Dan zou ik nooit een leuke dag hebbenquote:Op woensdag 25 februari 2004 20:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
een dag zonder irritante klanten is een leuke dag?
volgend jaar ga ik ook weer voor de volle mep (vrijdag t/m dinsdag)quote:Op woensdag 25 februari 2004 20:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, nee.. vind het wel jammer dat ik het gemist heb..
Relpotten in Zwollywood!!!quote:Op woensdag 25 februari 2004 20:57 schreef Waxxer het volgende:
Trouwens, in Zwolle is een beetje ophef ontstaan over het volgende.
Het COC is open tot 2.45 u, de rest in de stad tot 5u. Er was een groepje lesbiennes die een andere kroeg in wilden. Ze waren met zijn 6'en. Toen heeft de portier geweigerd ze binnen te laten omdat hij een divers publiek wilde.
Een week later zijn er weer wat geweigerd, omdat het vol zou zitten terwijl dat niet zo was (bleek nadat iemand anders wel naar binnen mocht). De eerste keer stond er toevallig een journaliste bij het groepje en die heeft er een verhaal over geschreven, waardoor er dus een discussie losgebarsten is...
Daar ga ik je aan houdenquote:Op woensdag 25 februari 2004 20:58 schreef Cybart het volgende:
[..]
volgend jaar ga ik ook weer voor de volle mep (vrijdag t/m dinsdag)
en dan neem ik je een avond mee op sleeptouw in eindhoven
aan de diarree hahahaquote:Op woensdag 25 februari 2004 20:57 schreef Prego het volgende:
Bart & Jerruh
lekker rustig aan hier. overmorgen laatste werkdag (ik dank god op me blote knieen, en ik geloof niet eens in god..)
vanavond lekker niks
met jullie?
ben ik zaterdag geweest. zo zat als een bom me eigen stom gedragenquote:Op woensdag 25 februari 2004 20:58 schreef Cybart het volgende:
in eindhoven
no more pizza's for youquote:Op woensdag 25 februari 2004 20:57 schreef Prego het volgende:
Bart & Jerruh
lekker rustig aan hier. overmorgen laatste werkdag (ik dank god op me blote knieen, en ik geloof niet eens in god..)
vanavond lekker niks
met jullie?
ik weet nog niet eens waneer het isquote:Op woensdag 25 februari 2004 20:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daar ga ik je aan houden
Ik zal vast vrij vragen
haha, wat heb je gedaan dan?quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:00 schreef Prego het volgende:
[..]
ben ik zaterdag geweest. zo zat als een bom me eigen stom gedragen
:D liever jij dan ikquote:Op woensdag 25 februari 2004 21:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
aan de diarree hahaha.
maar morgen weer naar eindhoven en wat huiswerk maken.
Dat is vast op te zoekenquote:Op woensdag 25 februari 2004 21:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik weet nog niet eens waneer het is
de halve avond is blanco, ik heb de dag erop moeten vragen aan iemand die ik tegenkwam of ie wel verkleed was of niet. puur vergeten. stom gedanst op stomme muziek en me misdragen in de friettent, handtastelijk Lips (user @fok + mijn soulmate) besprongenquote:Op woensdag 25 februari 2004 21:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha, wat heb je gedaan dan?
Ik snap het probleem nooit zo. Als ik in een winkel/kroeg/restaurant kom waar het personeel zich eikelig gedraagt dan ben ik zo weer weg en ga ik wel ergens anders naar toe. Ik gun dan iemand anders wel z'n omzet & fooi.quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:02 schreef Waxxer het volgende:
Mja ik vind het zelf lichtelijk overdreven allemaal, te snel op hun teentjes getrapt, maarja, ik was er niet bij he... Maar ze hebben heel erg het gevoel dat ze om hun geaardheid geweigerd worden... Vorig jaar is hetzelfde veel homo's overkomen. Heb ook een keer meegemaakt, ga je met een groep van 10 a 15 mensen nog even een andere ("gewone") kroeg in, gaan alle mensen die er al waren naar huis. Heel bizar...
gezellig hoorquote:Op woensdag 25 februari 2004 21:54 schreef wizarddragon het volgende:
zow...ff met Tech gecammed. Vrijdag hebben we wat afgesproken..
Wat Eng.quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:54 schreef wizarddragon het volgende:
zow...ff met Tech gecammed. Vrijdag hebben we wat afgesproken..
Dat we gecammed hebben..of dat we elkaar vrijdag zien??quote:Op woensdag 25 februari 2004 22:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat Eng..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |