Iwan is al zo lief geweest, of is dat niet afdoende? Dan stuur ik je van het weekend wel een verzameling toe.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:19 schreef Cellika het volgende:
Zit er geen PM hier op dit forum? Nou ja, dan maar zo.
Hoe groot maakt niet zo veel uit, als het maar JPG is. Hoeveel, nou zoveel mogelijk. Heb je ze op een site staan? Anders kun je ze mailen naar cellika_Pia@hotmail.com
En hoe, ik kwam niet meer bij hoe hij erbij liep als 'Hennie de Huisman' Als er iemand een foto van heeft..... Wup misschien??????quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die arme Joost moet werken en ook nog het huishouden doen.
Dan veel succes met het verzenden. Hotmail vreet momenteel bijna niks ....quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:24 schreef Wup het volgende:
Iwan is al zo lief geweest, of is dat niet afdoende? Dan stuur ik je van het weekend wel een verzameling toe.
Ik vind die Carlo 3x niks, geef mij Joost maar....quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:25 schreef Cellika het volgende:
Hij heeft een mooi gespierd lichaam, maar verder...
Ja ik zag het al, bedankt Iwan!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:24 schreef Wup het volgende:
[..]
Iwan is al zo lief geweest, of is dat niet afdoende? Dan stuur ik je van het weekend wel een verzameling toe.
Ik snap niet dat ze die vent voor de rol van Carlo hebben gecast. Hij ziet er uit als een flikker, maar speelt de vrouwenverslinder...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:26 schreef soapie het volgende:
Ik vind die Carlo 3x niks, geef mij Joost maar....
brrr.... ook al zo borsthaarloos.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:25 schreef Cellika het volgende:
Hij heeft een mooi gespierd lichaam, maar verder...
Bram was altijd al een saaie lul, maar Duuk en Huug hadden in het verleden leuke rollen ....quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:29 schreef Wup het volgende:
brrr.... ook al zo borsthaarloos.
Maar Carlo is tenminste niet zo saai als Bram, Duuk of Hugo.
Het is wel een sukkel, maar ik stoor me niet aan hem.
Precies, het komt niet vaak voor maar deze keer ben ik het met je eens.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze die vent voor de rol van Carlo hebben gecast. Hij ziet er uit als een flikker, maar speelt de vrouwenverslinder...
Het wordt tijd dat Knastbruder Sid Vicious vrijkomt en weer lekker stennis gaat schoppen.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:32 schreef soapie het volgende:
Precies, het komt niet vaak voor maar deze keer ben ik het met je eens.![]()
En verder is Carlo een ongelofelijke sukkel!!!!!!
Eensch! Isis is best leuk kijkwaar.. En Hugo mag alleen al blijven omdat ie zo'n prachtige set wielen heeft, wat was het voor bak man?! Ik bedoel.. Damn!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Bram was altijd al een saaie lul, maar Duuk en Huug hadden in het verleden leuke rollen ....
Ik eis meer scènes met Isis Cabolet.
Floor is lekkere kwijlwaar, inderdaad ....quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:41 schreef Luuksor het volgende:
Eensch! Isis is best leuk kijkwaar.. En Hugo mag alleen al blijven omdat ie zo'n prachtige set wielen heeft, wat was het voor bak man?! Ik bedoel.. Damn!
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:25 schreef soapie het volgende:
En hoe, ik kwam niet meer bij hoe hij erbij liep als 'Hennie de Huisman' Als er iemand een foto van heeft..... Wup misschien??????![]()
Is goed maar heb je nog een ander mailadres, hotmail houdt niet zo van attatchments.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:27 schreef Cellika het volgende:
Ja ik zag het al, bedankt Iwan!![]()
Ik was een beetje laat met die post... Maargoed, hoe meer hoe beter
Dus als je ze op zou willen sturen, thanx
![]()
![]()
Kijk da's nou nou een tof plan.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het wordt tijd dat Knastbruder Sid Vicious vrijkomt en weer lekker stennis gaat schoppen.
En dan moet hij achter Lizzy aanrennen, om de volgende van Walsum een poot uit te draaien ....quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:48 schreef Wup het volgende:
Kijk da's nou nou een tof plan.
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:41 schreef Luuksor het volgende:
Eensch! Isis is best leuk kijkwaar.. En Hugo mag alleen al blijven omdat ie zo'n prachtige set wielen heeft, wat was het voor bak man?! Ik bedoel.. Damn!
Tara natuurlijk! Beetje incest moet kunne toch?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
En dan moet hij achter Lizzy aanrennen, om de volgende van Walsum een poot uit te draaien ....
Ach ja, zo lang het maar binnen de familie blijft en Tara is toch een "platte hoer", dus zij heeft er geen prblemen mee ...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:56 schreef Wup het volgende:
Tara natuurlijk! Beetje incest moet kunne toch?
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:45 schreef Wup het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |