quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 21:27 schreef MSXUser het volgende:
Ligt waarschijnlijk aan verkeerd gebruikte materialen door de fabrikant. Waarschijnlijk is het plastic waarvan je waterkoker is gemaakt niet volledig geschikt voor hoge temperaturen.
Op het werk hebben wij zoiets met de plastic bekertjes. Als je daar heet water in doet, ruik je overduidelijk plastic. Na een paar keer omspoelen wordt het wel wat beter, maar de lucht blijft duidelijk aanwezig.
Beste lijkt me om terug naar de winkel te gaan en een andere waterkoker uit te zoeken.
Zo stond mijn waterkoker beschreven op de website van de fabrikant:
"Heet water in stijl
De Essence waterkoker is een elegant en razendsnel apparaat. Het geavanceerde platte warmte-element brengt het water in de kortste tijd aan de kook. De waterkoker schakelt zichzelf automatisch uit als het water kookt of als het water verdampt is. Een filter garandeert hete dranken zonder kalkdeeltjes. Een belsignaal laat u weten wanneer het water kookt. "Ting", de thee is klaar! "
Ik heb eens bij vrienden navraag gedaan en niemand heeft ooit de weldaad van water met een plastic smaakje mogen proeven. Dus heb ik besloten om de winkel nog eens met een bezoekje te vereren.
Een blad valt op de aarde. Een stille kus.