Mogguhquote:Op donderdag 26 februari 2004 00:46 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Goedenavond.
quote:Op donderdag 26 februari 2004 07:23 schreef Twoflower het volgende:
Ieks!
Orale seks kan leiden tot mondkanker
Relativeren is blijkbaar moeilijk in de vroege ochtendquote:De consumptie van grote hoeveelheden alcohol en rookwaren geldt echter nog steeds als veruit de grootste boosdoener wat betreft kanker in de mond.
Nee hoor. 'k Was meer benieuwd naar reacties door alleen de kop te plaatsen...quote:Op donderdag 26 februari 2004 07:29 schreef Mexoryl het volgende:
[..]
[..]
Relativeren is blijkbaar moeilijk in de vroege ochtend.
Ja, dan kan natuurlijk ook.quote:Op donderdag 26 februari 2004 07:38 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Nee hoor. 'k Was meer benieuwd naar reacties door alleen de kop te plaatsen...
Je werkt er nog maar zo kort, en nu al verslapen? Andy toch...quote:Op donderdag 26 februari 2004 07:57 schreef Andyvie het volgende:
Ik ben blij dat ik maar op 10 minuten fietsen van mijn werk woon, anders had ik vandaag een snipperdag genomen.
Euhmmm, laat ik die zin even verbouwen.....Wat jammer dat ik maar op 10 minuten van mijn werk woon, anders had ik vandaag een snipperdag genomen
Gewoon goed poetsen achteraf!quote:Op donderdag 26 februari 2004 07:23 schreef Twoflower het volgende:
Ieks!
Orale seks kan leiden tot mondkanker
Hier niet. De zon schijnt zelfs. En maar een paar plekjes wit te bekennen...quote:Op donderdag 26 februari 2004 09:13 schreef Semisane het volgende:
Goeiemorgen allen ten zame.....het heeft veels te hard gesneeuw....raar land dit...
Ik ook niet hoor. Zeker niet nu ik op nu.nl lees dat aangeraden wordt thuis te blijven...quote:Op donderdag 26 februari 2004 09:22 schreef Semisane het volgende:
Ik hou niet zo van sneeuw...zeker niet als ik ook nog lekker wil gaan hardlopen vanavond....kan beter gaan langlaufen mischien....
En nee twof, zelf nu zou ik niet zo ver in het oosten willen wonen.![]()
Hmmm... ik heb er anderhalf uur over gedaan (normaal 30 minuten). Valt op zich dan nog wel mee. Alleen belachelijk dat er nog steeds van die (*censuur*) zijn die zelfs met deze gladheid gewoon op je bumper rijden en lopen te pushen op de weg...quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:00 schreef tech het volgende:
Goedemorgen allemaal!Wiz:
Even recapituleren:
- Cammen hoeft niet eng te zijn en meeten is niet eng.
- Ik heb er drie uur over gedaan om op mijn werk te komen (normaal 40 minuten) en kom er daar achter dat ik word aangeraden thuis te blijven.
- Ik ben dan ook de eerste van de afdeling die binnen is.
- Een gevoel dat G_E altijd eloquent uitdrukt met:
Verder is het een mooie, zonnige, witte dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |