Ja, dat matje van die gasten was weird he?quote:Op woensdag 25 februari 2004 17:27 schreef -Marjo- het volgende:
Kajagoogoo - Too Shy was toch wel erg fout.
En Dead Or Alive....
En Duran Duran...quote:Op woensdag 25 februari 2004 17:29 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja, dat matje van die gasten was weird he?
Ik vond Spandau Ballet altijd iets ranzigs hebben
volgens mij snap jij ergens helemaal niks van, iets met respecteren van andermans mening ofzoquote:Op woensdag 25 februari 2004 17:24 schreef Brett-Anderson het volgende:
De TS begrijpt er helemaal niks van.
SLotje ajb!!
Push It vind ik ook niet echt een fout nummer. Waren stoere meiden en niet van die watjes met make-up zoals veel bands uit die tijd...quote:Op woensdag 25 februari 2004 17:30 schreef DonStefano het volgende:
[..]
volgens mij snap jij ergens helemaal niks van, iets met respecteren van andermans mening ofzo
Ik vind Push It overigens nog steeds een stoer nummer om bij 't uitgaan te horen; maar komop....het heeft wel een zo overduidelijke jaren-80-feeling....
hehe, ja die zijn ook echt op een vervelende manier fout.quote:Op woensdag 25 februari 2004 17:36 schreef kamagurka het volgende:
Modern talking natuurrrrlijk!
Jermain Jackson & Pia Zadora - When the rain begins to fall [1984] dus....quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:44 schreef Nyluzzz het volgende:
King - Love and Pride
When the rain begins to fall (van een jackson)
En alle nummers uit die foute dansfilms
Precies wat ik bedoel, thanxquote:Op woensdag 25 februari 2004 20:02 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Jermain Jackson & Pia Zadora - When the rain begins to fall [1984] dus....
Foute nummers uit dans films:
Irene Cara - What a feeling (Flashdance) [1983]
Irene Cara - Fame [1983]
Bill Medley & Jennifer Warnes - (i've had) The time of my life [1988]
dat soort nummers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |