quote:Op donderdag 26 februari 2004 16:05 schreef Markie-Mark het volgende:
terug ben![]()
Gelukkig weten wij beter...quote:Op donderdag 26 februari 2004 16:10 schreef Semisane het volgende:
* semisane heeft zijn icqnummer weer eens gevonden ....er stond daar nog in het profiel dt ik 24 ben....ooooohw wat voel ik me weer jong.
De Jantjesquote:Op donderdag 26 februari 2004 16:17 schreef NathaN het volgende:
[..]
[afbeelding]
welke film was het nou?
Da's altijd wel humor, dat soort films, jah.quote:Op donderdag 26 februari 2004 16:21 schreef Markie-Mark het volgende:
De Jantjeseen of andere jaren dertig film uit Nederland. Zo slecht dat het weer grappig was
*dat allemaal niet benquote:Op donderdag 26 februari 2004 16:38 schreef Markie-Mark het volgende:
Voor geschiedenis van de film, wel een leuk vak opzich
Damn volgens mij is echt iedereen, ziek, zwak en misselijk, of blut
Waarom zing je het dan ook?quote:Op donderdag 26 februari 2004 16:56 schreef Markie-Mark het volgende:
Zo Lekker aaaah Zo lekker
heerlijk de manier waarop je mij kust is heerlijk buitengewoon eerlijk en heerlijk
bagger liedje
omdat het de hele dag al in mn hoofd zitquote:Op donderdag 26 februari 2004 16:59 schreef NathaN het volgende:
[..]
Waarom zing je het dan ook?
Wolkenkrabber?quote:Op donderdag 26 februari 2004 17:01 schreef Markie-Mark het volgende:
omdat het de hele dag al in mn hoofd zit
Ik moet echt wat leuks gaan doen vanavond
Eeehm nou...... ik weet niet of dat wel wat voor mij isquote:Op donderdag 26 februari 2004 17:02 schreef NathaN het volgende:
[..]
Wolkenkrabber?
Goh, iets zegt me dat jij vanavond iig niet thuis zult zitten...quote:Op donderdag 26 februari 2004 17:02 schreef NathaN het volgende:
[..]
Wolkenkrabber?
Ik heb uberhaupt nog niet gezegd dat ik mee ging meetenquote:Op donderdag 26 februari 2004 17:05 schreef Great_Expectations het volgende:
*idee*
En als we nou met z'n allen gaan voor het "Hoefslag De Luxe arrangement" dan smeert Marianne onze rug in met groene smurrie, maar misschien is er ook wel een schattige Mark ipv Marianne die dat wil doen:
quote:Op donderdag 26 februari 2004 17:05 schreef Great_Expectations het volgende:
*idee*
*knip*
Wat denken jullie ervan?.
Dankjequote:Op donderdag 26 februari 2004 17:01 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
omdat het de hele dag al in mn hoofd zit
Ik moet echt wat leuks gaan doen vanavond
quote:Op donderdag 26 februari 2004 17:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dankje
Ik kan natuurlijk ook alleen met m'n GL naar de Hoefslag. Wel jammer dat ze er geen zwembad hebben.quote:Op donderdag 26 februari 2004 17:24 schreef beaverhausen het volgende:
G_E wat heb je toch altijd kewle hippe en trendy ideeen!!![]()
zoiets?
quote:Op donderdag 26 februari 2004 17:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk ook alleen met m'n GL naar de Hoefslag. Wel jammer dat ze er geen zwembad hebben..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |