Ik had me niet verslapen hoor! ik had gewoon geen zinquote:Op donderdag 26 februari 2004 08:16 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Je werkt er nog maar zo kort, en nu al verslapen? Andy toch...
Jij weet ook van geen ophouden hequote:Op donderdag 26 februari 2004 19:18 schreef Waxxer het volgende:
heeeeerrrlijk heeeerrlijk, de manier waarop je hier post is eeeeeerlijk en heeeerlijk.....
doe nou niehiet!!!quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:18 schreef Waxxer het volgende:
heeeeerrrlijk heeeerrlijk, de manier waarop je hier post is eeeeeerlijk en heeeerlijk.....
Jij zegt het, ik dacht het.quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:25 schreef ajuu het volgende:
ik ben zo blij dat ik niet weet wat waxxer bedoelt.
En ik denk met jullie mee.quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:30 schreef Great_Expectations het volgende:
Jij zegt het, ik dacht het..
*Sherlock Holmes kijk*quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:29 schreef beaverhausen het volgende:
*allerlaatste Sex & The City kijkt*![]()
![]()
Welke precies? *alles weten wil*quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:37 schreef NathaN het volgende:
[..]
*Sherlock Holmes kijk*
quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:19 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Jij weet ook van geen ophouden he
quote:ik ben een lekere knufelbeer van 23 woon in zwolle ben daar ook gebooren ik heb 2 broers een schoonzusje en een nichtje van 6 verder zit ik op dansles gaa niet zo vaak uit en hou er van om te winkellen
The Devil's Foot. Met Jeremy Brett natuurlijk...quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:39 schreef Great_Expectations het volgende:
Welke precies? *alles weten wil*
Das toch niet zo erg?quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Daar reageer ik maar niet op, zometeen is het een studiegenoot![]()
één tic maar?quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is nog maar het begin![]()
Is een tic van mij, eigen tekstjes bedenken op songtexten
![]()
![]()
![]()
Ik knap eigenlijk wat af op zulke taalfoutenquote:Op donderdag 26 februari 2004 19:49 schreef Waxxer het volgende:
[afbeelding]
wie? wat? waar?!quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:ik ben een gezete jonge van 23 heb donker tot zwart haar blauwe oggen ben 181 cm lang ik kleed me altijd met de mode mee mijn beste kanten dat moet je me niet vraagen want mijn vriendinen en vrienden zegen altijd dat ik lief en luek ben
Ah, geweldig hoe hij lekker aanstellerig ziek is.quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:49 schreef NathaN het volgende:
[..]
The Devil's Foot. Met Jeremy Brett natuurlijk...
Och, ik ben ook maar gewoon een doorsnee jongen hoor, geen ochtendhumeur, stabiele buien, er zit structuur in mijn kop, helder, ik en tics is een onmogelijke combiquote:Op donderdag 26 februari 2004 19:50 schreef beaverhausen het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op donderdag 26 februari 2004 19:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/biggrin.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]
Dit is nog maar het begin![]()
Is een tic van mij, eigen tekstjes bedenken op songtexten
![]()
![]()
![]()
</div></blockquote>één tic maar?
Heeft die jongen nou met zijn lul, tong of neus getypt?quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Is dat zoo? Waarrom dan zo iemant is goed me te winkellen hoor als hij maar smaak heft!quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:51 schreef NathaN het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op donderdag 26 februari 2004 19:49 schreef Waxxer het volgende:
[<a href="http://images.fok.nl/s/biggrin.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]
</div></blockquote>Ik knap eigenlijk wat af op zulke taalfouten
Is dat erg?
quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Heeft die jongen nou met zijn lul, tong of neus getypt?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |