je hebt het goed volgehoudenquote:Op donderdag 26 februari 2004 13:53 schreef Cazman het volgende:
[..]
mogge Bart!
Maar het hondje is natuurlijk veel schattiger.quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:52 schreef beaverhausen het volgende:
*Ookmee doe met G_E & TF*
Maar natuurlijkquote:Op donderdag 26 februari 2004 13:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Maar het hondje is natuurlijk veel schattiger..
*niet doe*quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:52 schreef beaverhausen het volgende:
Ookmee doe met G_E & TF*
Absoluut!! Geen twijfel mogelijk!quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het katje hoeft ook niet schattig te zien. Die is gewoon leuker.quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
*TF in zijn billen bijt*quote:Op donderdag 26 februari 2004 14:03 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Het katje hoeft ook niet schattig te zien. Die is gewoon leuker.
je moet natuurlijk ook niet gaan bijten, G_E, dat kan nietquote:Op donderdag 26 februari 2004 14:32 schreef Great_Expectations het volgende:.
.
Ja, maar ik beet heel zachtjes. En ik beet alleen TF maar en slechts in zijn billen. Dat vindt-ie vast niet erg.quote:Op donderdag 26 februari 2004 14:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
je moet natuurlijk ook niet gaan bijten, G_E, dat kan niet
*aai*
En wat als ik het wel erg had gevonden? Je hebt het niet even van tevoren gevraagd of zo...quote:Op donderdag 26 februari 2004 14:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, maar ik beet heel zachtjes. En ik beet alleen TF maar en slechts in zijn billen. Dat vindt-ie vast niet erg..
.
Hangt er helemaal van af waardoor, in welke context, etc, etc. Van een heleboel factoren dus.quote:Op donderdag 26 februari 2004 14:48 schreef Great_Expectations het volgende:
Oh, trouwens, tweebloem, heb je er bezwaar tegen om in je billen gebeten te worden?.
Wat vat je het weer serieus op.quote:Op donderdag 26 februari 2004 14:51 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Hangt er helemaal van af waardoor, in welke context, etc, etc. Van een heleboel factoren dus.
Zoals gewoonlijk.quote:Op donderdag 26 februari 2004 15:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat vat je het weer serieus op..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |