Ja, zo zie ik er een aantal in het 'ben je minder gaan posten-topic' waarvan ik denk, postte jij dan?quote:Op woensdag 25 februari 2004 14:24 schreef vosss het volgende:
Het lijkt potdomme wel of er een hele berg nieuwe users in ene keer bij zijn gekomen. Ik zie namen voorbij komen die ik nog nooit heb gezien?!
Of zijn jullie soms allemaal van de FP komen overwaaien?
Postte jij eigenlijk wel dan?quote:Op woensdag 25 februari 2004 14:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, zo zie ik er een aantal in het 'ben je minder gaan posten-topic' waarvan ik denk, postte jij dan?
Je bedoelt mij he?quote:Op woensdag 25 februari 2004 14:28 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, zo zie ik er een aantal in het 'ben je minder gaan posten-topic' waarvan ik denk, postte jij dan?
Ja ik weet het, ik neig ook meer naar een downgrade, maar schijnbaar was het toch een upgrade oidquote:Op woensdag 25 februari 2004 14:27 schreef kasper het volgende:
Was het een upgrade?
Yep, check mijn profiel zou ik zeggen.quote:Op woensdag 25 februari 2004 14:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Postte jij eigenlijk wel dan?
Nee, natuurlijk niet.quote:Op woensdag 25 februari 2004 14:29 schreef kasper het volgende:
[..]
Je bedoelt mij he?
UE=Urgoan Elsa (=Username), normaal gesproken zou ik zeggen. Use the search and find out, maar goed die is er dus effe niet.quote:Op woensdag 25 februari 2004 14:36 schreef vosss het volgende:
UE-topics?
quote:Op woensdag 25 februari 2004 14:35 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, natuurlijk niet.
Wij hebben ooit nog eens zij aan zij gestreden in de UE-topics!
quote:Op woensdag 25 februari 2004 14:37 schreef sassa het volgende:
ik ben ook nieuw ja
Pcies, en dan zijn er nog mensen die twijfelen aan mijn newbie/oldbie-graad. Tssssquote:Op woensdag 25 februari 2004 14:37 schreef kasper het volgende:
[..]
[afbeelding]
Those were the days... van voor de upgrade.
en wanneer speelde zich dat dan af, want daar kan ik me of helemaal niks meer van herrinneren of dat is langs me heen gegaan?quote:Op woensdag 25 februari 2004 14:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
UE=Urgoan Elsa (=Username), normaal gesproken zou ik zeggen. Use the search and find out, maar goed die is er dus effe niet.
En het is ook niet zo een-twee-drie uit te leggen. Samenvattend: irritant kereltje met een flink aantal zielige topics die allemaal uit de duim gezogen waren en daarmee een behoorlijk aantal fokkers op de ziel trapte.
Oef, mijn tijdswaarneming qua fokgebeurtenissen is niet zo heel best. Meer een grote 'blur' zeg maar. Ik ga eens in mijn geheugen spitten en kijken of google een handje kan helpen.quote:Op woensdag 25 februari 2004 14:39 schreef vosss het volgende:
[..]
en wanneer speelde zich dat dan af, want daar kan ik me of helemaal niks meer van herrinneren of dat is langs me heen gegaan?
ik wil helemaal niks zoekenquote:Google: typ gewoon wat je wil zoeken en dan "site:forum.fok.nl"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |