en Victor. Behalve geweldig personage ook nog charmante man, net als Sid dus.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
Behalve Sid wil ik Aïsha terug. Aïsha heeft een hoog lekkerheidsgehalte.
Inderdaad, ja ....quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:01 schreef StarGazer het volgende:
Floor *rukrukruk* Echt een reden om naar deze serie te kijken
Vic Kever was inderdaad geweldig. Jammer dat hij nu nog maar het brein van een shrimp heeft ....quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:03 schreef Wup het volgende:
en Victor. Behalve geweldig personage ook nog charmante man, net als Sid dus.
Wie weet komt hij ineens weer gezond en wel terug.... Het is en blijft soap!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vic Kever was inderdaad geweldig. Jammer dat hij nu nog maar het brein van een shrimp heeft ....
Dat ze die ingevrorene maar eens ontdooien ... Return Of The Living Dead in ONM ...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:07 schreef soapie het volgende:
Wie weet komt hij ineens weer gezond en wel terug.... Het is en blijft soap!!!!!!!!!
Da's alweer heel lang geleden hoor. Ik vind Duuk af en toe nog wel lollig maar Hugo is echt de saaiheid zelve.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
Bram was altijd al een saaie lul, maar Duuk en Huug hadden in het verleden leuke rollen ....
Zo niet dan is het een hele goede reden om Gina Rodrigeuz terug te halen uit Amerika om die wat aan die verschrompelde hersentjes van Vickie te doen!!!!!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:07 schreef soapie het volgende:
Wie weet komt hij ineens weer gezond en wel terug.... Het is en blijft soap!!!!!!!!!
Die gaat ook ja. Jammer, ik begin haar juist te waarderen.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
En die dikke ton rollen we eruit!
Dan zal dat spreekuur ook geen lang leven beschoren zijn. Arie eruit en Floor bevallen.....quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:11 schreef Wup het volgende:
Die gaat ook ja. Jammer, ik begin haar juist te waarderen.
Ik weet nog hoe Huug in de serie kwam. Hij was te laat op zijn sollicitatiegesprek doordat hij een gebroken poot had. Hij was met de motor gevallen. Tijdens de operatie wilde hij plaatselijk worden verdoofd, zodat hij op de monitor kon meekijken en zich met de operatie kon bemoeien. Vic Kever kwaad, Claire nerveus en ze wisten toen beiden nog niet dat huug een neurochirurg is.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:10 schreef Wup het volgende:
Da's alweer heel lang geleden hoor. Ik vind Duuk af en toe nog wel lollig maar Hugo is echt de saaiheid zelve.
Maar je hebt gelijk, erger dan Bram is onmogelijk.
Floor kan nog van de trap vallen ofzo......quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:12 schreef soapie het volgende:
Dan zal dat spreekuur ook geen lang leven beschoren zijn. Arie eruit en Floor bevallen.....
Ok, probeer het eens naar cellika@chatplaza.nl . Het hotmailadres wat ik noemde is net nieuw, daar kunnen een heleboel attachments in hoor.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:47 schreef Wup het volgende:
[..]
Is goed maar heb je nog een ander mailadres, hotmail houdt niet zo van attatchments.
Floor is wijf genoeg om dat alles zelf aan te kunnen! Vooral als Bram Ellen verlaat en er met die exotisch ogende stoot vandoor gaat ....quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:12 schreef soapie het volgende:
Dan zal dat spreekuur ook geen lang leven beschoren zijn. Arie eruit en Floor bevallen.....
nee, da's niks lang geleden .......quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik weet nog hoe Huug in de serie kwam.
Voor jouw en mijn geheugen niet, maar de meesten hier weten al niet meer wat er gisteren is gebeurd .... zo laag is het niveau ...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:16 schreef Wup het volgende:
nee, da's niks lang geleden .......
oei, dat hij Claire de serie uitpest is al onvergefelijk maar als hij ook nog Floor ONM uitlokt komt de rest van dit forum ook in nog tegen Bram opstand.....quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Floor is wijf genoeg om dat alles zelf aan te kunnen! Vooral als Bram Ellen verlaat en er met die exotisch ogende stoot vandoor gaat ....
Veel goeds doet die schoremkerel in elk geval niet ....quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:19 schreef Wup het volgende:
oei, dat hij Claire de serie uitpest is al onvergefelijk maar als hij ook nog Floor ONM uitlokt komt de rest van dit forum ook in nog tegen Bram opstand.....
Ach ja, als journalist bij Veronica Magazine kom ik wel eens aan info.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:44 schreef Wup het volgende:
ow wat lekker snel weet_ik_veel
in de Veronicagids staat nooit half zoveel als in jou verhaaltjesquote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ach ja, als journalist bij Veronica Magazine kom ik wel eens aan info.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |