abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17354962
Helaas, het zit er weer op! 4 dagen aan een stuk door gek doen, lol hebben met een grote groep bekenden en minder bekenden, polonaise en niet te vergeten enorme hoeveelheden bier: kortom: Carnaval!

Waar ik elk jaar weer van sta te kijken rond deze tijd is hoe makkelijk de meeste dames zich gedragen. De rest van het jaar spelen ze ‘hard to get’ maar nee hoor, ‘het is carnaval dus we zoenen lekker met alles wat we kunnen krijgen.’

Hoort dat nu echt bij carnaval? Of is het een gevolg van de vele drank die de meeste van de dames naar binnen gieten? Ik denk persoonlijk dat het meer te maken heeft met het 2e punt.

Wat is er nu leuk aan met een meisje zoenen en daarna weer met een andere? Ik zal wel ouderwets zijn ingesteld ofzo, maar van mij hoeft het niet zo nodig.

Ik vind het alleen maar smerig, de gedacht dat je met een meisje loopt te zoenen die een half uur daarvoor nog met een andere kerel heeft staan tongworstelen.

Hoe denken jullie hierover?
pi_17355044
Vind je het ook vies om meiden te neuken die al ontmaagd zijn?
  woensdag 25 februari 2004 @ 15:55:24 #3
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_17355444
Is BHFH z'n account verloren gegaan met de migratie ofsowwww???
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_17355546
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 15:33 schreef boyv het volgende:
Neuken? dat doe ik pas als ik ben
  woensdag 25 februari 2004 @ 16:05:12 #5
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_17355633
*niet mee eens is*
pi_17355702
De dames gedragen zich niet eens zo heel veel gemakkelijker als op een normale zaterdagavond in de discotheek, maar omdat je nu met een hoop andere mensen bent, en omdat je 4 dagen lang achter elkaar feest, lijkt het allemaal een stuk erger. Hier huppelen de dames overigens ook niet van vent naar vent, sterker nog, ik ken genoeg meisjes die deze carnaval maar met 1 jongen of zelfs met helemaal niemand hebben gezoend...
pi_17355711
nee zonder gekheid.. ik vind t nie zo geweldig al die vage sletjes afbekken

Niet dat ik me er kapot aan irriteer verder hoor, vroeg me gewoon af hoe fok! hier over zou denken
pi_17355742
Nah. weet ik niet. . Als me vriendin dat opeens zou doen is het weg er mee.
Maar zelf met veel meisjes zoenen op carnaval nee niks mis mee.
  woensdag 25 februari 2004 @ 16:21:22 #9
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_17355930
Heeft iemand BHFH nog gezien met carnaval?
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_17356538
Drank of geen drank: zoenen met een ander dan je partner is in mijn ogen vreemd gaan.
En na afloop zielig doen omdat je partner bij je weg is? Eigen schuld.
Geen medelijden mee.
(Un)masking for the greater good.
pi_17356581
Gewoon lekker even 4 dagen (nachten doen wat je wilt)
En iedereen is zat, boejend wie je dan op d'r bek pakt.
Ik heb me iig NIET gedragen de afgelopen 4 dagen.
pi_17356993
zal wel aan het carnaval liggen
pi_17357036
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 15:33 schreef boyv het volgende:
Los van jouw vergelijking tussen neuken en zoenen sowieso niet echt opgaat, is er wel een heel groot verschil tussen een sex met een meisje dat ooit al eens ontmaagd is en sex met een meisje dat net een half uur daarvoor sex met een ander heeft gehad en dat zonder daartussen even te douchen.

Heb jij dan graag sex met een meisje dat een half uur daarvoor, zonder zich gedoucht te hebben, sex met een ander heeft gehad?

Lees ook even goed waar topicstarter hoofdzakelijk over klaagt:
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 15:29 schreef Johnny_Cool het volgende:
Ik vind het alleen maar smerig, de gedacht dat je met een meisje loopt te zoenen die een half uur daarvoor nog met een andere kerel heeft staan tongworstelen.
Krekker is de bom!
pi_17357790
Andermans speeksel blijft zo'n drie dagen in je smoel hangen.

Dus als iedereen vijf personen op de bek pakt dan heb je op het eind van carnaval toch een aardige verzameling in je bakkes zitten.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_17357836
Het hoort er gewoon bij..zuipen en regelen..thats it
pi_17357938
quote:
carnaval : zoenen met anderen
wat dan? met jezelf?
I used to be SCHIZOFRENIC but we're okay now.
pi_17358273
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 18:03 schreef webfreaky het volgende:

[..]

wat dan? met jezelf?
JA dat kan dus helemaal niet.
X
X
X
pi_17359122
Slettenbakken zijn het
pi_17359238
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 16:55 schreef Natalie het volgende:
Drank of geen drank: zoenen met een ander dan je partner is in mijn ogen vreemd gaan.
En na afloop zielig doen omdat je partner bij je weg is? Eigen schuld.
Geen medelijden mee.
partner ? medelijden? weg ?

Het gaat gewoon dat wijfen (edit dames) zich als sletjes voordoen met carnaval.
niet vreemdgaan ofzo.

Ik vind tja wat vind ik moeten ze zelf weten toch ?
  woensdag 25 februari 2004 @ 21:09:05 #20
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_17362031
Veel speeksel uitwisselen helpt je weerstand te vergroten, dus zo gek is het nog niet wat die vrouwen doen

Maar ik moet er zelf niet aan denken zeg!
»» Democracy is so overrated »»
  woensdag 25 februari 2004 @ 21:13:20 #21
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_17362130
Ach komop zeg!!
Ik snap wat jullie bedoelen maar ik zie geen probleem hoor. Mannen proberen het hele jaar te scoren wat ze maar tegen komen en als vrouwen dat 4 dagen doen moet er weer over gezeken worden.
Ik heb ook zo'n vaag voorgevoel dat als die vrouw net met een vrouw gezoend heeft dat iedere man er weer op wil kruipen.

Maar ik vind het ook wel raar dat ze dat alleen met carnaval doen, ik ben tenminste het hele jaar een slet
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_17362269
blijkbaar hebben die jongens er niets op tegen anders zoenen ze niet mee hè? dus die meisjes zijn heus niet alleen de schuldigen, want hoe kan je zoenen zonder dat er iemaand bij is?
pi_17363421
sletten zijn het!
pi_17363434
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 21:19 schreef Pompomperdom het volgende:
blijkbaar hebben die jongens er niets op tegen anders zoenen ze niet mee hè? dus die meisjes zijn heus niet alleen de schuldigen, want hoe kan je zoenen zonder dat er iemaand bij is?
Alsof je als jongen exact weet met hoeveel jongens het meisje diezelfde dag is gegaan...
Meisje - jongen idem.
Krekker is de bom!
pi_17365660
Met carnaval gaan de meeste mensen verkleed als iets of iemand anders, je speelt als het ware een rol, gooi daar heel veel drank bij, en dan gaan de meeste mensen zich inderdaad vreemd/losbandiger gedragen.

Ik moet trouwens wel even melden dat ik het behoorlijk hypocriet vind om vrouwen die met meerdere mannen zoenen een slet te noemen, terwijl jij, als man, cool bent als je met meerdere vrouwen zoent. Sowieso denk ik dat je niet goed bezig bent als je een meid zoent die net een half uur eerder met een andere kerel heeft staan bekken.
"Bier is het bewijs dat God van ons houdt en wil dat we gelukkig zijn. (Benjamin Franklin)"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')