander mailadres, hotmail houdt niet zo van attatchments.
Ok, probeer het eens naar cellika@chatplaza.nl . Het hotmailadres wat ik noemde is net nieuw, daar kunnen een heleboel attachments in hoor.
"Goodbye England, bonjour ma douce France... Is het hier warm, of ligt dat aan mij?"
pi_17401562
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 22:12 schreef soapie het volgende:

Floor is wijf genoeg om dat alles zelf aan te kunnen! Vooral als Bram Ellen verlaat en er met die exotisch ogende stoot vandoor gaat ....
pi_17401582
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 22:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik weet nog hoe Huug in de serie kwam.
nee, da's niks lang geleden .......
pi_17401625
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 22:16 schreef Wup het volgende:

nee, da's niks lang geleden .......
Voor jouw en mijn geheugen niet, maar de meesten hier weten al niet meer wat er gisteren is gebeurd .... zo laag is het niveau ...
pi_17401648
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 22:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Floor is wijf genoeg om dat alles zelf aan te kunnen! Vooral als Bram Ellen verlaat en er met die exotisch ogende stoot vandoor gaat ....
oei, dat hij Claire de serie uitpest is al onvergefelijk maar als hij ook nog Floor ONM uitlokt komt de rest van dit forum ook in nog tegen Bram opstand.....
pi_17401697
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 22:19 schreef Wup het volgende:

oei, dat hij Claire de serie uitpest is al onvergefelijk maar als hij ook nog Floor ONM uitlokt komt de rest van dit forum ook in nog tegen Bram opstand.....
Veel goeds doet die schoremkerel in elk geval niet ....
pi_17401767
Eén van de lekkerste ONM-wijven allertijden vind ik nog steeds Lara Evenhuis.
pi_17401975
Vooruitblikje:

Maandag 1 maart

Ellen en Bram leven totaal langs elkaar heen. Ze besluiten een goed gesprek aan te gaan over hun relatie. JP vliegt Bettina aan wanneer hij het oordeel over De Engel hoort. Liefdeskoppel Aafke en Koen hebben er moeite mee om hun prive-leven te scheiden van hun zakelijke relatie. Carlo laat Tara blijken dat ze meer is dan een gewone scharrel. Tara weet niet zo goed wat ze met deze informatie aan moet.

Dinsdag 2 maart

Duuk vraagt Aafke om hulp nu hij echt geen dak meer boven zijn hoofd heeft. Bettina en Arthur hebben een afspraak met Arjo Vroman, een oude schoolvriend van Arthur. Ze proberen een fikse korting te krijgen op de PET scan die hij verkoopt. Arjo wil dat zijn zoon co-schappen kan lopen in het Beatrix. Boven cafe De Engel wordt de sfeer er niet gezelliger op als iedereen het oneens is over de uitspraak in het geschil tussen Lizzy en Tara.

Woensdag 3 maart

Arthur betwijfelt dat Kyra uit Kroatie is teruggekomen voor de baan die Hugo haar aanbiedt. Hij heeft de baan trouwens al weggegeven aan Chris Vroman, de zoon van zijn oude vriend. Lieve bespreekt haar liefdesproblemen met Renee. Wanneer Niels dat hoort, is hij er niet erg van gecharmeerd dat zij dat soort problemen met familieleden bespreekt. Het wordt Ellen duidelijk dat Floor meer geinteresseerd is in Bram dan in Doris.

Donderdag 4 maart

Na de uitspraak over De Engel lijkt JP van de aardbodem te zijn verwenen. Lizzy en Ariel besluiten langs te gaan bij zijn huis. Bram laat Floor weten dat ze ondanks alles toch de perfecte oppas is voor Doris. Joost wordt steeds enthousiaster met zijn plannen over een horrorfilm. Om hun huwelijk nieuw leven in te blazen, vraagt Lieve of Niels meegaat naar de party die Tara organiseert.

Vrijdag 5 maart

JP en Aafke vinden elkaar terug in een gezamenlijke strijd voor het behoud van De Engel. Lieve voelt zich zo sterk dat ze in haar eentje een avond de hort op gaat. Bij thuiskomst wacht haar een onaangename verrassing. Joost en Carlo bespreken de meest waanzinnige scenario's voor de horrorfilm die ze gaan maken. Lizzy zet grote vraagtekens bij het hele project.
pi_17402134
ow wat lekker snel weet_ik_veel

ik hoop dat die horrorfilm er echt gaat komen. \Lijkt me geweldig. Met Tara als vampier.
pi_17402161
wat staat dat er leuk. Lieve gaat de hort op.
Niels is ook maar een wispelturig typje. Nu alweer liefdesproblemen?
pi_17402244
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 22:44 schreef Wup het volgende:
ow wat lekker snel weet_ik_veel
Ach ja, als journalist bij Veronica Magazine kom ik wel eens aan info.
pi_17402263
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 22:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ach ja, als journalist bij Veronica Magazine kom ik wel eens aan info.
in de Veronicagids staat nooit half zoveel als in jou verhaaltjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')