:Dquote:Op donderdag 26 februari 2004 08:49 schreef kulandra het volgende:
RAM DIE TWI EN RUFF NOU VAN DE BAAN!!!!!! ehhh ohnee, het is alweer ochtend en ik zit op mn werk.......![]()

quote:Op donderdag 26 februari 2004 08:49 schreef kulandra het volgende:
RAM DIE TWI EN RUFF NOU VAN DE BAAN!!!!!! ehhh ohnee, het is alweer ochtend en ik zit op mn werk.......![]()

Schiet lekker op.quote:Op donderdag 26 februari 2004 15:02 schreef Bastard het volgende:
Level 27 heeft gehaald.. geen leven heeft.

naar showroom, naar gewenste auto gaan. kan je links en rechts bordjes zien waar je naar toe moet.quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Oke, heb sinds vandaag een xbox rosso pakket, het is misschien een zware n00b vraag, maar hoe kom ik op de testtrack?

Wij 0wnden de shitquote:Op donderdag 26 februari 2004 08:49 schreef kulandra het volgende:

Ik mis je momenteel wel een beetje T! Ik moet mn skill echt even bijwerken, anders houd ik je nooit bijquote:Op donderdag 26 februari 2004 13:37 schreef Mister_T het volgende:
Ik ga nu ff douchen en daarna weer scheuren, jullie weten mij te vinden

Whehehehhehquote:Op donderdag 26 februari 2004 17:56 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ik mis je momenteel wel een beetje T! Ik moet mn skill echt even bijwerken, anders houd ik je nooit bij![]()

Nu? Nu zit ik naast mijn vrouw die tv zit te kijkenquote:Op donderdag 26 februari 2004 21:03 schreef Arsenicem het volgende:
welke game zitten de mensen nu?

Als je de single player hebt uitgespeeld heb je ongetwijfeld een lading 'Kudo's Tokens'. Deze krijg je telkens als je een Kudo's rank omhooggaat, en dat gebeurt weer door (raad eensquote:Op vrijdag 27 februari 2004 08:35 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Wat doe ik fout? Ik heb de single player uitgespeeld en kan nog steeds maar een paar autó's uitkiezen in MULTIPLAYER mode. Ik wil uit alle auto's kunnen uitkiezen. Iemand tips?

quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:37 schreef Mister_T het volgende:
Ik ga nu ff douchen en daarna weer scheuren, jullie weten mij te vinden

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |