Super Smash Brothers Melee voor de gamecubequote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:15 schreef BoJo het volgende:
Wat is SSBMelee
Levert niet zoveel op. Kan je beter in de singleplayer arcade mode de conechallenges op goud uitspelen. Dan schieten de kudos veel harder op. Al vereist het natuurlijk wel "skills"quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:45 schreef BoJo het volgende:
Stel jij wilt ff snel alle auto's unlocken dan spreek jij bijvoorbeeld met mij af online en dan blijf ik stilstaan en rij jij je races steeds uit voor de Kudos en Tokens. Lekker makkelijk verdient dan...
Ik weet dat dat niet veel oplevertquote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:02 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Levert niet zoveel op. Kan je beter in de singleplayer arcade mode de conechallenges op goud uitspelen. Dan schieten de kudos veel harder op. Al vereist het natuurlijk wel "skills"![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:29 schreef Perfect het volgende:
Hmm oke...
En nog een vraagje, als ik een rank in single player stijd krijg ik rond de 8 Tokens, maar als ik op Live een Rank stijg krijg ik maar drie Tokens, waarom krijg ik er niet meer op Live dan in Singleplayer? Live moet je toch meer Kudo's krijgen om een Rank te stijgen?
nummer van 50 centquote:Op zaterdag 13 maart 2004 10:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
http://www.xboxarena.nl/pgr2glitch.avi
Filmpje van mij en een vriend tijdens de Porsche 959 glitch, mij (RuffRyder) zie je af en toe wat zeggen, en dan ineens langs komen sliden.
zow das een hele lijstquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Idd, High All The Time heet dat nr. In dat stukje in dat filmpje zegt 'ie ook Xbox trouwens
Maar je doet dat door de Porsche 959 in de Extreme-serie te nemen, manual schakelen op een brede baan (bijv. KGB Corner/Moscow) dan in je 1e versnelling op een recht stuk, als 'ie dan niet verder meer kan naar links/rechts sturen, en een halve seconde erna terugschakelen naar R. Op gegeven moment ga je dan als een gek draaien, en als je 't een tijdje doet en daarna stopt gaat je auto vanzelf 150 km/u naar achter rijden en blijven je wielen spinnen
Heb je de GTS of die andere GTR ofzo.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:58 schreef Perfect het volgende:
Shit zeg, ik heb in de showroom, een dogde Viper gekocht, ga ik naar die serie heb ik hem nog niet, maar in de showroom, staat er dat ik die al heb, nu heeft die 24 tokens gekost. Wat betekdn die Exchange Kudos tokens? Want nu ben ik die kwijt
SRT-10quote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb je de GTS of die andere GTR ofzo.2 verschillende klasses ook.
Wat je zelf het makkelijkste vind he, ikzelf heb de camera altijd achter de auto zodat ik kan zien wat de achterkant aan het doen is in de bochtenquote:Op woensdag 17 maart 2004 01:19 schreef Tom79 het volgende:
Wat is eigenlijk de beste positie van je racewagen om snelste te kunnen racen. ZIcht op wagen dichtbij of iets verder af?
Diequote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:02 schreef Tommie84 het volgende:
[..]
SRT-10
Ja maar er zijn 2 posities mogelijk achter de auto: de ene is iets verder af nog; is misschien wel de handigste.quote:Op woensdag 17 maart 2004 02:01 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Wat je zelf het makkelijkste vind he, ikzelf heb de camera altijd achter de auto zodat ik kan zien wat de achterkant aan het doen is in de bochten
Ik bedoel ook de verste, die andere is veel te laagquote:Op woensdag 17 maart 2004 11:55 schreef Tom79 het volgende:
[..]
Ja maar er zijn 2 posities mogelijk achter de auto: de ene is iets verder af nog; is misschien wel de handigste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |