Ah. Grotjes kijken dus.quote:Op woensdag 25 februari 2004 22:26 schreef Virus.NL het volgende:
Spelonken en grotten denk ik
Speleologie is een vak apart. De ondergrondse wereld geeft veel prijs en is daarom prachtig om te zien. Menig speleoloog zal dit beamen. Om te voorkomen dat deze wondere wereld, die in de loop van tienduizenden jaren is ontstaan, kwijt raakt, zijn vele grotten afgesloten voor het publiek.
Alleen opgeleide speleologen hebben toegang tot deze grotten. Voor het publiek zijn enkele grotten of delen van deze grotten opengesteld en verbouwd om te zorgen dat deze pracht en praal te bezichtigen is, zoals de grotten van Han en Remouchamps in België.
ja en dan?? moet je daar op die plek blijven wachten tot iedereen weer terug is ofzo??quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:22 schreef Kapmes het volgende:
Lekkere onder de modder door soms hele krappe gaten kruipen
Ben destijds met survival door een gang niet gekropen, omdta ie in mijn ogen gewoon echt te krap terwijl iedereen er doorheen zou moeten kunnen gaan. Een scheiterd ben ik echt niet en doe vrijwel alles, maar dat sloeg ik ff over
dertig cm!!!!!!quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:30 schreef Keano het volgende:
Vorig jaar gedaan. De gids voorop en met tien man erachteraan waarbij je aan elkaar moest vertellen hoe je een opstakel moest nemen.
Op een gegeven moment moesten we op onze buik onder een hangende rots door die maar 30-50 cm boven de grond hing waar ook nog eens wat dor stroomde. Na een uur was iedereen echt supersmerig.
Toen ik eruit kwam heb ik mijn regenpak meteen weggeflikkerd en mijn schoenen heb ik niet meer kunnen gebruiken want die waren helemaal ver heen.
ja ik weet het dus niet meerquote:Op donderdag 11 maart 2004 18:02 schreef Valar het volgende:
in durbuy toevallig?
www.lpm.be (familie van me) voor als je stoer werk wiltquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:00 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Lijkt me echt rete leuk.
Ik heb ook een brief naar de vvv gestuurd want ik wil stoer werk bij hun doen!
(dan maar geen smiley)
Ik ben ook in die van Durbuy geweest, k*tdingenquote:Op donderdag 11 maart 2004 18:02 schreef Valar het volgende:
in durbuy toevallig?
Ja, daar ben ik ook geweest. Uitermate tof vond ik Speleologiequote:Op donderdag 11 maart 2004 18:02 schreef Valar het volgende:
in durbuy toevallig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |