en met een cha-cha-drrrraaai swiiiinggg je die hal door, met een rumba-zwaai gaat die deur naar de kamer open en alsof je de engelse wals danst plof je neer in de lederen relaxstoel in de hoek!quote:Op donderdag 26 februari 2004 18:25 schreef Ang3l het volgende:Ben weer thuis
zo komt toch iedereen binnen?quote:Op donderdag 26 februari 2004 18:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
en met een cha-cha-drrrraaai swiiiinggg je die hal door, met een rumba-zwaai gaat die deur naar de kamer open en alsof je de engelse wals danst plof je neer in de lederen relaxstoel in de hoek!
Hai!
Hoe weet jij dat die in de hoek staat?quote:Op donderdag 26 februari 2004 18:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
en met een cha-cha-drrrraaai swiiiinggg je die hal door, met een rumba-zwaai gaat die deur naar de kamer open en alsof je de engelse wals danst plof je neer in de lederen relaxstoel in de hoek!
Hai!
Of is het misschien zo dat ze in een neutrale kroeg denken "wat een homo" en in een doelgroeptent mooi woord trouwens "wat een Lekker Stuk Vlees"?quote:Op donderdag 26 februari 2004 18:24 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb persoonlijk wel het idee dat je in een neutrale kroeg, pardon ik zou irl gewoon zeggen in een neutraal cafe mensen beter leert kennen dan in een doelgroeptent
Dan word ik toch liever bekeken als "Wat een lekker stuk vlees" als "Wat een homo". Vin'k iets vriendelijkerquote:Op donderdag 26 februari 2004 18:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Of is het misschien zo dat ze in een neutrale kroeg denken "wat een homo" en in een doelgroeptent mooi woord trouwens "wat een Lekker Stuk Vlees"?.
Wat Ang3l zegt.quote:Op donderdag 26 februari 2004 18:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan word ik toch liever bekeken als "Wat een lekker stuk vlees" als "Wat een homo". Vin'k iets vriendelijker
Dat zeg ikquote:Op donderdag 26 februari 2004 18:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat Ang3l zegt.![]()
graag gedaanquote:Op donderdag 26 februari 2004 18:19 schreef Waxxer het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op donderdag 26 februari 2004 17:44 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/confused.gif" width="19" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]</div></blockquote>Ik heb hem nu ook in mijn hoofd
Oke, vrolijk dan.. mag ookquote:Op donderdag 26 februari 2004 18:48 schreef Markie-Mark het volgende:
Hee vlarp
Melig......ik haat dat woord
Maar je mag melig van mij zijn hoor Vlarp
Beverquote:Op donderdag 26 februari 2004 18:49 schreef beaverhausen het volgende:
Haai huppelvlarpje!![]()
dierenmishandelaarquote:Op donderdag 26 februari 2004 18:53 schreef Ang3l het volgende:
Oops, ik heb pupje geslagen
Maar dat was lief bedoeld!!! ECHT!!!!!!!!!!
een liefdevol sm-mepje?quote:Op donderdag 26 februari 2004 18:53 schreef Ang3l het volgende:
Oops, ik heb pupje geslagen
Maar dat was lief bedoeld!!! ECHT!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |